Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
Elfje is getting laid tonight!!

Afbeelding
elfje85 schreef:
24-06-2019 16:33
Ja en zus is ook onderweg stuurde ze. Nog geen antwoord of ze hond ophaalt. Maar anders is ze hier denk ik half 6 😳
Elfje.... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Dit klinkt echt heel slecht. Waar komt die zus vandaan opeens, daar heb ik je nog nooit over gehoord :O
Geen tel.nrs. uitwisselen dus, want zus jaagt de schilder vakkundig de deur uit met haar hondje. De TL-lamp smoes gaat ook niet door.

Sorry maar ik heb de hele dag gewerkt in een ruimte zonder airco en als ik ergens géén trek in zou hebben is het gebak of erwtensoep of stamppot andijvie. Een kouwe klets: ja hoor, zeker wel. Het is dat het zo warm is en ik geen Desperados bier in huis heb (te zwaar, pijn in mijn rug en ik moet ook gewoon eten) maar anders had ik een biertje genomen en ik ben nog geeneens niet een schilder.

Ik maak me al op voor het 'troost-Elfje-topic', volgens mij durf je niet meer zo goed en gooi je allemaal smoesjes naar ons toe, die zus kan je ook negeren hè? Doet zij ook als je belt, dan krijg je de voicemail.
Nou het is vijf uur; ik lees het wel maar wat een anti-climax nog voor hij binnen is gekomen :(

Maar: ik had me voorgenomen om ook eens iemand te staffen en erbij te vertellen dat ik dat gedaan heb en ik had wel mijn kans vandaag :yes:
Dat zal ze leren, hun aantijgingen zijn gelukkig verwijderd zie ik nu net.
Mijn humeur knapt er wel iets van op maar het valt me een beetje tegen dat jij er niets van gezegd hebt Elfje.
Ik dacht dat je mijn nieuwe BFF was :(

Ik wacht het even af maar gok dat het erop uitdraait dat die sjiewawa roet in de Bossche bollen komt gooien.
Sorry maar eigen schuld; wat nou als hij je meteen had willen vragen om:
-je tel.nr.
-of hij de tl-balk terug moest hangen
-nog eens terug zou komen, gezellig
Dat gaat allemaal niet door met die zus, sjiewawa en nog een hond en je ouders die bij jou eten. Wat een gemiste kans, ik had zo gehoopt dat het allemaal dik in orde zou komen; nee ik verwachtte niet anders. Ik wil nog meer zeggen maar: :cencored:

Niet op de zaken vooruit lopen zei mijn oud-oom altijd. En hij had meestal gelijk dus...
elfje85 schreef:
24-06-2019 17:01
Nog niet. Kan ook zijn dat ie me vergeten is na drukke werkdag of sms niet gelezen heeft.
Hij is (op moment van jouw bericht) welgeteld 1 minuut te laat. Dus geen gestress.
Als ie echt heel laat is (lees niet komt) zou ik in ieder geval wel een sms sturen. Nu gewoon nog afwachten
lise1985 schreef:
24-06-2019 17:04
Ze moet natuurlijk niet gaan forummen terwijl hij er is he ;-)
Waarschuw voortaan ff als het Bert en Ernie op zijn.zelfde geld Belde ie nu aan en hoorde ie dat filmpje 🙈😂
Hij komt na zijn werk, dus het is toch logisch dat hij niet stipt om 5 uur aanbelt?
Relax.... Hij komt zo echt wel.

En als zus toch komt duw je hond in haar hand en zet je haar buiten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
elfje85 schreef:
24-06-2019 17:01
Nog niet. Kan ook zijn dat ie me vergeten is na drukke werkdag of sms niet gelezen heeft.

Nee, hij is je niet vergeten. Positief blijven!! :thumbsup:
elfje85 schreef:
Pff waar ben ik aan begonnen🙈. Voortaan vraag ik wel of ie mee gaat naar de gamma ofzo.
Dan weet je zeker dat hij het niet ziet als date.

stuur je zus gewoon, ik heb andere afspraak hond kan je ophalen om 19h
en relax...
elfje85 schreef:
Pff waar ben ik aan begonnen🙈. Voortaan vraag ik wel of ie mee gaat naar de gamma ofzo.
Dat wordt de volgende date!
AnnA_C schreef:
24-06-2019 17:07
Hij komt na zijn werk, dus het is toch logisch dat hij niet stipt om 5 uur aanbelt?
Relax.... Hij komt zo echt wel.

En als zus toch komt duw je hond in haar hand en zet je haar buiten.
Ja maar dan ziet ze hem in de gang en op,z'n bus staat ook schilderwerken..
Wachten duurt lang lang lang
Wat duurt dat wachten lang
Ik wacht nu al zo lang lang lang
Wat wacht ik toch al lang
Ik heb nog nooit zo vaak een topic aangeklikt, heerlijk spannend dit :daisy:
Sms gehad net dat ie niet red vanavond. Vraagt welke avonden ik nog meer kan.
Laat maar
elfje85 schreef:
24-06-2019 17:10
Morgenavond maar he, anders moet het forum te lang wachten ;-)
Hij was je dus niet vergeten en zegt netjes af!
En... Nog belangrijker: hij wil zelf komen dus wil een nieuwe afspraak!
Dus snel terug sturen wanneer je kan. Morgen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
elfje85 schreef:
24-06-2019 17:10

Neeee, wat jammer Elfje!!

Maaaar hij loopt nu iig niet je zus tegen het lijf. Dat is dan weer een voordeel.

Elk nadeel hebt z'n voordeel, aldus Cruijff :lol:
Morgen en woensdag kan niet. Deze week kan ik alleen donderdag. Volgende week maandag en donderdag.
Abundance-of-Freedom schreef:
24-06-2019 17:15

Maaaar hij loopt nu iig niet je zus tegen het lijf. Dat is dan weer een voordeel.

Dat wel ja. Maar vraag me af waarom ie hele avond niet kan. Misschien toch vrouw en kids hmm
AnnA_C schreef:
24-06-2019 17:12
Hij was je dus niet vergeten en zegt netjes af!
En... Nog belangrijker: hij wil zelf komen dus wil een nieuwe afspraak!
Dus snel terug sturen wanneer je kan. Morgen?
Ik wist het.... hij kon alleen vrijdag en maandag dus dat word op z'n vroegst vrijdag.
BUMMER!!
Ik ga even mijn hoofd onder de kraan houden en wellicht toch nog even terug naar de winkel voor Desperados-bier. Ik kan wel een alcoholische versnapering gebruiken :'(
Eerder gaf Elfje al aan dat ze deze week alleen maandag en donderdagavond kon.. dus weer drie dagen erbij... dan zijn de bossche bollen wel op...

waarom verbaast het me helemaal niet?
Abundance-of-Freedom schreef:
24-06-2019 17:15

Ik heb geleerd dat die uitdrukking van Van Hanegem is.
elfje85 schreef:
24-06-2019 17:17
Dat wel ja. Maar vraag me af waarom ie hele avond niet kan. Misschien toch vrouw en kids hmm
Zo lijkt het wel ja
elfje85 schreef:

Dat zou balen zijn

Afbeelding
butterfly- schreef:
24-06-2019 17:21
Zo lijkt het wel ja
Pessimist :whip:
elfje85 schreef:
Of...... hij heeft bij de jongedame waar hij nu aan het schilderen is een biertje aangeboden gekregen, met sjippies of blokjes overjarige kaas en blijft gezellig mee-eten.
Als hij iets met zijn evt. gezin moest doen had hij je dat vanochtend vroeg al laten weten.
Jammer, maar ik kan dus rustig mijn logeerhond op gaan halen nu zonder iets te missen; dwz ik hoopte dat er pas morgenochtend een vermoeid berichtje van je zou komen met: 'hij is net de deur uit!!!!! :hyper: :yes: :sun: :heart: :jump: B-) :couple: :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven