Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook nog wel nieuw vriendje.

Vind wat uit de eieren komt momenteel ook weinig soeps. Ook geen shinys.

Hoe is de evolutie van shiny shinx. Weet iemand dat? Heb hem ook maar al tijdje laten staan. Soms vallen ze erna zo tegen. Jammer
Alle reacties Link kopieren
Saar2002 schreef:
24-06-2019 21:20
Ik wil ook nog wel nieuw vriendje.

Vind wat uit de eieren komt momenteel ook weinig soeps. Ook geen shinys.

Hoe is de evolutie van shiny shinx. Weet iemand dat? Heb hem ook maar al tijdje laten staan. Soms vallen ze erna zo tegen. Jammer
Alle 3 goudkleurig, alles wat de gewone blauw hebben is bij shiny goud. Wel heel gaaf.
dolfje schreef:
24-06-2019 12:01
Ik had net een shiny shinx uit een ei :cheer:
Wauw tof!!!

Ik heb tot nu toe alleen maar duffe shinys, zoals diglet en zigzagoon. Hoewel makuhita dann wel leuk was

saar Ik google eerst hoe de evolutie eruit ziet. Die van psyduck vond ik niks aan. Makuhita wel. Zigzagoon en diglet heb ik er 2 van, dus dat is makkelijk
Pfff ik wilde perse mijn 10km ei uitbroeden nu het nog in 5km kan, dus zojuist bijna 6km gewandeld in de warmte... hier is het al 29 graden. En dan kreeg ik als beloning een shieldon, niet eens een shiny 😂

Nu heb ik er een 2km ei in gezet... nog 800m... denk dat ik dat straks nog maar even wandelen ga.

Ik heb inmiddels ook meerdere field search gedaan, kreeg ik een lileep en anorith :facepalm: daar zit je toch echt niet meer op te wachten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een beldum uit mn 10km ei. Had hem in een paarse incubator gestopt zodat ik maar 3,3km hoefde. Alsof ik nog niet genoeg beldum had....
Alle reacties Link kopieren
Ik had een bagon uit m'n belonings ei. Heb ik daar 50 km voor gelopen? :cry:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
25-06-2019 12:40
Ik had een bagon uit m'n belonings ei. Heb ik daar 50 km voor gelopen? :cry:
:hug:

Bij mij ligt het door mijn buik en door de warmte nog steeds een beetje stil. Heb vanmorgen wel een gym veroverd want ik kon nergens bij hier in de buurt en ik heb sinds woensdag al geen muntjes meer gekregen. Dus hopelijk vandaag er weer 50 bij.
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
25-06-2019 12:40
Ik had een bagon uit m'n belonings ei. Heb ik daar 50 km voor gelopen? :cry:
:there: het is niet eerlijk. Ik ken je pijn...
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy, ik stuur je een PB!
Hoe vaak komen er eigenlijk nieuwe special researches?
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
25-06-2019 13:30
Hoe vaak komen er eigenlijk nieuwe special researches?
Er zijn sinds het begin van de quests (vorig jaar maart) 4 special quests geweest. Naar speculatie komt de volgende in augustus als go fest Japan is geweest. Dat zal jirachi dan worden. Maar het kan ook zijn dat ze hem eerder releasen omdat er wel om geroepen wordt...
Ok leuk! Ik ben dan verwend. Sinds mijn start heb ik 3 special researches gehad (ben er nog met 2 bezig) en dat houdt het wel leuk!
Alleen maar de hele dag sentrets en bidoofs vangen verveelt ook een keer 😉
Ik vind het spel erg leuk, maar kan me voorstellen dat het in level 40 gaat vervelen. Misschien ga ik dan wel naar HP over
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
25-06-2019 12:42
Dus hopelijk vandaag er weer 50 bij.
Nou jee dus. Ben er gruwelijk snel weer uitgegooid. Niet een muntje.
dolfje schreef:
25-06-2019 14:44
Nou jee dus. Ben er gruwelijk snel weer uitgegooid. Niet een muntje.
Damn... dat had ik vanmorgen ook. Gym overmeesterd en ik draai me om en ben er alweer uitgegooid. Zat denk ik iemand achter het raam heel hard te lachen om mijn gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
25-06-2019 14:47
Damn... dat had ik vanmorgen ook. Gym overmeesterd en ik draai me om en ben er alweer uitgegooid. Zat denk ik iemand achter het raam heel hard te lachen om mijn gezicht.
Hier in de wijk hebben we ook in de appgroep een afspraak dat je mensen in elk geval een aantal uren laat zitten. Geen idee wie dit nu is, ken die naam niet. Fiets straks naar mijn werk even om voor een andere blauwe gym daar kan ik hopelijk dan nog bij.
dolfje schreef:
25-06-2019 14:48
Hier in de wijk hebben we ook in de appgroep een afspraak dat je mensen in elk geval een aantal uren laat zitten. Geen idee wie dit nu is, ken die naam niet. Fiets straks naar mijn werk even om voor een andere blauwe gym daar kan ik hopelijk dan nog bij.

Shit is dat, als je er snel weer uit gegooid wordt.

Bij mijn werk is de gym al een paar dagen blauw, helaas vol dus ik kan er niet bij. Baal ik ook van.

Zojuist nog even een stukje gelopen en uit mijn 7 km ei kwam een alolan grimer, die kon ik gelijk evolven dus die special research is ook klaar.

Ook heb ik de 2e excellent curve ball gegooid, dus die research schiet ook op.

Nog minder dan 100.000 xp en dan ga ik weer een level omhoog.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje saai op pokemon de laatste tijd merk ik :(
Zo goed als geen nieuwe, shinies moet je met een vergrootglas zoeken, geen special research, geen leuke dagelijkse of wekelijkse beloningen... En nog tienmiljoen xp tot level 40.
Ik blijf mijn dagelijkse ding doen maar er mag wel weer wat leuks bij komen.

Wizards unite is heel anders spelen, daar moet je echt specifiek voor op pad (vind ik dan hè), maar geeft wel weer de kick van iets nieuws. Maar het is geen vervanging.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Rubble schreef:
25-06-2019 22:01
Shit is dat, als je er snel weer uit gegooid wordt.

Bij mijn werk is de gym al een paar dagen blauw, helaas vol dus ik kan er niet bij. Baal ik ook van.
Ik heb volop gyms in mijn omgeving, maar het lijkt soms wel alsof er in mijn stad alleen maar blauwe spelers zijn, dus het gebeurt vaak genoeg dat ik dagenlang nergens bij kan.

Uit mijn eieren en dozen komt al wekenlang alleen prut, ik kom alleen op community days shiny’s tegen en bij mijn homestop wemelt het van de Zigzagoon, Sentret en Rattata. Dus ik heb het wel even gehad met het spel.
Alle reacties Link kopieren
Humpf. 😤 Ik ben als enige uit de gym gegooid. De rest van de mensen in die gym staan er nog wel in. Wat stom!
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
26-06-2019 08:02
Humpf. 😤 Ik ben als enige uit de gym gegooid. De rest van de mensen in die gym staan er nog wel in. Wat stom!

Misschien iemand die de opdracht ‘battle in a gym 5x had, en er nog 1 nodig had?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-06-2019 09:03
Misschien iemand die de opdracht ‘battle in a gym 5x had, en er nog 1 nodig had?
Daar zou ik niet eens aan beginnen :biggrin: wat komt daar uit?
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
26-06-2019 09:18
Daar zou ik niet eens aan beginnen :biggrin: wat komt daar uit?

Geen idee, maar net als de andere opdrachten: weinig interessants 😁
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
25-06-2019 11:16
Pfff ik wilde perse mijn 10km ei uitbroeden nu het nog in 5km kan, dus zojuist bijna 6km gewandeld in de warmte... hier is het al 29 graden. En dan kreeg ik als beloning een shieldon, niet eens een shiny 😂

Nu heb ik er een 2km ei in gezet... nog 800m... denk dat ik dat straks nog maar even wandelen ga.

Ik heb inmiddels ook meerdere field search gedaan, kreeg ik een lileep en anorith :facepalm: daar zit je toch echt niet meer op te wachten
Voor de volgende keer: als je eenmaal een ei in de koker gestopt hebt, verandert de afstand niet meer. Dus een 10km ei dat je net vóór een halve afstand event in de incubator stopt, blijft 10, maar als je het aan het eind van het event erin stopt, blijft het ook 5 als het event is afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
25-06-2019 23:28
Ik heb volop gyms in mijn omgeving, maar het lijkt soms wel alsof er in mijn stad alleen maar blauwe spelers zijn, dus het gebeurt vaak genoeg dat ik dagenlang nergens bij kan.

Uit mijn eieren en dozen komt al wekenlang alleen prut, ik kom alleen op community days shiny’s tegen en bij mijn homestop wemelt het van de Zigzagoon, Sentret en Rattata. Dus ik heb het wel even gehad met het spel.

Hier ook, helaas. Gisteren én vandaag een Larvitar uit mijn 10 km-ei. :-|
En zoon... Die broedt een 5km-ei en krijgt een Hippotas
Leighton schreef:
26-06-2019 08:02
Humpf. 😤 Ik ben als enige uit de gym gegooid. De rest van de mensen in die gym staan er nog wel in. Wat stom!
Waar stond je? Ik heb er vandaag 1 uitgebattled en de rest niet 😂
Inderdaad vanwege de battle 5x quest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven