Het wordt nu wel heet hé??
dinsdag 25 juni 2019 om 15:07
Ik zweet gelukkig niet.
Maar ik probeer dan ook zo min mogelijk te bewegen.
Moet eigenlijk de boel stofzuigen maar dat komt morgen wel ben bang dat ik flauwval.
Koken hoef ik ook niet meer te doen want ik eet vandaag brood.
Ben ik even blij dat ik geen kinderen heb om voor te moeten zorgen in deze hitte.
Voor de mensen die wel van alles moeten met dit weer, ik heb respect voor jullie.
dinsdag 25 juni 2019 om 15:09
Het is hier over het algemeen iets kouder, maar helaas ontsnappen we er niet altijd aan. Vorig jaar ook een helse zomer gehad. Hopelijk is dat in het gebied waar jij naar verhuist anders!
dinsdag 25 juni 2019 om 15:52
dinsdag 25 juni 2019 om 16:32
Heb je een airco? Of hoe krijg je het zo koel binnen?Zeilboot76 schreef: ↑25-06-2019 15:59In huis 23,5 graden, op het werk binnen net zo warm als buiten (32 graden). Alleen blijft de warmte daar hangen. Slapen gaat tot nu toe nog lekker.
Voor iedereen een groene tuin
dinsdag 25 juni 2019 om 16:53
Niet zweten? Hoe dan?! Zweet drupt van mijn hoofd af en mijn shirtje is zeiknat
dinsdag 25 juni 2019 om 16:58
Met kinderen kan en moet je ook rustig aan doen. Of je gaat naar het water.Tintelfris schreef: ↑25-06-2019 15:07Ik zweet gelukkig niet.
Maar ik probeer dan ook zo min mogelijk te bewegen.
Moet eigenlijk de boel stofzuigen maar dat komt morgen wel ben bang dat ik flauwval.
Koken hoef ik ook niet meer te doen want ik eet vandaag brood.
Ben ik even blij dat ik geen kinderen heb om voor te moeten zorgen in deze hitte.
Voor de mensen die wel van alles moeten met dit weer, ik heb respect voor jullie.![]()
Ik heb echt veel respect voor de mensen die een actief beroep hebben. En vooral als dat buiten is. Ik zag net twee bouwvakkers op het dak. Pfff,dat is toch niet te doen!
dinsdag 25 juni 2019 om 17:19
We hebben geen airco, wel een vrij nieuw huis en een tuin op het noorden. Daarnaast alles dicht en de deur zo min mogelijk openen, behalve tussen 5 en 7 's ochtends. Het lukt niet altijd, maar nu wel en daar ben ik heel blij mee. Vooral als je van een werkplek met 32 graden komt.
dinsdag 25 juni 2019 om 17:57
Ah Okay. Ons huis is ook vrij nieuw, maar hier wel tuin op volle zuiden. En binnen 25,5 graden nu.Zeilboot76 schreef: ↑25-06-2019 17:19We hebben geen airco, wel een vrij nieuw huis en een tuin op het noorden. Daarnaast alles dicht en de deur zo min mogelijk openen, behalve tussen 5 en 7 's ochtends. Het lukt niet altijd, maar nu wel en daar ben ik heel blij mee. Vooral als je van een werkplek met 32 graden komt.
Voor iedereen een groene tuin
dinsdag 25 juni 2019 om 20:36
Ik heb mijn kleuter vanmiddag geheel pedagogisch onverantwoord uit school eerst even laten rusten en daarna achter Netflix met ijs gezet. Dan maar 1 middagje niet opvoeden.Tintelfris schreef: ↑25-06-2019 15:07Ik zweet gelukkig niet.
We hebben er allebei van genoten.
dinsdag 25 juni 2019 om 20:53