Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je neuropsychologe zo prettig is, Suzy

Het enige vervelende nu met dit weer is, dat ik niet op sandalen durf te lopen, ivm m'n pees. En met dichte schoen en sokken heb ik ineens zweetvoeten. Normaliter eigenlijk nooit. Thuis gelukkig wel weer de slippers aan.

Zometeen even een buitenklusje doen voor het werk, alles is verder zo'n beetje klaar en opgeruimd. Ik kan gaan :cheer:
Later is nu
hemke schreef:
25-06-2019 14:08
Oeps,mik behoor bij de weinigen mensen, die dit weer heerlijk vinden, ik heb het wel warm maar er geen hinder van.
Ook zit ik te wachten op een oproep ziekenhuis, dan gaat het ijzerwerk uit mijn enkel.

Sterkte met de warmte, wachten en morgen is het koeler
In het weekend word het weer 30 graden. Huis krijg ik dan niet afgekoeld.
Donderdagochtend word eindelijk mijn tuin gedaan. Ik heb dan de zon daar nog niet, pas na twaalf uur. Dus ik hoop dat ze dan klaar zijn. Donderdag is het voor nu 22 of 24 graden.
Gaat weer lekker in de buurt :biggrin:

Ik krijg net een appje van de buren aan de andere kant van de nieuwbakken ouders met de vraag of we ‘het’ ook gehoord hebben vannacht. De buren werden er wakker van en vonden het lawaai storend :rofl:

Voor de duidelijkheid, er was dus echt geen sprake van lawaai.
Alle reacties Link kopieren
Och jeumig. Dat is wel heel erg, Lise.
Later is nu
Dreamer schreef:
25-06-2019 16:42
Och jeumig. Dat is wel heel erg, Lise.
En vervolgens kwam nog de vraag of ik de volgende zou zijn met een kind...
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
25-06-2019 13:19
Spannend suzy, maar fijn dat het klikt met de neuropsycholoog.

Hoe gaat je revalidatietraject eruit zien?
Ik ben wel benieuwd omdat de anesthesioloog me door wil verwijzen naar een revalidatiearts.
Ik heb vrijdag de officiële intake. En dan hoor ik een week later wat het plan is. Maar ik begreep wel dat revalidatieartsen enorme wachtlijsten hebben. Ik ben in zo’n centrum terecht gekomen via de bedrijfsarts. Ik sta voor de reva-arts in het ziekenhuis al meer dan een half jaar op de wachtlijst. En ik ben daarvoor een complex geval want pas niet binnen de geijkte kadertjes.

Zodra ik het weet laat ik het weten.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
25-06-2019 16:45
En vervolgens kwam nog de vraag of ik de volgende zou zijn met een kind...
Oh auw
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
25-06-2019 16:45
En vervolgens kwam nog de vraag of ik de volgende zou zijn met een kind...
Oei, dat is wel heel brutaal...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe met de buren allemaal Lise. En pijnlijk zo'n vraag, brutaal inderdaad ook.

Dreamer fijne vakantie alvast.

Suzy fijn dat de neuropsychologe goed ging en goed klikte.

Nartjie spannend dat de tuin gedaan gaat worden.

Ik ben dus ook zo'n persoon die heel goed tegen dit weer kan. Heb redelijk fysiek werk maar gaat prima. Morgen heb ik het adviesgesprek of ik toelaatbaar ben in het revalidatietraject. Vind het best spannend.
Dank jullie voor de reacties op mijn date-verhaal trouwens. Geeft me wel moed en ik realiseer me ook dat niet iedereen zo verbonden is met zijn telefoon en zoveel appt als ik zelf. Heb er op zich wel redelijk vertrouwen in, gisteren toevallig wel een heel lang app gesprek gehad. Geen concrete afspraak gemaakt maar het gaat denk ik wel de goede kant op. Super leuk maar ook super eng haha.
"After all this time?" "Always."
Spannend Severus, maar wel leuk natuurlijk. Ik hoop voor je dat het wat wordt!

Succes morgen met het adviesgesprek. Het is deels langs me heen gegaan hoor, maar waar hangt het op vast of je toegelaten gaat worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik stink snel naar zweet. Ook als het koud is. EN nu dus helemaal.
Heb al spul met een zoutsteen of zoiets, dat enkele dagen zou moeten helpen, vanmorgen wel 3 uur!! Jeej.
En nu zag ik een bericht op facebook, dat mensen zich eens moeten wassen, zeker met dit weer, en ineens ben ik onzeker. En dat ben ik normaal dus nooit. Jeumig, daar baal ik van.
Later is nu
Dreamer schreef:
25-06-2019 19:38
Ik stink snel naar zweet. Ook als het koud is. EN nu dus helemaal.
Heb al spul met een zoutsteen of zoiets, dat enkele dagen zou moeten helpen, vanmorgen wel 3 uur!! Jeej.
En nu zag ik een bericht op facebook, dat mensen zich eens moeten wassen, zeker met dit weer, en ineens ben ik onzeker. En dat ben ik normaal dus nooit. Jeumig, daar baal ik van.
Jemig, wat tactloos zeg.

Ik heb vroeger dat verwijt eens gekregen. Was op een stageplek. Nou kon ik vroeger helemaal niet zweten, laat staan dat ik naar zweet rook. Het was dus een collega van me, maar ik werd er op aangesproken. De volgende dag had die collega een lading parfum opgedaan zodat ze een uur in de wind stonk naar parfum. Ook daar kreeg ik de schuld van :bonk:
Je kunt je nu voorstellen dat ik daar niet lang gewerkt heb.
Alle reacties Link kopieren
En ik ben live aan 't chatten met bol.com, omdat ik een boek niet kan openen, maar ik typ wat sneller, dus zit te wachten op antwoord.
Later is nu
O ja, leuk is dat.

Ik heb geen leven, ben ik achter.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
25-06-2019 19:33
Spannend Severus, maar wel leuk natuurlijk. Ik hoop voor je dat het wat wordt!

Succes morgen met het adviesgesprek. Het is deels langs me heen gegaan hoor, maar waar hangt het op vast of je toegelaten gaat worden?
Geen probleem hoor Lise. Morgen heb ik gesprek vanuit de intake of zij denken dat een multidisciplinair traject nodig en passend is voor mijn fibro en chronische pijn. Daarna hangt het af van of de zorgverzekeraar het gaat goedkeuren mits het team het dus eens is over een passend traject.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
25-06-2019 19:44
O ja, leuk is dat.

Ik heb geen leven, ben ik achter.

Oh, nou toch. Hoe dat zo?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus een ebook gekocht, die ik niet kon openen. Omdat de aanschaf lang geleden is, moet ik 'm opnieuw kopen, en het aankoop bedrag van de vorige aanschaf wordt teruggestort, alleen.. als ik wil bestellen zegt bol "u heeft deze al eens gekocht, dus we gooien 'm uit je boodschappenmandje" (6)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
25-06-2019 19:43
En ik ben live aan 't chatten met bol.com, omdat ik een boek niet kan openen, maar ik typ wat sneller, dus zit te wachten op antwoord.
Oh ja, dat gaat sowieso langzaam vind ik. Heeft volgens mij niets met typsnelheid te maken. Denk dat ze meerdere chats hebben.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dat is maf Dreamer... als jij een boek tien keer wil kopen moet dat toch kunnen?

Oh trouwens. Ze gaan de klassen bij de kids op school niet husselen en vriendinnetje van dochter gaat inderdaad van school.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dus kocht ik nu het boek maar elders
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
25-06-2019 20:18
Dat is maf Dreamer... als jij een boek tien keer wil kopen moet dat toch kunnen?

Oh trouwens. Ze gaan de klassen bij de kids op school niet husselen en vriendinnetje van dochter gaat inderdaad van school.

Sja, het was een e-book. Ze mogen al blij zijn als je het 1x koopt, denk ik. :hihi:
En in het Engels, dus 3.49 euro en ik kreeg 2.50 korting. Koopje! Maar niet heus dus.

Ja, dat van die extra chats zei zoon ook al
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt druk te zijn bij bol, iets met hitte :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja, las het, pakjes worden later bezorgd ed. Denk dat het pakhuis gewoon te warm is om goed in te werken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
De meest verkochte items die op de homepage staan zijn ook: een ventilator, een airco en een bad voor in de tuin :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een sprookjesboek voor volwassenen. (Sprookjes herschreven met een seksueel tintje) Heb die ooit per ongeluk weggedaan en kan dat boek steeds niet weer vinden. Irritant. Was hilarisch namelijk.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven