Zaterdag/zondag naar zee zonder file.

27-06-2019 18:23 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het zaterdag weer tropisch warm wordt wil ik graag naar zee, maar zoals in de titel vermeldt: zonder file, en graag ook voldoende parkeerplaats. En een strandtent met toilet is ook wel fijn trouwens. Iemand ideeën?
Zelf al even gegoogeld en daar kwam IJmuiden aan Zee uit. Iemand ervaring? Mag trouwens langs de hele kustlijn zijn, van België tot aan Den Helder.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Met de trein?
Ook een Pluviofiel
‘s ochtends om 05:30 uur gaan rijden.
Ga met het OV. Heel vroeg, anders zit je als haringen in een tonnetje.
bording schreef:
27-06-2019 18:28
‘s ochtends om 05:30 uur gaan rijden.
Dank je, jij dacht: laat ik eens wat origineels schrijven... :zzz:
Helaas is er niemand van het koninklijk huis beschikbaar, zodat je daar even in kunt trouwen. Dan had je misschien wat MP gehad om de weg vrij te maken. Nu blijft het waarschijnlijk aanschuiven, of heel vroeg gaan, of laat, als de massa al terugkomt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Renesse en op tijd vertrekken?

Of ergens tussen Renesse en Port Zélande?
Zijn namelijk ook parkingplaatsen op de dijk tussen Scharendijke en Port Zélande.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 18:34
67.91% gewijzigd
mevrouwiglesias schreef:
27-06-2019 18:31
Nee hoor maar net iets minder kans op files en je kunt je auto nog wel kwijt.
mevrouwiglesias schreef:
Nou ik ken dus mensen die dat doen, en ze zijn echt de enigen niet. Ik "moest" ook mee, en er zitten dan echt genoeg mensen op het strand om zich van een plekje te verzekeren.
mevrouwiglesias schreef:
Wat jij wil kan ook helemaal niet, als je niet bij het krieken van de dag gaat rijden. Stel dat er een badplaats zou bestaan waar niemand heen wil zaterdag dan staat er dank zij dit topic alsnog een enorme file.
Gewoon de weg langs de kust volgen en op veel plekken zijn ergens wel parkeerkplaatsen waar je zo door het duinen het strand op loopt. Vaak zijn dat wel afgelegen plekken zonder strandtent, maar je hebt een hele zee om in te piesen dus komt vast goed.

Of idd heel vroeg weggaan.
Vrijdagavond al gaan.
Katwijk aan zee. Parkeergarage onder het duin met meestal voldoende plek (zorg wel dat je er voor 9.30 a 10.00 bent, anders moet je wel wat verder lopen), zat strandtenten met toilet aanwezig.
Is verder ook best een gezellig dorpje met aardig winkelcentrumpje achter de boulevard.

IJmuiden vind ik zelf altijd wat troosteloos aandoen.
Rij naar den helder, parkeer je auto bij de veerhaven en neem de boot van Texel. Dan pak je op Texel de bus naar De Koog en dan kan je het lopend af naar het strand. Op Texel is het gezellig druk maar niet massaal!
De laatste boot vertrekt op 21u vanaf Texel, dan heb je een heerlijke dag Texel gehad!
Lady*Voldemort schreef:
27-06-2019 18:33
Wat jij wil kan ook helemaal niet, als je niet bij het krieken van de dag gaat rijden. Stel dat er een badplaats zou bestaan waar niemand heen wil zaterdag dan staat er dank zij dit topic alsnog een enorme file.
Ik denk dat ik naar IJmuiden aan zee ga.
Snowpink schreef:
27-06-2019 18:35
Ik denk dat ik naar IJmuiden aan zee ga.
Jij bent echt wanhopig.
Houden jullie zondag overigens nog een plekje vrij voor mij in Zeeland :-) ?
Lady*Voldemort schreef:
Jij bent echt wanhopig.
Dit is dan wel weer leuk:
https://nieuwsbladijmuiden.nl/lokaal/st ... ond-610665
Tussen Den Helder en Julianadorp. En ik zou dan een opgang zonder strandtent kiezen, dat scheelt enorm in de drukte. Koelboxje mee.

Weekend, mooi weer, strandtent, niet te vroeg op en geen file gaat denk ik niet lukken. Dus vroeg op, of een minder populaire plek.
Mevrouw75 schreef:
27-06-2019 18:38
Dit is dan wel weer leuk:
https://nieuwsbladijmuiden.nl/lokaal/st ... ond-610665
Oh, nou wil ik ook naar IJmuiden :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
Jij bent echt wanhopig.
Gezellig samen met TO.
Lady*Voldemort schreef:
Gezellig, als iedereen dat een button met Viva forum op zijn zwembroek plakt wordt kunnen we meteen een meeting houden. :rolling:
mevrouwiglesias schreef:
Jij vraagt hier om tips en ideeën en jij dacht, als het mij niet aanstaat zeik de ander gewoon af. :hamer:
Thats about all I got to say bout that.
Belg007 schreef:
Renesse en op tijd vertrekken?

Of ergens tussen Renesse en Port Zélande?
Zijn namelijk ook parkingplaatsen op de dijk tussen Scharendijke en Port Zélande.
Met Concert at Sea? Da's het drukste deel van Nederland dit weekend!
W203 schreef:
27-06-2019 18:45
Jij vraagt hier om tips en ideeën en jij dacht, als het mij niet aanstaat zeik de ander gewoon af. :hamer:
Ja ik vraag hier om tips en ideeën, niet om flauwe opmerkingen maar blijkbaar kan dat hier niet op dit forum.
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 27-06-2019 18:49
8.61% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven