Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 23 juni 2019 om 12:28
nou inderdaad. ik kreeg voor zo'n soort grapje een ban voor het aanzetten tot dierenleed.

zondag 23 juni 2019 om 12:36
Jouw man heeft een afschrikwekkende invloed op seriemoordenaars.Pipistrello schreef: ↑23-06-2019 12:34Oh en het missende broodmes is terug. Ik vermoed dat de seriemoordenaar het heeft teruggebracht toen ik even weg was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 23 juni 2019 om 12:57
Super. Altijd fijn, beleefde mensen die iets teruggeven wat ze geleend hebben.Pipistrello schreef: ↑23-06-2019 12:34Oh en het missende broodmes is terug. Ik vermoed dat de seriemoordenaar het heeft teruggebracht toen ik even weg was.
zondag 23 juni 2019 om 13:10
Och, het zijn er nog lang niet zo veel als over afvallen.
David Dunning
David Dunning

zondag 23 juni 2019 om 13:11
Waarom zou dat erg zijn?

zondag 23 juni 2019 om 14:22
Ik geloof eigenlijk ook wel in zelfreinigend vermogen doordat de usual suspects daar nu meer tegengas krijgen. Maar ik geloof dat we het theekransje hier verstoren...bethweeter schreef: ↑23-06-2019 11:29Ik heb dat idee ook. Er is nog een kleine harde kern, maar er zijn steeds meer mensen die niet zo zwart-wit denken op Actueel. En dat komt de discussies zeker ten goede.
Nu nog hopen dat de moderators eens gaan meelezen daar en het zou een interessante pijler kunnen worden.
zondag 23 juni 2019 om 14:24

zondag 23 juni 2019 om 15:27
Niks zo gezellig als samen mopperen op het weer

En je hoeft ze niet allemaal te lezen he.

zondag 23 juni 2019 om 15:38
Lady*Voldemort schreef: ↑23-06-2019 15:27Niks zo gezellig als samen mopperen op het weer
En je hoeft ze niet allemaal te lezen he.
Zal ik er nog 1 openen? Over ijskoffierecepten lijkt me wel aardig.
Of, hoeveel glas heeft het dak van jouw werkplek?
zondag 23 juni 2019 om 15:48
Grappig, ik denk het tegenovergestelde. Doordat degenen met een andere mening zijn afgehaakt zijn sommige mensen het tegen elkaar aanpraten en elkaar bijvallen beu.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 23 juni 2019 om 15:51
the_Wicked_Witch schreef: ↑23-06-2019 15:38Zal ik er nog 1 openen? Over ijskoffierecepten lijkt me wel aardig.
Ja of wat drinken jullie met dit weer. Is er al een topic over seks bij de temperaturen? Ook altijd op de agenda.

zondag 23 juni 2019 om 16:02
Ah, dat kan ook. Maar ik merk aan de reacties van sommige forummers dat ze het best vervelend vinden dat ze op sommige topics opeens in de minderheid zijn met hun rechtse geklets.

zondag 23 juni 2019 om 16:05
Nah! Gewoon niet aan ijskoffie gedacht. Gelijk maken, knallende koppijn.the_Wicked_Witch schreef: ↑23-06-2019 15:38Zal ik er nog 1 openen? Over ijskoffierecepten lijkt me wel aardig.
zondag 23 juni 2019 om 16:06

zondag 23 juni 2019 om 16:06
En daarna douchen met chloor toch?DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-06-2019 16:00Niets is lekkerder dan hete dampende seks, en elkaars zoute lichamen over elkaar heen wrijven.
zondag 23 juni 2019 om 16:07
Getver.DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-06-2019 16:00Niets is lekkerder dan hete dampende seks, en elkaars zoute lichamen over elkaar heen wrijven.
David Dunning
David Dunning