Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Liefjes, ik ga naar mijn andere lief...die is net thuisgekomen!

Doeeeeiiii XXX
Fijne avond Beng!

Hier ook geen narigheden als aambeien te bespeuren, gelukkig! maar ik let ook wel goed op m'n voeding. Sowieso veel fruit 's ochtends. Ben trouwens begonnen aan de Roosvicee Ferro (vind het gewoon naar Roosvicee smaken hoor, misschien ietsjes metaliger), kun je daar ook van verstoppen? Bloeduitslagen krijg ik pas eind van de week te horen.

Waar ik wel last van heb (nu we toch zo lekker bezig zijn), is af en toe bloed na het afvegen als ik heb geplast. Mijn schaamlippen zijn echt dikker geworden en heel gevoelig. En dan 20 keer per dag wc-papier er langs is blijkbaar af en toe een beetje te veel.

En om het verhaal helemaal compleet te maken. Seks gebeurt hier nog wel sporadisch. Maar pijn in m'n bekken en samentrekken van mijn baarmoeder maken het er niet echt plezieriger op en daar baal ik wel van.
ah, fijn Laal!
Jeuj!!!!!! Laal je lieffie is er weer. Goed zo!

DD hoe is het met je rug? Ik las net niet zo goed. Ik hoop echt dat het snel beter gaat.

Superbedankt voor het hysterische paashaas/ei plaatje. En Chiek bedankt voor de voorzet.

Nog geen ei te bespeuren hoor dus wie weet wordt het wel een echt paasei. Zouden we dan ook chocolade kindjes krijgen?!

Minie weer beter. Gelukkig maar!!!!

Enne bij deze is een deel van jouw boezem dus gereserveerd he. Liever nu dan later.

Luus wat fijn dat je pijn bijna weg is. En dan ook nog de zon. Daar moet je wel vrolijk van worden. Gelukkig dat het weer beter met je gaat.

Wat is dat met die olie? Het klinkt eigenlijk best een beetje ranzig. Over ranzig gesproken ik heb nog een paar goede werkverhalen. Komt nog wel.

Sterkte met de lekkende tieten trouwens. Voor degenen die zich aangesproken voelen natuurlijk.
Haha,chocolade kindjes voor Pien! Wat wil je liever: melkchocolade, puurchocolade, of witte?

Net terug van Yoga en weer wat last van mijn stuitje. Gelukkig niet zozeer van mijn bekken. Lijkt écht goed te gaan. Had alleen wat pijn in mijn bekken, rond etenstijd. Moest ook snel snel koken, veel draaiende bewegingen gemaakt, dus op zich niet zo gek. Arm Sproet, shitty dat je nu weer last hebt! Maar gelukkig nog maar 9 dagen werken!! Chiek hoe is het met jouw bekken?

Hier ook geen aambeien gelukkig. Doe ook net als Chiek erg voorzichtig. Probeer niet te hard te drukken maar gewoon zachtjes. Duurt dan wel écht een eeuwigheid voor het drolletje er dan in z'n geheel uit is... mja... Beter dat, dan aambeien!

Van roosvicee kun je niet verstoppen geloof ik. In 1 glas roosvicee zit 5mg ijzer, en ter vergelijking: als je ijzertabletten moet slikken, wordt over het algemeen 400mg ijzer (in tablet) toegediend per dag! Dus je moet veel roosvicee drinken, wil je in die mate verstoppen als ijzertabletten dat doen. Mijn ijzer doet het geloof ik wel goed. Voel me fit en energiek sinds ik de floradix gebruik. Yeah!

Oeh dat bloeden bij het afvegen, jeetje. Misschien wat zachter toiletpapier kopen? Of meer deppen ipv afvegen? Lijkt me pijnlijk joh.

Ik schaam me echt diep voor mijn seksleven momenteel.... bij 12 weken wat handwerk met Luusman en met 20 weken een beetje seks gehad.... *schaam* Maar soloseks daarentegen....(zó erg, schaam ik me ook voor ).... schril contrast laat ik maar zeggen...
zo Luusje, wat vindt Luusman daar van?? Hihi. Ach die heeft vast ook genoeg soloseks

Haai!

Bengie gefeliciteerd , je hebt een rustig avondje zo te lezen, nah prima denk ik wel toch? Ben benieuwd wat je gaat shoppen vrijdag.

Jullie verhalen... daar moet ik wel wat gniffelen hoor. Ik bedenk steeds dat ik me écht niets voor kan stellen bij 'zwanger' zijn. Of althans, ik kan me wel indenken hoe het is maar ik heb gewoon geen flauw idee hoe ik me zou voelen, wat voor klachtjes ik zou hebben enz enz.

Sproet! Nog maar 8 dagen!!!
Neempie same here. Het is allemaal zo'n ver van mijn bed show. Raar idee he?!

Zo had hier opeens schoonouders over de vloer. Heel gezellig maar ik wil zooooo graag naar bed. Dat ga ik nu dan ook doen.

Sproet heb helemaal over jouw bekken klachten heen gelezen (en nu even de puf niet om terug te lezen) maar dat is zeker balen zeg. Gelukkig nog maar eventjes werken en doe maar lekker rustig aan.

Bengie ik hoop dat het rete gezellig was.

Truste.
Ha meisjes!

Ben er weer. Héérlijk geweest, ook altijd fijn weer thuis te zijn. Ben op de laatste twee pagina's bij wel grotendeels bijgelezen maar ga morgen weer reageren. Wel even: Erin, van harte!!!! Superleuk dat je het ons even komt vertellen.

Oh ja, en ik ben zondag ongesteld geworden. Had me voorgenomen om aan de ovulatietesten te gaan als het weer niet raak was, dus die ga ik nu bestellen. Ik ben het zat!

Slaap lekker allemaal, tot morgen! xxx
Welcome back miss Elev!!!!

Oh enne Luus als jij de god van de chocoladekindjes nog spreekt vanavond, zeg dan maar dat ik wel een melkchocolade wil.

En nu ga ik echt slapen!
Hee Elev, fijn je weer te zien. Uiteraard verwachten we morgen een úitgebreid verslag. Zo te zien heb je het leuk gehad maar ik wil graag méér horen

Heel balen dat je toch ongesteld bent geworden trouwens, ik snap dat het nu toch echt begint te frustreren. Ik snap dat je eerst niet aan de ovulatietests wilde, maar ik denk dat het misschien best een klein handje kan helpen. Aangezien jij toch niet compleet regelmatig bent en het misschien ei-technisch gezien toch net iets anders zou kunnen zitten dan je zou denken... rottig die teleurstelling nu toch!

Pien, inderdaad precies zoals je zegt: een ver van mn bed show. Zo voelt dat exact. Zeker nu ik ook mn schoonzusje van dichtbij zo ongelooflijk beroerd zie en, nou ja, gewoon alle zwangeren. Ik ben zó benieuwd... Onwerkelijk ook vooral.

Truste!

Ik duik ook mn bed in, ben nog niet helemaal gewend aan het uurtje 's ochtends.
elev is back! Hup aan die eispeurtesten jij, voor de zomer zwanger is het credo hier.

Het was gezellig vanavond, stijg bijna op van alle drank. Dat zijn dan weer de geneugten van niet zwanger zijn. Heb een fles prosecco soldaat gemaakt Helaas ook werken morgen...... dat zal wel minder leuk zijn

Niet veel visite gehad, maar dat was alleen maar fijn. Kon ik zitten en me vol laten lopen Bengal-man doet altijd de drankjes enzo. En als hij niet snel genoeg loopt dan neem ik de bestellingen op en stuur hem naar de keuken. Vooral als ik genoeg heb gedronken

Welterusten liefies en tot morgen!
Present ! En zonder kater
Morguh!!

Yeah voor Beng zonder kater!!! het was dus fijn. Verjaardagen hoeven ook niet altijd groots gevierd te worden, als het bovenal maar gewoon fijn is.

Over dat zwanger zijn en hoé is het... ik had datzelfde gevoel vóór dat ik zwanger werd ook: ik wil weten hoe het is!!!! Maarre ondertussen ben ik er stiekem ook wel een beetje klaar mee weer. Het lijkt wel een beetje alsof je zoiets niet mag zeggen, want het hoort zo'n roze wolk te zijn en je moet alleen maar blij zijn omdat het voor sommige anderen niet is weggelegd, maar toch vind ik wel dat dit ook gezegd mag worden als het nou eenmaal zo voelt. Tuurlijk ben ik enorm blij en zou ik zóoo graag ons kleintje willen zien en vasthouden en meemaken en verzorgen etc etc. Zó enorm gewenst! Maar de zwangerschap heb ik ook wel een beetje gehad nu. Elke dag pijn, elke dag natte vieze slipjes van de afscheiding, geen enkele nacht fatsoenlijk slapen, heel gedoe met omdraaien, zitten is geen lol aan, het beperkt me in mijn werk, het beperkt me in mijn normale dingen (kan lief nergens bij helpen qua klussen in het huis), ben altijd een beetje voorzichtig wanneer ik mijn kat knuffel, lust ook wel weer eens flink wat alcohol, begin jaloers te worden op dames met platte buiken. Dat sparen voor een baby met ah zegeltjes had me toch echt wel wat geleken! Nouja, het voelen schoppen is dan iets dat helemaal te gek is, maar het zou fijn zijn geweest om slechts 20 weken zwanger te zijn ipv 40. Ik hoop niet dat ik er nu op afgerekend word, maar zo voelt het eigenlijk al een tijdje en ben blij het even te zeggen...Desondanks, alle dames die nog niet weten hoe het is: het is ook leuk hoor! Maar soms ook weer even niet.
Hahaha Luus, kan me ondanks dat ik niet zwanger ben best een voorstelling maken van het gevoel dat het soms helemaal niet leuk is. Het nieuwe is eraf, je wilt dat eindproduct gewoon in je armen hebben en hoe meer lichamelijke ongemakken je krijgt, hoe meer je ermee klaar bent. En dan voel je een schopje en komt er weer een gelukzalige grijns op je snaffert.

Van mij mag je het gewoon zeggen hoor!

Heel iets anders: Ik ben bijvoorbeeld blij met mijn baan, gelukkig in mijn werk en weet dat dat voor niet iedereen zo is. En toch mag ik graag zeiken over mijn werk bij tijd en wijle
Welkom terug Elev! Ben benieuwd naar je verhalen. Balen idd dat je ongesteld bent geworden, toch weer een teleurstelling natuurlijk. Maar die testjes helpen je vast : hug:

Bengie, heerlijk een hele fles prosecco en toch geen kater, ik wil ook!

Luus, ik begrijp je volkomen! Had gisteren mijn broer aan de lijn die belde om te vragen hoe het gaat. En toen heb ik ook gezegd dat ik het eigenlijk wel een beetje heb gehad nu. En echt om precies dezelfde redenen als jij: zo vaak pijn, moe, niet lekker slapen, niet lekker zitten en een buik waar ik een kort geleden nog heel trots op was, maar die me nu het gevoel geeft er toch minder leuk uit te zien. En dan ook steeds van die wildvreemde mensen die vragen hoe lang ik nog moet, vind het heel iritant om alleen maar als wandelende broedmachine gezien te worden. Ik krijg steeds meer zin in de bevalling!
Voor de nog-niet-zwangere meisjes, ik heb nog een hoop ovu-testjes liggen, ik geloof 23 stuks want van de laatste bestelling had ik er maar eentje gebruikt toen was het bingo (en gelijk volle kaart haha), je mag ze zo van me hebben ik kan ze via werk ook gratis op de post doen dus als je ze wil hebben stuur je adres even want ik doe er niks meer mee, maak ik er gewoon liever iemand anders blij mee!

Ben vanmorgen bloed wezen prikken, 7 buisjes en dat op nuchtere maag, voelde me wel een beetje dizzy, en de jongen die het afnam stonk ook nog eens naar zweet bleeeghhhh. Nou ja, hebben we dat ook maar weer gehad.

Rug gaat zowaar iest beter vandaag geloof ik, heb gister en eergister de oefeningen gedaan misschien helpt dat? Hope er snel helemaal vanaf te zijn en een nacht gewoon echt lekker te slapen want dat breekt me een beetje op, voel me ondertussen een actrice die receptioniste moet spelen want die glimlach is niet helemaal "echt" meer soms. Maar je kan me aandragen voor een Oscar

Anyway niet zeuren maar poetsen, ik ga maar even aan de slag. Fijne dag allemaal!
Good work Bengie katerloos! (de smileys hebben van plek gewisseld hier, heel irritant, moet iedere keer goed zoeken). Goede vergelijking trouwens over mopperen over je werk!

Luus ik snap jouw verhaaltje heel goed en tuurlijk mag je dat zeggen. En Sproetje ook.

Het is voor mij niet eens zo zeer dat ik denk oh ik wil het meemaken (tuurlijk wil ik het wel ervaren) maar meer van dat het zo'n ver van mijn bed show lijkt. Kan me er niks maar dan ook niks bij voorstellen. Hoewel als ik Luus verhaal zo lees toch ook wel weer een klein beetje.

Moet eigenlijk hard werken. Maar het is niet reteboeiend wat ik nu aan het doen ben dus even een spijbelmomentje.

DD ik heb nu nog van die stokkies en ik denk dat er andere dames zijn die ze (nog) niet hebben. Maar mocht je daarna nog over hebben en ik ze nog nodig hebben, dan zou ik het wel handig vinden. Lief van je trouwens!
@DD

lief zeg dat je dat aanbiedt! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, lekker een goede nachtrust, minder tot geen pijn en genieten van de zon!

@Pien

ik heb ook regelmatig spijbelmomentjes

Ben nog niet ongesteld, wel het gevoel alsof het eraan zit te komen. Eisprong was ook 5 dagen later dan ingecalculeerd (gemeten en bewezen met ovutestjes) dus ik neem aan dat mijn cyclus dan ook gewoon 5 dagen langer is. Dan zou ik dus van het weekend ongesteld moeten worden. Zit alles braaf bij te houden ivm vragen op de fertiliteitspoli enzo.
Lieve Beng, wat ben ik toch een onnozel wicht... vergeet ik je helemaal te feliciteren. Dus alsnog bij deze: Gefeliciteerd!

Wat een fijn cadeautje dat je vanmorgen zonder kater op bent gestaan. Heerlijk! En die proseco.... ohhhh... wat had ik graag een glaasje op je gezondheid gedronken gisteravond. Want wat was het een heerlijk weertje. Lekker in de tuin gegeten met het zonnetje op onze hoofdjes. Genieten! Heb jij ook zo genoten Beng?

Gister was mijn vriendin (35 weken zwanger) even op de koffie. Tsjee... mijn buik moet nog een hele metamorfose ondergaan, voordat 'ie zo groot is... Ik heb dan echt een bescheiden bult(je).(zal binnenkort weer eens een fotootje plaatsen op de groep) Zij was het zwanger zijn ook helemaal zat. Bij haar zoon beviel ze al met 35 weken. Ze gaat er nu natuurlijk vanuit dat ze niet overtijd zal gaan, maar ja, dat kan ook heel goed en dat moet dat arme meisje nog 7 weken, terwijl ze nu al helemaal opgezwollen is van al het vocht dat ze vast houdt. Arm kind.

Om even op het verhaal van Luas terug te komen; Ik herken het nog niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen... Nou ja.. .okay... één keer, toen ik voor de duizend en eerste keer weer gekotst had en al mijn energie die ik tijdens de veel te korte nacht had opgedaan direct door het toilet spoelde, heb ik me zelf in hoofdletters afgevraagd; Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen??!!

Gelukkig was die boze bui dezelfde middag alweer opgetrokken en wist ik het weer.

Wat ik heel fijn vind is dat ik nu leven in mijn buik voel en elk schopje doet me dan beseffen waar die pijn, onzekerheid, thuisblijven etc. allemaal voor nodig is.

Gister zei ik nog tegen m'n man; Weet je... ik kan me inmiddels wel voorstellen dat er een kindje komt,... maar dat het ook ons kindje is. Dat wij ervoor mogen zorgen, zijn of haar hele leven en dat het dus niet weer 'savonds wordt opgehaald, daar kan ik me nog helemaal geen voorstelling bij maken.

Nee,.... daar kon man zich ook nog niets bij voorstellen.

Wat fijn DD dat je rug iets beter gaat!

