Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 23 juni 2019 om 19:18
alkemade schreef: ↑23-06-2019 19:13Hopen dan maar dat je kies één geheel blijft en niet vannacht besluit om opeens in drie stukken uit elkaar te vallen waarna je morgen een spoedafspraak moet waarbij de tandarts dan zegt dat ie er nu alleen even een noodvulling in kan zetten omdat de zenuw ontregeld is en dat je dan een week later terug moet komen voor een foto waaruit blijkt dat de zenuw inmiddels op sterven na dood is zodat je een wortelkanaalbehandeling moet en een week later mag komen happen voor een kroon ...
Ben jij altijd zo gezellig?

zondag 23 juni 2019 om 19:23
the_Wicked_Witch schreef: ↑23-06-2019 16:53Oh ja, ik vorig jaar ook. Was maar 1 muur maar ik liep krom gewoon![]()
Ook met 30 graden trouwens, waarom doet een mens zich dat aan?
Goeie vraag, het was wel nodig.
Een muur is niet helemaal goed, grrrr. Die moet ik nog een keer doen. Ooit, in ieder geval als het koel is!

zondag 23 juni 2019 om 19:28
Uhm, wat deed ik nu dan weer fout?
zondag 23 juni 2019 om 19:29

zondag 23 juni 2019 om 19:33
alkemade schreef: ↑23-06-2019 19:13Hopen dan maar dat je kies één geheel blijft en niet vannacht besluit om opeens in drie stukken uit elkaar te vallen waarna je morgen een spoedafspraak moet waarbij de tandarts dan zegt dat ie er nu alleen even een noodvulling in kan zetten omdat de zenuw ontregeld is en dat je dan een week later terug moet komen voor een foto waaruit blijkt dat de zenuw inmiddels op sterven na dood is zodat je een wortelkanaalbehandeling moet en een week later mag komen happen voor een kroon ...
Gezelligerd

Je citeert uit eigen werk denk ik?

zondag 23 juni 2019 om 19:35
Uit eigen ervaring ja. Ik wens Orisa een betere uitkomst toe.
zondag 23 juni 2019 om 19:37
Oh heerlijk een lichtend voorbeeld. Dank.Pipistrello schreef: ↑23-06-2019 19:34Sterkte Orisa. Hopelijk trekt de pijn zo weg.
(Kijk Alkemade, zo kan het ook)

zondag 23 juni 2019 om 19:43
Nou inderdaad. En ook dat ik de cholera er niet nog bij krijg, dat zou het helemaal ellendig maken!alkemade schreef: ↑23-06-2019 19:13Hopen dan maar dat je kies één geheel blijft en niet vannacht besluit om opeens in drie stukken uit elkaar te vallen waarna je morgen een spoedafspraak moet waarbij de tandarts dan zegt dat ie er nu alleen even een noodvulling in kan zetten omdat de zenuw ontregeld is en dat je dan een week later terug moet komen voor een foto waaruit blijkt dat de zenuw inmiddels op sterven na dood is zodat je een wortelkanaalbehandeling moet en een week later mag komen happen voor een kroon ...
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 23-06-2019 19:44
0.15% gewijzigd

zondag 23 juni 2019 om 19:45
Je wil niet weten hoe smerig het bij de ondergrondse container is waar ik net was. Misschien ook nog wel tetanus erbij.
Laatste shot was zo’n 10 jaar geleden, is die nog geldig?
zondag 23 juni 2019 om 19:47
Reageer jij daarom zoals jij altijd reageert vanwege die ervaring?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 23 juni 2019 om 19:48
Jouw hart hangt al gekookt op je rug. Jou kan nog weinig gebeuren

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 23 juni 2019 om 19:53
Oh gatver. En dan die kat die heel de dag op je schoot lag als een plaid, Hij heeft toch geen teek?
zondag 23 juni 2019 om 19:54
Kijk daar gaat het bij mij fout. Want volgens het fatshame topic is er in mijn buikholte geen plaats voor een spijsverteringsstelsel. En ik moet het toch ergens laten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras