wonen in de verbouwingen
dinsdag 25 juni 2019 om 15:05
Wij zijn al bezig met verbouwen sinds vorig jaar in maart en we wonen erin sinds augustus vorig jaar.
Het enigste wat is overgebleven zijn de muren, al het andere is vernieuwd en heringedeeld.
Mijn man die doet alles zelf na zijn werkuren. Het huis is altijd stoffig en vuil.
Het einde is bijna in zicht, binnenkort zijn er ook 2 slaapkamers klaar, waardoor we eindelijk boven kunnen slapen.
Het einde is in zicht maar toch is er nog zoveel te doen. + wij hebben geen lening voor de verbouwingen daardoor kunnen wij nu niet veel sparen
Nog mensen in dezelfde situatie?
laat je klachten maar eens gaan.
Het enigste wat is overgebleven zijn de muren, al het andere is vernieuwd en heringedeeld.
Mijn man die doet alles zelf na zijn werkuren. Het huis is altijd stoffig en vuil.
Het einde is bijna in zicht, binnenkort zijn er ook 2 slaapkamers klaar, waardoor we eindelijk boven kunnen slapen.
Het einde is in zicht maar toch is er nog zoveel te doen. + wij hebben geen lening voor de verbouwingen daardoor kunnen wij nu niet veel sparen
Nog mensen in dezelfde situatie?
dinsdag 25 juni 2019 om 15:07
dinsdag 25 juni 2019 om 15:09
Ik klaag niet over mijn man hoor ik ben heel fier op wat hij allemaal verwezenlijkt heeft!!
het is gewoon moeilijk om in de verbouwingen te leven
dinsdag 25 juni 2019 om 15:20
Ik woon ook in de verbouwingen, einde is nog lang niet in zicht en ik vind het niet moeilijk.
Wist van te voren waar ik aan begon.
Wij doen ook alles zelf en man is in de tussentijd ziek geworden waardoor het nu langzamer gaat dan in eerste instantie gepland. Na ja, dat is dan maar zo.
Slaapkamer hebben we al wel helemaal in orde (als eerste aangepakt) en dat is wel goed bevallen.
Verder is mijn bouwstofzuiger mijn grootste vriend.
Heel veel succes met de laatste periode!
Wij doen ook alles zelf en man is in de tussentijd ziek geworden waardoor het nu langzamer gaat dan in eerste instantie gepland. Na ja, dat is dan maar zo.
Slaapkamer hebben we al wel helemaal in orde (als eerste aangepakt) en dat is wel goed bevallen.
dinsdag 25 juni 2019 om 15:25
Wij hebben ook een kindje van 16maand dus dat maakt het ook wel wat harder en ja jij ook nog heel veel succes!groenebroek schreef: ↑25-06-2019 15:20Ik woon ook in de verbouwingen, einde is nog lang niet in zicht en ik vind het niet moeilijk.
dinsdag 25 juni 2019 om 15:53
Verbouwen terwijl je in het huis woont is ook gewoon niet leuk. Wij hebben vorig jaar van maart t/m dec in de troep gezeten en ik was het af en toe ook echt spuugzat.
Wat mij hielp, was om vooral te kijken naar wat er al wel gedaan was. Als je focust op wat er nog allemaal gedaan moet worden, dan klim je mentaal tegen de berg op, terwijl je mentaal van de berg af rijdt als je bezig bent met wat er allemaal al aan werk is verzet.
En probeer zsm 1 plek te creëren die wel OK is. Die plek houd je dan schoon en opgeruimd, zodat jij je daar ook in terug kunt trekken en de verbouwing daar even buiten kunt sluiten. Bijv de slaapkamer van jullie kind ofzo.
Wat mij hielp, was om vooral te kijken naar wat er al wel gedaan was. Als je focust op wat er nog allemaal gedaan moet worden, dan klim je mentaal tegen de berg op, terwijl je mentaal van de berg af rijdt als je bezig bent met wat er allemaal al aan werk is verzet.
En probeer zsm 1 plek te creëren die wel OK is. Die plek houd je dan schoon en opgeruimd, zodat jij je daar ook in terug kunt trekken en de verbouwing daar even buiten kunt sluiten. Bijv de slaapkamer van jullie kind ofzo.