Sproet, ik denk dat wat jij zegt precies de bedoeling is van die 40 weken... Je krijgt zin in de bevalling.... ! En dat moet ook wel... anders kom je daar natuurlijk never nooit doorheen...
Dat zeg je grappig, South, dat had ik met elevmeisje precies zo. Dat ze kwam was heel bijzonder en alles, maar dat we haar echt mochten houden vond ik vooral zo raar..!

Bengie, van harte!

DD, wat lief dat je de testen aanbiedt. Jouw testen zijn ook wel magisch, want ze werkten direct. Nou heb ik dus echt gisteravond gelijk testjes besteld, dus die gebruik ik wel even eerst. Als ze op zijn en het is nog niet gelukt houd ik me aanbevolen, maar als Piens testen eerst op zijn (of die van Beng of gebruikt Neem ze ook, nee toch?) geef je ze maar lekker aan hen.

Engeland was zo leuk!! Heerlijk dat we best wel veel tijd hadden. We zijn twee keer naar Brighton geweest (omdat we de eerste dag maar weinig tijd hadden en zoveel winkels zagen waar we (=mijn zus en ik) in wilden zijn we de volgende dag terug gegaan ipv naar Londen ), naar een lief klein dorpje waar de tijd had stilgestaan (en waar een geweldige kinderboerderij was waar elevmeisje lammetjes de fles gegeven heeft), en natuurlijk lekker veel uit eten en naar de pub enzo. En man ook nog lekker veel op de golfbaan en wij in de enorme tuin van het landgoed waar mijn zus in een woongroep woont. Elevmeisje moest bij elke narcis stil staan om te zeggen dat het een narcis was en dat het lente was. *cute*

Ben trouwens in Brighton nog naar de Baby en Kids Gap geweest, maar vond het een beetje tegenvallen dit keer. Had de creditcard al in de aanslag, maar uiteindelijk alleen een spijkerbroek (wel een coole) gekocht). Maar in Brighton zitten zóveel leuke kleine winkeltjes in de lanes.. *zucht*
quote:elev schreef op 01 april 2009 @ 13:45:

Dat had ik met elevmeisje precies zo. Dat ze kwam was heel bijzonder en alles, maar dat we haar echt mochten houden vond ik vooral zo raar..!

Hahaha, wat schrijf je dat 'rakend' volgens mij. Ik weet niet hoe het zal zijn, maar het moet vast zo voelen zoals je dat nu schrijft!
Oh Elev wat klinkt je weekend goed!!! Brighton is zoooooo leuk!!! Heerlijk stadje. Woont je zus daar? Of in de buurt?

Moest ook erg lachen om dat zinnetje over Elevmeisje. Dat omschrijf je heel pakkend.

Oh ik wil naar buiten naar de zon!!!! Hoewel ik natuurlijk helemaal niet mag klagen.
Mijn zus woont een half uurtje Noordelijk van Brighton. Ik vond het ook geweldig! En nu was het niet eens zulk mooi weer, ik dacht de hele tijd: in de zomer is dit helemaal fantastisch. Was er nog nooit geweest.

Luusje, wat rot dat je zoveel klachten hebt, je krijgt je portie wel hoor. Geen wonder dat je het af en toe zat bent (en van mij mag je dat ook best zeggen!), je hebt ook niet echt een makkelijke zwangerschap. Gelukkig is het negen maandjes ploeteren voor een kind dat je straks je leven lang mag houden.
Nou nou, zo moeilijk heb ik het ook weer niet vind ik. Het is alleen dat ik het allemaal wel zo zo vindt. Leuk om eens gezien te hebben, vind het grappig, apart en bijzonder op z'n tijd, maar ik zou er ook niks om geven om nu (een volgroeide) baby te mogen ontvangen en gewoon weer lekker mijzelf te worden.
Ik begin er ook steeds vaker over te dromen hoor, dat de zwangerschap klaar is en dat ik weer gewoon mezelf kan worden. Heb vannacht nog een hele bevalling gedaan. Was overigens een makkie!

Mijn lijf viel me achteraf echt heel erg tegen... ik had mega blubberbillen en een verschrikkelijke flubberbuik overgehouden. Kon wel janken. Ik wilde mezelf weer zijn!

Die dromen zijn overigens wel bijzonder. Hebben jullie daar ook al "last" van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven