Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
Ik denk overigens dat jij die vibe een maand lang groter hebt laten worden in je fantasie. En daardoor reageer je nu een beetje (overdreven) gekwetst. Je lijkt op mij vroeger...ik fantaseerde over onbereikbare liefdes en kon daar heel dramatisch over doen...terwijl er nog niks gebeurd was.
Maar goed toen was ik een heel stuk jonger en een beetje heel erg bleu.
elfje85 schreef:
28-06-2019 22:31
Tja, of hij vond me toen wel leuk/knap. Kan toch?
Ik krijg de indruk dat je blijft hopen, dat hij je toch leuk vindt. Vergeet dat nu maar, die man heeft vrouw en kinderen , als je 34 bent moet je toch beter weten ? Je bent toch geen 16 meer ?
Ze waren toch gewoon werkzaam in die kelders?
Afbeelding
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
elfje85 schreef:
28-06-2019 22:31
Tja, of hij vond me toen wel leuk/knap. Kan toch?

Hij heeft een vrouw en een gezin.. hij wil niet ingaan op jouw uitnodiging, en nu wil jij naar hem gaan sturen dat jij een vibe voelde, hij je opzocht in de kelder?
Wat wil je nou? stoken in zijn relatie/gezin?
Murrmurr, heb je mijn pb gehad?
Pindakaasjes schreef:
28-06-2019 22:43
Hij heeft een vrouw en een gezin.. hij wil niet ingaan op jouw uitnodiging, en nu wil jij naar hem gaan sturen dat jij een vibe voelde, hij je opzocht in de kelder?
Dat gaat haar niet lukken want hij moet haar niet. Dat was wel duidelijk vanaf het 1e moment trouwens, heel apart dat sommigen hier er een bouquet reeks van maakten.
Natuurlijk kan hij je knap en aantrekkelijk vinden maar hij is bezet en heeft aldus een gezin.
Daar kan hij niet bij weg omdat hij iemand ms leuk vindt.

Vind het ook jammer dat hij al bezet is want gunde je het absoluut.

Maar hij is wel netjes en eerlijk geweest toch.
Pindakaasjes schreef:
28-06-2019 22:43
Als we nou allemaal niet meer reageren, dan houdt deze bullshit vanzelf op! Dus nogmaals, slotje erop?
Ach. Je hebt in ieder geval je wc in strandstijl nog.
calamitycat wijzigde dit bericht op 28-06-2019 22:52
4.67% gewijzigd
Heldens schreef:
28-06-2019 22:46
Dat gaat haar niet lukken want hij moet haar niet. Dat was wel duidelijk vanaf het 1e moment trouwens, heel apart dat sommigen hier er een bouquet reeks van maakten.
Misschien moet je mijn post even goed lezen. Staat dat ik dat niet wil. Wou hem alleen vragen waarom die keer naar m'n kelder kwam en laten weten dat in de war ben, dubbel gevoel erover heb. Puur om hem dat te laten weten.

En wie weet heeft ie gewoon idd onschuldig geflirt met me, net als wij ook vaak doen. Maar dan nog denk ik van waarom kom je naar,m'n kelder. Weet zeker dat ie die ruitenzetter niet hoefde te hebben.

En Ik heb nu ook geen hoop meer dat ie me nog leuk vind. Moet hem nu uit m'n hoofd zetten. Verwachtte ook niet dat als ie gezin of vriendin heeft dat ie die dan voor mij verlaat. Zo naïef ben ik niet.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 22:52
6.84% gewijzigd
Sms je hem op zijn werktelefoon?
Je weet dat andere collega's en absoluut ook zijn werkgever die ook kunnen gebruiken en bekijken he'?!
Bij veel bedrijven moeten werktelefoons zelfs op de zaak achterblijven.
Dus ga alsjeblieft niet van die rare hersenspinsels smsen.
Je zet hem en jezelf voor lul.
elfje85 schreef:
28-06-2019 22:50
Misschien moet je mijn post even goed lezen. Staat dat ik dat niet wil. Wou hem alleen vragen waarom die keer naar m'n kelder kwam en laten weten dat in de war ben, dubbel gevoel erover heb. Puur om hem dat te laten weten.

En wie weet heeft ie gewoon idd onschuldig geflirt met me, net als wij ook vaak doen. Maar dan nog denk ik van waarom kom je naar,m'n kelder. Weet zeker dat ie die ruitenzetter niet hoefde te hebben.

En Ik heb nu ook geen hoop meer dat ie me nog leuk vind. Moet hem nu uit m'n hoofd zetten.
Jij bent geen 34. Kan niet. Kan gewoon niet. Onmogelijk.
Ho, hier stopt het het nu voor jou Elfje.
Jij hebt de stoute schoenen aangetrokken en hij heeft keurig netjes aangegeven gelukkig te zijn met zijn gezin.
Niets meer en niets minder, het is niet aan jou zijn antwoord in twijfel te trekken.
Dus neem je verlies en laat de leuke schilder met rust.
Ga door met je leven en wellicht komt er binnenkort een leuke parkeerwachter op je pad die vrijgezel is, dan weet je nu wat je moet doen, je hebt tenslotte nu een keer geoefend.
Thats about all I got to say bout that.
:facepalm:
W203 schreef:
28-06-2019 22:52
Ho, hier stopt het het nu voor jou Elfje.
Jij hebt de stoute schoenen aangetrokken en hij heeft keurig netjes aangegeven gelukkig te zijn met zijn gezin.
Niets meer en niets minder, het is niet aan jou zijn antwoord in twijfel te trekken.
Dus neem je verlies en laat de leuke schilder met rust.
Ga door met je leven en wellicht komt er binnenkort een leuke parkeerwachter op je pad die vrijgezel is, dan weet je nu wat je moet doen, je hebt tenslotte nu een keer geoefend.
Lees bovenstaande post even,

Hoe stuur ik pb. Als ik probeer dan vermeld ik de nickname van persoon waar het naar toe moet,daarna staat er verzonden. Maar bij versonden berichten staat dan weer mijn naam er bij? Of is dat omdat ik verstuurd heb?
Nee, niet meer sms-en. Zo in de war ben je nu ook weer niet. Als je meteen de volgende dag gesmst had, oke, maar het is zes weken later. Goeie poging, maar hij heeft een gezin. Niet meer mee bemoeien. Next!
Such fun!1
Misschien zocht hij de glazenzetter op om een sigaret te roken. Of iets op te halen. Weet jij veel.
elfje85 schreef:
Wou hem alleen vragen waarom die keer naar m'n kelder kwam en laten weten dat in de war ben, dubbel gevoel erover heb. Puur om hem dat te laten weten.
Mis ik iets? Is iemand kelder bekijken het nieuwe synoniem voor brommers kieken?
Jammer!
Maar het is wel een avontuur geweest.
Zo moet je maar denken. ;)
Oh help 11je! Je klinkt als mijn schoonmoeder. Mijn man praatte ooit eens met één van haar verpleegsters en achteraf zei mijn schoonmoeder:" je weet toch wel dat zij getrouwd is hè?!"

Alsof je niet gewoon met iemand mag praten? Hij was waarschijnlijk helemaal niet aan t flirten en kwam niet met een bedoeling. Helaas, maar je hebt ook zelf deze pleister tergend langzaam los getrokken. Je had natuurlijk een maand geleden al antwoord kunnen hebben.

Door naar de volgende (lekkere) man! :couple:
elfje85 schreef:

En Ik heb nu ook geen hoop meer dat ie me nog leuk vind. Moet hem nu uit m'n hoofd zetten. Verwachtte ook niet dat als ie gezin of vriendin heeft dat ie die dan voor mij verlaat. Zo naïef ben ik niet.
Jij moet hem helemaal niks laten weten, daar heeft hij (en zijn gezin) totaal geen boodschap aan en interesseert hem geen reet! Hij kwam naar die kelder omdat hij bezig was met zijn werk. Maak jezelf niet belangrijker dan je bent! Neem je verlies en laat hem met rust! Je zet jezelf alleen maar meer lul, als dat überhaupt nog mogelijk is... :facepalm:
Account2 schreef:
28-06-2019 22:38
Ik denk overigens dat jij die vibe een maand lang groter hebt laten worden in je fantasie. En daardoor reageer je nu een beetje (overdreven) gekwetst. Je lijkt op mij vroeger...ik fantaseerde over onbereikbare liefdes en kon daar heel dramatisch over doen...terwijl er nog niks gebeurd was.
Maar goed toen was ik een heel stuk jonger en een beetje heel erg bleu.
Doet me denken aan mijn eerste crush op Martijn uit mijn klas :flirting: We waren 8 en ik dacht dat ik doodging :mrgreen:
Tattooaddict87 schreef:
28-06-2019 22:47
Als we nou allemaal niet meer reageren, dan houdt deze bullshit vanzelf op! Dus nogmaals, slotje erop?
Dit maar. Heel graag. Het gaat he-le-maal nergens over. Is het ook nooit gegaan trouwens.
Ja sms hem :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven