Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-06-2019 15:03
En, werkt het?

Mijn zeur van vandaag: de Appie had geen kaneelijs meer. :@
Ik heb al minder last dan vanmorgen. Toen kon ik niet eens mijn gezichtscrème op mijn kin smeren :|

Kaneelijs klinkt errug lekker!

Ik heb vandaag nog niet gezeten. Zit nu net pas dus even hopen dat ik het wakker houdt.
Morgen even kijken of we Maarten aan kunnen moedigen. Even kijken hoe ver hij is. Vorig jaar ook gedaan. Toen in de regen.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Phoebemeaculpa schreef:
21-06-2019 18:02
Ik ook, ik kom eraan.

Zo, thuis!
Opgeruimd, was in de machine, katten geknuffeld en al boodschappen gedaan.
Nu heb ik alleen geen puf meer om iets te eten te maken en te verzinnen dus ik houd het vakantiegevoel nog ff en ga lekker wat bestellen.
( En dat rijmt ook nog! ;-D)
Waar dan :O of ben ik nou blind (O)
Sue-Heck schreef:
21-06-2019 19:34
:rofl: Ik moet nog ff acclimatiseren geloof ik, ik heb werkelijk geen idee..
Ik zie het zelf ook niet hihi... Vergissing!
Phoebemeaculpa schreef:
21-06-2019 19:43
:rofl: Ik moet nog ff acclimatiseren geloof ik, ik heb werkelijk geen idee..
Ik zie het zelf ook niet hihi... Vergissing!
:HA: je wilt niet weten hoe lang ik naar dat stuk tekst heb zitten staren
Sue-Heck schreef:
21-06-2019 19:34

Ik dacht al dat het aan mij lag! :-D
:rofl: Ik heb het nog een keer doorgelezen en ik snap het zelf ook niet.
Ik zit nog in de vakantie mood... :HA:

He wel lekker hoor, weer in mijn eigen huisje...
Zonder de hele tijd gezeur van moederlief...
Maar het was weer geweldig!
Ich liebe Vlie-biza :love:

Ik heb overigens iets geks gemerkt, normaal kan ik moeilijk op mn kont zitten (wat ik sinds vanmiddag ook weer allemaal gedaan heb...)
Maar gek genoeg lukt me dat op Vlieland erg goed, gaat als vanzelf en ik vind het nog fijn ook ipv dat ik me schuldig voel ;-) .
Mijn midweek in het Vennenbos zit er weer op. Het was heerlijk. Gezwommen, geshopt en naar de Beekse bergen geweest. Daar autosafari gedaan. Echt gaaf om zo dicht langs die wilde beesten te kunnen rijden. De meeste dieren hebben veel ruimte. Er was een brutale struisvogel die bij elke auto op de ruit tikte met zijn snavel. Wel hadden we veel last van files op de heenweg naar het Vennenbos. Het was erg heet in de auto + kapotte airco. Bijna niet te doen. De service op het park was minder dit keer. Zo lag er geen beddengoed op de bedden terwijl dat er wel bijgeboekt was. Alsnog gekregen. Ook konden we niet op Internet de 1e dag. Terwijl we daar wel 25 euro voor betaald hadden. Maar qua faciliteiten vind het dat een van de leukste parken.
Fijn dat je het leuk gehad hebt Hondenmens!
Lijkt me erg leuk met de wilde dieren!

Goedemorgen allen, het vroege vogeltje heeft heerlijk geslapen in haar eigen bedje!
Met blije katten, fijn want rond 4.30 wilde mevrouw 1 aandacht, knuffelen en spelen en liet dat merken door luid te gaan mauwen op de gang en toen ik meldde dat ik daar geen zin in had gingen beide dames de boel maar weer afbreken.
Katten zijn toch zulke leuke beesten... :facepalm:
(Ze hebben trouwens gisteravond een vlinder gevangen en opgevroten, terwijl ik ze verboden heb om vlinders te vangen. (6) )
RikM schreef:
20-06-2019 20:59
@Sue
Echt klote die dingen. Ik heb ze gelukkig al een tijd niet meer gehad (afkloppen).
Heb je al zo'n stift gehaald bij de apotheek of drogist? Die zijn behalve genezend ook pijnstillend en dat maakt het een stuk draaglijker.
Goedemorgen allemaal.
Ik kom jou in het bijzonder nog even stuiterend bedanken, want de aft (de grootste van de 4) is inmiddels mega, maar ik voel er niks van :jump:
Het spul dat ik erop smeer komt ook wel eens ergens anders in mijn mond terecht en dan voel je dus dat het wat verdooft en dat voelt dan gek haha, maar dat boeit niks, want ik heb geen pijn aan die klote aften
Fijn spul hè? Ik kende het vroeger ook niet, tot ik de tip kreeg van iemand. Pay it forward! :D

Apart ook dat ze niet weten wat die dingen nou veroorzaakt. Het is bij iedereen anders. Bij mij komen ze vaak als ik snoepgoed eet met van die harde suikertjes erop, zoals deze. Sinds ik die niet meer eet heb ik geen aften meer gehad.

Afbeelding
Goeiemorgen allemaal op deze zonnige zaterdag :sun: ! Het is weer weekend en we maken er weer wat gezelligs van!

Leuk dat je bij de recordpoging gaat kijken, Sue! Zelf heb ik nooit zoveel met challenges/recordpogingen, maar het lijkt me wel een heel gezellig gezinsuitje en 'je bent er toch bijgeweest' ;-) . Veel plezier!!

Hondenmens, dat klinkt mooi!! Heb nog nooit van park Vennebos gehoord, dus ga het eens googelen. Wij houden hier ook van dieren, maar een safari is ons wat te prijzig. Wie weet over een paar jaar. Dit klinkt als een heel leuk alternatief. Bij gebrek aan Big Five emoticons, hierbij de Small Five :-D : :puppy: :cat: :monkey: :bunny: :duckie:

Verder natuurlijk de belangrijke vraag; wat wordt er gegeten vandaag? Ik ga couscoussalade maken. Nog even bedenken wat ik er in wil doen!

:bye:
Dat is in dit topic een zeer belangrijke vraag.
Ik weet het nog niet, ik ga straks naar de markt om wat lekkers te eten te kopen voor mijzelf, ik houd jullie uiteraard op de hoogte
Ik zit nu een meergranencroissantje met verse kaas weg te werken, uiteraard met een kopje koffie.
Ben nog lang niet uit mn vakantie mood, ik geloof dat het zaterdag is?
(Voor mijn gevoel is het vrijdag maar dat was het gisteren ook al naar mijn mening, twee x vrijdag is niet erg logisch)
RikM schreef:
22-06-2019 09:55
Fijn spul hè? Ik kende het vroeger ook niet, tot ik de tip kreeg van iemand. Pay it forward! :D

Apart ook dat ze niet weten wat die dingen nou veroorzaakt. Het is bij iedereen anders. Bij mij komen ze vaak als ik snoepgoed eet met van die harde suikertjes erop, zoals deze. Sinds ik die niet meer eet heb ik geen aften meer gehad.

Afbeelding
Ik krijg ze als ik een beetje onvoorzichtig ben geweest met de tandenborstel. Of als ik gewoon überhaupt mijn tandvlees beschadig. Dus ik kan het al best wel voorspellen. Voorheen deed ik er ook wel eens spul op wat ik bij mijn kinderen gebruikte tegen de pijn van doorkomende tandjes. Hielp niet echt veel, maar wel een beetje.
VesperLynd schreef:
22-06-2019 10:05
Goeiemorgen allemaal op deze zonnige zaterdag :sun: ! Het is weer weekend en we maken er weer wat gezelligs van!

Leuk dat je bij de recordpoging gaat kijken, Sue! Zelf heb ik nooit zoveel met challenges/recordpogingen, maar het lijkt me wel een heel gezellig gezinsuitje en 'je bent er toch bijgeweest' ;-) . Veel plezier!!

Hondenmens, dat klinkt mooi!! Heb nog nooit van park Vennebos gehoord, dus ga het eens googelen. Wij houden hier ook van dieren, maar een safari is ons wat te prijzig. Wie weet over een paar jaar. Dit klinkt als een heel leuk alternatief. Bij gebrek aan Big Five emoticons, hierbij de Small Five :-D : :puppy: :cat: :monkey: :bunny: :duckie:

Verder natuurlijk de belangrijke vraag; wat wordt er gegeten vandaag? Ik ga couscoussalade maken. Nog even bedenken wat ik er in wil doen!

:bye:
Vorig jaar ook gedaan en ach we wonen praktisch aan de route
Wij eten vanavond patat uit de airfryer en morgen slingeren we met alle verjaardagsvisite de BBQ aan. Badje gaat vol voor de kids, zonnescherm naar beneden en vreten op tafel!
Ik eet vanavond boerenkool met worst. :hihi: Ik doe gewoon alsof het winter is. :puh:
RikM schreef:
22-06-2019 12:43
Ik eet vanavond boerenkool met worst. :hihi: Ik doe gewoon alsof het winter is. :puh:
Ik kom bij jou eten, kan mij het bommen dat het zomer is, boerenkool is altijd lekker.
Oww trouwens vd week heb ik op Vliebiza mijn moeder mee uit eten genomen en toen had ik sucade :kwijl: :p: :kwijl: :p: :kwijl: :p: :kwijl: :p:
Wat is dat toch ontzettend lekker!
Nog nooit zelfgemaakt maar ik ga het denk ik toch een keer zelf proberen.
Vanavond wordt het een biologische runderhamburger met krulfrietjes uit de airfryer

Zo, ik heb al van alles gedaan joh, het is lekker weer en daar krijg ik energie van. :sun:

Cool Sue, dat je vlakbij woont.
Het is natuurlijk een hele happening.
RikM schreef:
22-06-2019 12:43
En een klein scheutje azijn erdoor!
(Is echt lekker)
sue-heck wijzigde dit bericht op 22-06-2019 16:22
4.20% gewijzigd
Even ontopic zeuren:
Mijn ijs is op :'( en ik ben te lui om nieuwe te halen.
Echter ik zal wel moeten want anders ga ik vast dood.
Zouden ze kaneelijs hebben bij de Lidl ;)?

Ik vind sommige mensen trouwens irritant en ik ga minder moeite doen voor irritante mensen heb ik besloten.
Mogen ze voor mij doen en als ze dat niet doen kunnen ze het lekker bekijken wat mij betreft. Point klaar 8-)
Phoebemeaculpa schreef:
22-06-2019 15:43
Even ontopic zeuren:
Mijn ijs is op :'( en ik ben te lui om nieuwe te halen.
Echter ik zal wel moeten want anders ga ik vast dood.
Zouden ze kaneelijs hebben bij de Lidl ;)?

Ik vind sommige mensen trouwens irritant en ik ga minder moeite doen voor irritante mensen heb ik besloten.
Mogen ze voor mij doen en als ze dat niet doen kunnen ze het lekker bekijken wat mij betreft. Point klaar 8-)
Welke mensen ergeren jou Phoebs?
Cateautje schreef:
22-06-2019 15:48
Welke mensen ergeren jou Phoebs?
Sommigen in mijn RL.
Ok eentje eigenlijk op dit moment.
Ergeren is overigens misschien in dit geval het verkeerde woord bedenk ik net.
Anyway, het is geen ramp en ik overleef het wel.
Hoe gaat het met jou, mevrouw Teau?

Phoebs is blij, ijsvoorraad en koffievoorraad is weer aangevuld, en ik begin mede door dit topic de Lidl leuk te vinden.
Ze hebben lekkere dingetjes, en zit hier op de hoek.
De langste dag is alweer geweest en dat vind ik altijd erg. Oké we hebben nog een hele zomer voor boeg. Maar in Augustus is het echt al beduidend vroeger donker. Waarom kan dat korten van de dagen niet pas aan het eind van de zomer beginnen?
hondenmens schreef:
22-06-2019 18:56
De langste dag is alweer geweest en dat vind ik altijd erg. Oké we hebben nog een hele zomer voor boeg. Maar in Augustus is het echt al beduidend vroeger donker. Waarom kan dat korten van de dagen niet pas aan het eind van de zomer beginnen?
Fijn en gezellig vind ik dat. In de stad lopen winkelen als het al donker is en lekker warm, allemaal gezellige lichtjes en vrolijke mensen in luchtige flodderkleding. Doet me denken aan vakantie in een tropisch land. :)
Ik zal blij zijn als de zomertijd wordt afgeschaft.
Phoebemeaculpa schreef:
22-06-2019 17:09
Sommigen in mijn RL.
Ok eentje eigenlijk op dit moment.
Ergeren is overigens misschien in dit geval het verkeerde woord bedenk ik net.
Anyway, het is geen ramp en ik overleef het wel.
Hoe gaat het met jou, mevrouw Teau?

Phoebs is blij, ijsvoorraad en koffievoorraad is weer aangevuld, en ik begin mede door dit topic de Lidl leuk te vinden.
Ze hebben lekkere dingetjes, en zit hier op de hoek.
Mensen die niets positiefs aan je leven toevoegen gewoon uit je leven verwijderen, dan heb je er geen last meer van ook.

Simpeler kan ik het niet maken.
Cateautje schreef:
22-06-2019 19:06
Mensen die niets positiefs aan je leven toevoegen gewoon uit je leven verwijderen, dan heb je er geen last meer van ook.

Simpeler kan ik het niet maken.
:) Het is inderdaad niet zo moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven