Het wordt nu wel heet hé??

25-06-2019 13:05 76 berichten
Het is nu 30,5 graden bij mij binnen.
Hoe zit dat bij jullie?
Ik werd vanmorgen wakker met droge strot joh.
Stikte bijna.

Vandaag maar veel water drinken!
TsumTsum schreef:
25-06-2019 14:54
Ik zweet al uren als een otter helaas. Geen idee hoe warm het binnen is maar ga straks ff ruimte maken voor een ventilator denk ik. En even kijken waar ik nog een goedkope toren ventilator kan kopen want die maken volgens mij minder herrie of niet?
Ik zweet gelukkig niet.
Maar ik probeer dan ook zo min mogelijk te bewegen.
Moet eigenlijk de boel stofzuigen maar dat komt morgen wel ben bang dat ik flauwval.

Koken hoef ik ook niet meer te doen want ik eet vandaag brood.

Ben ik even blij dat ik geen kinderen heb om voor te moeten zorgen in deze hitte.
Voor de mensen die wel van alles moeten met dit weer, ik heb respect voor jullie. ;-)
PhiIae schreef:
25-06-2019 14:05
Ik nog wel. Gelukkig verhuis ik net voor de tweede 30+ graden ronde naar kouder gebied.

Het is hier over het algemeen iets kouder, maar helaas ontsnappen we er niet altijd aan. Vorig jaar ook een helse zomer gehad. Hopelijk is dat in het gebied waar jij naar verhuist anders!
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
25-06-2019 14:02
Ik volg het voorbeeld van mijn honden en ben ook op de tegelvloer gaan zitten. Die is echt heerlijk koud.

Verder is het bij mij in huis 29 graden nu.

Heb ik vroeger ook een keer gedaan met mijn kat, maar dan liggen ipv zitten. Werkt heel goed inderdaad.
In huis 23,5 graden, op het werk binnen net zo warm als buiten (32 graden). Alleen blijft de warmte daar hangen. Slapen gaat tot nu toe nog lekker.
Zeilboot76 schreef:
25-06-2019 15:59
In huis 23,5 graden, op het werk binnen net zo warm als buiten (32 graden). Alleen blijft de warmte daar hangen. Slapen gaat tot nu toe nog lekker.
Heb je een airco? Of hoe krijg je het zo koel binnen? :)
Voor iedereen een groene tuin
Echt bizar.
Ik reed vanmiddag rond 12.30 weg bij een cliënt en toen was het al 30 graden. Was ook echt benauwd.

Net liep ik nog even naar de winkel en de benauwdheid was gewoon veel erger. Nu schijnt de zon ook meer, misschien dat het daarmee te maken heeft.
lilalinda schreef:
25-06-2019 13:57
Volgens de app op mijn telefoon:
33 voelt als 35
Wie biedt er meer???? :)
Ik...volgens mijn telefoon is het nu 35 graden hier
lilalinda schreef:
25-06-2019 13:57
Volgens de app op mijn telefoon:
33 voelt als 35
Wie biedt er meer???? :)
Hier 33. Voelt als 37.
Zucht.
Hier 36 graden, voelt aan als 38..
Hier buiten 36 en voelt als 40 :@@:
Hier ook 36 en binnen 30. Heb een groot zwembad en ben daar net in gedoken. Dat is nu mijn strategie, badkleding droog=weer het water in.
Tintelfris schreef:
25-06-2019 15:07
Ik zweet gelukkig niet.
Niet zweten? Hoe dan?! Zweet drupt van mijn hoofd af en mijn shirtje is zeiknat :-[
Libra86 schreef:
25-06-2019 16:53
Niet zweten? Hoe dan?! Zweet drupt van mijn hoofd af en mijn shirtje is zeiknat :-[
Bij mij ook. Net de was opgehangen en ik voelde de zweet langs mijn rug glijden. Nu nog steeds terwijl ik niets doe.
Tintelfris schreef:
Ik zweet gelukkig niet.
Maar ik probeer dan ook zo min mogelijk te bewegen.
Moet eigenlijk de boel stofzuigen maar dat komt morgen wel ben bang dat ik flauwval.

Koken hoef ik ook niet meer te doen want ik eet vandaag brood.

Ben ik even blij dat ik geen kinderen heb om voor te moeten zorgen in deze hitte.
Voor de mensen die wel van alles moeten met dit weer, ik heb respect voor jullie. ;-)
Met kinderen kan en moet je ook rustig aan doen. Of je gaat naar het water.
Ik heb echt veel respect voor de mensen die een actief beroep hebben. En vooral als dat buiten is. Ik zag net twee bouwvakkers op het dak. Pfff,dat is toch niet te doen!
Libra86 schreef:
Ik zweet ook niet. Nooit.
Libra86 schreef:
Je bent waarschijnlijk ook een stuk actiever dan ik vandaag.
Ik doe gewoon geen ene hol :-D
GroenTuintje schreef:
25-06-2019 16:32
Heb je een airco? Of hoe krijg je het zo koel binnen? :)
We hebben geen airco, wel een vrij nieuw huis en een tuin op het noorden. Daarnaast alles dicht en de deur zo min mogelijk openen, behalve tussen 5 en 7 's ochtends. Het lukt niet altijd, maar nu wel en daar ben ik heel blij mee. Vooral als je van een werkplek met 32 graden komt.
Zeilboot76 schreef:
25-06-2019 17:19
We hebben geen airco, wel een vrij nieuw huis en een tuin op het noorden. Daarnaast alles dicht en de deur zo min mogelijk openen, behalve tussen 5 en 7 's ochtends. Het lukt niet altijd, maar nu wel en daar ben ik heel blij mee. Vooral als je van een werkplek met 32 graden komt.
Ah Okay. Ons huis is ook vrij nieuw, maar hier wel tuin op volle zuiden. En binnen 25,5 graden nu.
Tintelfris schreef:
Ik zweet gelukkig niet.
Ik heb mijn kleuter vanmiddag geheel pedagogisch onverantwoord uit school eerst even laten rusten en daarna achter Netflix met ijs gezet. Dan maar 1 middagje niet opvoeden.

We hebben er allebei van genoten.
Hier een huis uit de jaren 70 maar het is gelukkig 'maar' 23,5 graden binnen. De zon schijnt amper in onze woonkamer ramen. Dat scheelt heel veel. En boven op zolder staat de mobiele airco aan, daar is het 24 graden.
Koelt hier heerlijk af! Windje is komen opzetten en zit nog in de zon met een lekker briesje! (onder Adam)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik sta nu in onze tuin mijn planten water te geven, maar wat een hitte. Lijkt wel zon tropische kas in de dierentuin hier. @(
Ik voel me bedrogen, boven de 30 graden toch? Haalt de thermometer bij lange na niet :-o
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
tis koud hier in het noorden
Ik heb een vest en lange broek aangetrokken. Heerlijk dit koudere winderige weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven