Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Orisa, misschien helpt het oude kruidnageltruukje je wel even van de pijn af. Of spoelen met sterke alcohol (en vergeten uitspuwen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
23-06-2019 20:17
Orisa, misschien helpt het oude kruidnageltruukje je wel even van de pijn af. Of spoelen met sterke alcohol (en vergeten uitspuwen).
De pijn zit in de wortels, valt weinig tegenaan te spoelen of te kauwen.
Solo, wat een knap geplaatste :hihi:
alkemade schreef:
23-06-2019 20:11
Dan zou ik me geen zorgen maken.
Ik lees nergens dat Oor zich zorgen maakt hoor.
Orișa schreef:
23-06-2019 20:25
Solo, wat een knap geplaatste :hihi:
:biggrin:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Het seroquel-topic is weg.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
23-06-2019 20:28
Ik lees nergens dat Oor zich zorgen maakt hoor.
Dat geeft niks, jij mist wel vaker iets. [sub]iets met achterkamertjes[/sub]
anoniem_291093 wijzigde dit bericht op 23-06-2019 20:36
9.63% gewijzigd
Solomio schreef:
23-06-2019 20:32
Het seroquel-topic is weg.
Beter voor de TO. Wat kunnen mensen toch bijzonder slecht lezen.
alkemade schreef:
23-06-2019 20:34
Dat geeft niks, jij mist wel vaker iets. [sub]iets met achterkamertjes[/sub]
Waar heb jij nou weer last van?
Lady*Voldemort schreef:
23-06-2019 20:49
Waar heb jij nou weer last van?
Mss de warmte.
Alkemade, aangezien ik geen zin heb dezelfde weg te gaan als Solo die maandenlang door jou getreiterd en ge-op-de-mand is heb ik je gemakshalve maar gestaft.
Lady*Voldemort schreef:
23-06-2019 20:56
Alkemade, aangezien ik geen zin heb dezelfde weg te gaan als Solo die maandenlang door jou getreiterd en ge-op-de-mand is heb ik je gemakshalve maar gestaft.
Volgens mij bedoelt ze dat jij je te weinig in achterkamertjes begeeft.
Wat ik alleen maar kan onderschrijven.

David Dunning
Solomio schreef:
23-06-2019 21:01
Volgens mij bedoelt ze dat jij je te weinig in achterkamertjes begeeft.
Wat ik alleen maar kan onderschrijven.
Maakt me niet uit wat ze bedoelt, ik heb hier gewoon geen zin in.
Lady*Voldemort schreef:
23-06-2019 20:56
En op welke grond dan precies? Moet ik je terugstaffen? Ik heb echt geen idee wat er mis is.
Wordt ook een beetje moe van het huidige rellen voor het rellen en het links en rechts elkaar in de haren vliegen. Ik merk dat mijn plezier in het forum de laatste anderhalf jaar echt wegebt. Zouden jullie mijn account kunnen anonimiseren? Dank!
bethweeter schreef:
23-06-2019 21:49
Ik heb nu twee keer het topic “Toegestaan in Nederland: stenigen van demonstranten” gestaft. Zoals in het topic is uitgelegd is stenigen een van de gruwelijkste manieren van de doodstraf toepassen. Het is dus niet hetzelfde als stenen gooien, waarop gedoeld wordt in dit topic. De term is gewoon overgenomen van bepaalde websites en geeft meteen een foute kleur aan het topic (lees: lekker rellen)

Omdat jullie het topic niet stafwaardig vinden, de volgende vragen: kunnen jullie uitleggen waarom er niets met de stafjes wordt gedaan? Willen jullie dit soort reltopics op het forum? Waarom wordt er nauwelijks gemodereerd op Actueel? (het zou een leuke, interessante pijler kunnen zijn maar dan is er wel iets van moderatie nodig)
Het topic zelf loopt wel redelijk ( :biggrin: ) normaal, maar de term "stenigen" in de topictitel vind ik misleidend en opruiend.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
23-06-2019 22:15
Het topic zelf loopt wel redelijk ( :biggrin: ) normaal, maar de term "stenigen" in de topictitel vind ik misleidend en opruiend.

Ik heb het door de titel niet eens geopend. Een opruiende, vergezochte titel die bij nepnieuws sites hoort in mijn ogen.
Ik weet niet wat viva wil uitstralen met dit forum maar ik neem toch aan dat ze zich niet willen vereenzelvigen met ninefornews of stormfront?
Alixane schreef:
23-06-2019 22:15

Welkom op VIVA
Er zijn mensen die staffen op alles en hebben daarbij de arrogantie het beter te weten dan de MODS

Als je iets staft en de MODS doen er niets mee is het vermoedelijk NIET in strijd met de VIVA huisregels.
Dan maak je je onsterfelijk belachelijk door hier je beklag te doen.

Accepteer gewoon de beslissing van de moderator van dienst en negeer het topic waar je je aan stoort.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Orangetree schreef:
23-06-2019 22:09
Wordt ook een beetje moe van het huidige rellen voor het rellen en het links en rechts elkaar in de haren vliegen. Ik merk dat mijn plezier in het forum de laatste anderhalf jaar echt wegebt. Zouden jullie mijn account kunnen anonimiseren? Dank!

Ah jammer, maar ik snap je wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hollebollegijs schreef:
23-06-2019 22:22
Welkom op VIVA
Er zijn mensen die staffen op alles en hebben daarbij de arrogantie het beter te weten dan de MODS

Als je iets staft en de MODS doen er niets mee is het vermoedelijk NIET in strijd met de VIVA huisregels.
Dan maak je je onsterfelijk belachelijk door hier je beklag te doen.

Accepteer gewoon de beslissing van de moderator van dienst en negeer het topic waar je je aan stoort.
Wie zegt dat de moderator de stafjes heeft gezien en beoordeeld? Er wordt hier in het modtopic gevraagd naar de eventuele beoordeling en de argumentatie. Daar is dit modtopic voor.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
23-06-2019 22:34
Wie zegt dat de moderator de stafjes heeft gezien en beoordeeld? Er wordt hier in het modtopic gevraagd naar de eventuele beoordeling en de argumentatie. Daar is dit modtopic voor.
Dank je. Dat is wat ik bedoelde. Ik wil gewoon de argumenten horen, dan weet ik of een eventuele volgende keer wel of niet moet staffen.
bethweeter schreef:
23-06-2019 22:38
Dank je. Dat is wat ik bedoelde. Ik wil gewoon de argumenten horen, dan weet ik of een eventuele volgende keer wel of niet moet staffen.
Beleid wordt niet besproken.
hollebollegijs schreef:
Welkom op VIVA

Ik accepteer het ook en dat schrijf ik ook. Maar ik wil wel de argumenten weten want op grond van de huisregels zou er iets gedaan moeten worden aan de titel vind ik.
Zazamaenade schreef:
23-06-2019 22:40
Nou, inderdaad.
Zelf sla ik wel aan op dit soort topics maar het is vaak een herhaling van zetten en een vruchtbare discussie komt er zelden uit voort.

Volgens mij bloedt het het snelste dood door dit soort topics te negeren. Hoe meer iedereen erin post, hoe hoger het in google komt en hoe meer je dus meewerkt aan het verspreiden van nepnieuws. Je geeft ze precis wat ze willen door erin te reageren.
Bedjeindezon schreef:
Ik heb het door de titel niet eens geopend. Een opruiende, vergezochte titel die bij nepnieuws sites hoort in mijn ogen.
Ik weet niet wat viva wil uitstralen met dit forum maar ik neem toch aan dat ze zich niet willen vereenzelvigen met ninefornews of stormfront?
Ik hoop toch dat ze zich evenmin willen vereenzelvigen met sites als JOOP.nl etc. Dat is hetzelfde maar dan van linkerzijde.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven