Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 20 juni 2019 om 14:11
Oja.
Elke dag nam Jantje een handje dropjes mee voor de meester. Opeens stopte dat en na 2 dagen vroeg de meester aan Jantje: ‘Zeg Jantje, waarom neem je nooit meer dropjes mee?’
‘Omdat het konijn dood is meester.’

donderdag 20 juni 2019 om 14:15
Harry

donderdag 20 juni 2019 om 14:21
Op een warme zomerse dag hebben de pastoor de rabbijn elkaar overgehaald om spontaan een duik te nemen in de rivier onder de brug. Als ze net poedelnaakt het water in stappen stopt er een bus met schoolkinderen op de brug die joelend naar de twee naakte mannen wijzen.
Snel springen de mannen het water uit, de pastoor slaat een shirt voor zijn edele delen en rent weg. De rabbijn pakt een shirt, gooit het over z'n hoofd en rent er achter aan. Als later de pastoor vraagt waarom de rabbijn zijn kruis niet bedekte zegt hij: "mij kennen ze van gezicht".
Snel springen de mannen het water uit, de pastoor slaat een shirt voor zijn edele delen en rent weg. De rabbijn pakt een shirt, gooit het over z'n hoofd en rent er achter aan. Als later de pastoor vraagt waarom de rabbijn zijn kruis niet bedekte zegt hij: "mij kennen ze van gezicht".

donderdag 20 juni 2019 om 14:30
Ik weet nog steeds niet wat er groen is en in het water drijft.Pipistrello schreef: ↑20-06-2019 14:28Is nog steeds napraten hoor. We doen nu grapjes die wel begrepen worden![]()
There is always something happening, and it's usually right now

donderdag 20 juni 2019 om 14:31
Grobbekuiken_ schreef: ↑20-06-2019 14:30Ik weet nog steeds niet wat er groen is en in het water drijft.
Andrijvie!

donderdag 20 juni 2019 om 14:33
SHIFTY schreef: ↑20-06-2019 14:21Op een warme zomerse dag hebben de pastoor de rabbijn elkaar overgehaald om spontaan een duik te nemen in de rivier onder de brug. Als ze net poedelnaakt het water in stappen stopt er een bus met schoolkinderen op de brug die joelend naar de twee naakte mannen wijzen.

donderdag 20 juni 2019 om 14:34
Beetje opletten hé!Grobbekuiken_ schreef: ↑20-06-2019 14:30Ik weet nog steeds niet wat er groen is en in het water drijft.

donderdag 20 juni 2019 om 14:56
De beste eruit, deze snap ik tenminstePipistrello schreef: ↑20-06-2019 14:28Is nog steeds napraten hoor. We doen nu grapjes die wel begrepen worden![]()

donderdag 20 juni 2019 om 14:57
SHIFTY schreef: ↑20-06-2019 14:21Op een warme zomerse dag hebben de pastoor de rabbijn elkaar overgehaald om spontaan een duik te nemen in de rivier onder de brug. Als ze net poedelnaakt het water in stappen stopt er een bus met schoolkinderen op de brug die joelend naar de twee naakte mannen wijzen.

There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 20 juni 2019 om 16:03
Ik heb absoluut geen drankprobleem. En verder no hard feelings. Dat wilde ik nog even zeggen en dan houd ik erover op.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

donderdag 20 juni 2019 om 16:46
Trek het je niet aan.
Het is vast allemaal niet zo bedoeld zoals het nu opgeblazen word.
Beetje misverstand enzovoort, enzovoort inclusief PMS en volle maan of zoiets.

donderdag 20 juni 2019 om 16:48
MotherEarth schreef: ↑20-06-2019 16:46Trek het je niet aan.
Het is vast allemaal niet zo bedoeld zoals het nu opgeblazen word.
Beetje misverstand enzovoort, enzovoort inclusief PMS en volle maan of zoiets.
En een stel ramptoeristen/relnichten.

donderdag 20 juni 2019 om 17:20
Inclusief jezelf meetellend toch ?

donderdag 20 juni 2019 om 18:01
In deze heb ik me er weinig mee bemoeid dus ik voel me tijdelijk holier than thou, dat snap je

donderdag 20 juni 2019 om 18:30