Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-06-2019 20:18
Ik word zo allergisch van vrouwen die zichzelf “mama” noemen, heb je geen naam?
Vreselijk ja
DuchessMeganMarkle schreef:
20-06-2019 20:18
Ik word zo allergisch van vrouwen die zichzelf “mama” noemen, heb je geen naam?
De meeste moeders noemen zichzelf nou eenmaal moeder of mama om aan te duiden dat ze dat ook zijn.
En niet ‘ik ben Jane en heb ook kinderen’ of ‘Joke, de vrouw die mij gebaard heeft’.
Orișa schreef:
20-06-2019 20:28
De meeste moeders noemen zichzelf nou eenmaal moeder of mama om aan te duiden dat ze dat ook zijn.
En niet ‘ik ben Jane en heb ook kinderen’ of ‘Joke, de vrouw die mij gebaard heeft’.

Alleen bij de peuterspeelzaal mag je jezelf Joke, de mamma van Elsebethina (zeg maar Elsje), noemen.
Als je je binnen een normale volwassen omgeving profileert als moeder van of mamma van (of erger nog mamsvan) dan ben je geen vrouw meer maar een broedkip.
SHIFTY schreef:
20-06-2019 21:17
Alleen bij de peuterspeelzaal mag je jezelf Joke, de mamma van Elsebethina (zeg maar Elsje), noemen.
Als je je binnen een normale volwassen omgeving profileert als moeder van of mamma van (of erger nog mamsvan) dan ben je geen vrouw meer maar een broedkip.
Oh. Ik stel me toch regelmatig voor als Ori, de moeder van Oriplaag.
SHIFTY schreef:
20-06-2019 21:17
Ja, dat eigenlijk. Het is werkelijk nog nooit in mijn hoofd opgekomen om me ergens voor te stellen als 'mama van de Volliekids', zelfs niet bij de peuterspeelzaal. Ik ken ook niemand die dat irl wel doet.
Nog 124 minuten, Solo. Hou vol! :hug:
Life is short. Eat dessert first.
122
Orișa schreef:
20-06-2019 21:22
Oh. Ik stel me toch regelmatig voor als Ori, de moeder van Oriplaag.

Als jij ooit nog weer eens van nick verandert en terug komt als 'mamsvanoriplaag' lach ik me eerst drie keer een slag in de rondte en daarna praat ik nooit meer met je
doornroosje9 schreef:
20-06-2019 22:38
Nog 124 minuten, Solo. Hou vol! :hug:
Wilde net vragen of Solo alweer uit de isoleer mag. Nog niet dus.
SHIFTY schreef:
20-06-2019 22:42
Als jij ooit nog weer eens van nick verandert en terug komt als 'mamsvanoriplaag' lach ik me eerst drie keer een slag in de rondte en daarna praat ik nooit meer met je
Lekker niet doen dan.
Orișa schreef:
20-06-2019 22:43
Lekker niet doen dan.
Nee, dat lijkt me inderdaad het allerbeste. Fijn :bigkiss:
SHIFTY schreef:
20-06-2019 22:42
Ik zat eerder te denken aan 'mamsvanoriblaag'.
Ik gebruik tegen mijn kinderen (naast ‘ik’) regelmatig ‘mama moet / gaat / wil’. Is ook zo wat om tegen zo’n kleintje te zeggen ‘truus wil graag dat je hier mee stopt’
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
20-06-2019 23:03
Ik gebruik tegen mijn kinderen (naast ‘ik’) regelmatig ‘mama moet / gaat / wil’. Is ook zo wat om tegen zo’n kleintje te zeggen ‘truus wil graag dat je hier mee stopt’
Toen kind nog heel klein was deed ik dat ook. Maar dat is niet hip en vrijgevochten om toe te geven. Sterker nog, het is grond om volledig genegeerd te worden hier ;)
Dubbel
Kutforum
Orișa schreef:
20-06-2019 23:04
Toen kind nog heel klein was deed ik dat ook. Maar dat is niet hip en vrijgevochten om toe te geven. Sterker nog, het is grond om volledig genegeerd te worden hier ;)

Oh nou, dat vind ik dan wel weer lekker rustig, dus.....:
Mama gaat lekker slapen!

:bigkiss:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
20-06-2019 23:18
Oh nou, dat vind ik dan wel weer lekker rustig, dus.....:
Mama gaat lekker slapen!

:bigkiss:
:hihi:
Orișa schreef:
20-06-2019 23:04
Hier ook!
Ook nu nog, maar als je 455x per uur aangesproken wordt met 'mama' , word je gewoon geïndoctrineerd.
Ik doe het ook nog als hij zich als een kleuter gedraagt. “Wil je nu even naar mama luisteren?’
Werkt meestal wel ;)
Ja, stel je voor dat je hier ooit als nick 'mamavan...' had. :hihi:
doornroosje9 schreef:
20-06-2019 23:44
:HA:
doornroosje9 schreef:
20-06-2019 23:44
:popcorn: wie????
Amaqanda schreef:
20-06-2019 23:49
:popcorn: wie????
Afbeelding
Malagueña schreef:
20-06-2019 23:03

Ja duh. Je bent de mama van je kind. Niet van de overbuurvrouw.
Such fun!1
Ama en Roosje :HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven