Bezette man

30-06-2019 22:14 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel topics over de bezette man maar ik moet even mijn verhaal kwijt..

Ongeveer 8 maanden geleden heb ik de relatie met mijn ex verbroken. Vrij kort daarna heb ik tijdens een avond stappen een leuke man leren kennen. Ik had een gezellig gesprek met hem, maar voor de rest geen verwachtingen want ik hoorde via een vriend dat hij al in een relatie zat. Vrij kort daarna kreeg ik van hem een vriendschap verzoek op facebook. Deze heb ik geaccepteerd waarna hij met mij begon te praten via messenger. Na ongeveer een week was het contact afgelopen en ik had daar ook geen moeite mee. De maanden verstreken en telkens kwamen wij elkaar weer tegen op feestjes. Hier hadden we dan altijd contact en meestal daarna ook nog even via messenger, bijna altijd op zijn initiatief. Tot op een avond ik met hem achter bleef en we gezoend hebben. Doordat hij steeds contact met mij zocht is mijn gevoel voor hem gegroeid, daarvoor vond ik vooral de aandacht van z'on aantrekkelijke man fijn. We hadden vier werken nonstop contact en ik leerde hem steeds beter kennen. Mijn gevoel voor hem is toen gegroeid want ondanks dat hij vreemd gaat, en dus niet eerlijk en betrouwbaar is, vind ik hem een ontzettend leuke vent. Naast dat ik hem mega aantrekkelijk vind, vind ik hem nu dus ook leuk waardoor er denk ik wel lichte vlinders zijn ontstaan. Na de vier weken contact hebben we een keer afgesproken waarbij we ook seks hebben gehad. Hierna hadden we nog steeds contact al werd dit in verloop van de week minder.. het contact is er alsnog zeker wel wekelijks. Na elkaar op een ander feestje tegen gekomen te zijn, hebben we nogmaals seks gehad. Hierna heb ik niks meer van hem gehoord.

Ik weet dat heel veel mensen mij nu achterbaks gaan vinden omdat ik met een bezette man het bed ingedoken ben en dat begrijp ik volkomen. Ik had nooit verwacht van mijzelf dat ik dit zou doen. Wellicht is het omdat hij in veel opzichten heeft wat ik in mijn vorige relatie miste. Dat hij ook mega aantrekkelijk is en dat mijn ego streelt en daarnaast ook interessant is (bijv door het werk wat hij doet). Na het verbreken van mij relatie ben ik nog niemand tegen gekomen die ik zo interessant en leuk vind als hem. Ik weet dat er mee moet kappen, dat ik mijzelf hier telkens pijn mee doen door het afstoten en aantrekken.. die onzekerheid. Ik vind het gewoon erg lastig want in mijn hoofd is hij het gewoon helemaal voor mij terwijl ik ergens denk dat hij nooit zijn relatie gaat verbreken voor mij. Ik loop sowieso vaak tegen het feit aan dat de mannen waar ik op af stap al bezet zijn. Heeft iemand ervaring? Tips? Ik zit er zelfs over na te denken om op tinder te gaan voor afleiding en om te bevestigen dat er ook nog leuke mannen zijn die wel vrijgezel zijn.... al wil ik mijzelf niet wanhopig maken. Ik ben gewoon hele dagen bezig met hem in mijn hoofd.
forumfossiel schreef:
01-07-2019 13:01

Ik vind het maar raar om iemand die een volslagen vreemde is, verantwoordelijk te houden voor het feit dat jouw partner vreemdgaat. Gaat mijn man vreemd met mijn zus of een vriendin, dan zou ik ook boos op haar zijn, als ie mij bedriegt met iemand die ik niet ken, hou ik alleen hem verantwoordelijk. Want met hem heb ik afspraken over wat binnen onze relatie wel of niet acceptabel is, niet met die andere vrouw.
Ik begrijp je dat als degene 'met wie vreemd is gegaan' voor jou een onbekende is, het moeilijker is om er echt kwaad op te zijn. Omdat het natuurlijk moeilijk is om kwaad te zijn op iemand die je niet kent of nooit hebt gezien.

Maar vinden jullie dan ook dat die persoon geen verantwoordelijkheid draagt?
Heb niet nog niet alles gelezen, maar TO, ik zou je je adviseren met hem te stoppen.

Allereerst, alles wat met vreemdgaan te maken heeft brengt gewoon alleen ellende. Voor jullie beiden.
Ik kan me voorstellen dat jij de insteekt hebt dat jij single bent dus aan niemand verantwoordelijkheid hoeft af te leggen. Hij gaat vreemd, dus zijn fout, niet de jouwe. Deels waar, maar wat als zijn vriendin ineens op jouw stoep staat en verhaal komt halen? Jou laat zien welke ellende door jou toedoen is ontstaan?

Mijn kleine situatieschets; vorig jaar heb ik zo'n gesprek gehad met een meisje net als jij met wie mijn vriend regelmatig zulke onderonsjes had, waar ik achter kwam.

Natuurlijk was/ben ik in eerste plaats enorm woest op mijn vriend, hij had wél een verantwoordelijkheid naar mij toe. Maar de dame in kwestie wist ook dondersgoed van mijn bestaan, maar dacht niet veel verder dan haar pleziertjes. Dat veranderde nadat ik haar had laten zien welke impact haar lolletje op mijn leven, mijn gezin had. Alles kapot.
Ging dat gesprek niet aan uit boosheid naar haar, maar hoopte op een bewustwording, iets wat voor haar een lolletje was, was de hel voor mij. Hoopte daarmee haar normen en waarden een beetje op te krikken, wat geloof ik wel gelukt is nadat zij zag wat het lollige rondneuken met een bezette vent heeft gedaan.

Uit jouw verhaal maak ik op dat jij ergens wel hoop op hem hebt, verliefd op hem bent. Ook daarom zou ik kappen, je doet jezelf tekort, je speelt tweede viool, leuk voor erbij. Gun jezelf iemand die vol voor jou gaat, en zeker niet iemand die al bewezen onbetrouwbaar is.
justagirly schreef:
01-07-2019 12:56
Maar als diegene jullie relatie kent.... en jou zelfs kent, of weet dat jij zijn vrouw bent of vriendin...

Heb je dan géén boosheid naar haar toe?
als het een vriendin is, en we hebben in die vriendschap uitgesproken dat we open&eerlijk naar elkaar zijn. Dan voel ik me gekrenkt in mijn vriendschap.
Maar als het een (semi)vreemde is, heb ik geen afspraken met haar, geen verwachtingen.
forumfossiel schreef:
01-07-2019 13:01
En er zijn geen auto’s die niet iemands eigendom zijn, terwijl er wel mannen zijn die niet in een relatie zitten en die je dus wel gewoon kunt meenemen.
er zijn deelauto’s die je wel zomaar mag meenemen onder bepaalde voorwaarden. Die deelauto’s zijn makkelijk te herkennen, maar aan een man zie je niet in een oogopslag of je te maken hebt met een vrij exemplaar of een die je deelt.
Dus als een kerel zegt dat ie single is of een open relatie heeft, waarom moet je je als single vrouw dan verantwoorden?

Ik vind het maar raar om iemand die een volslagen vreemde is, verantwoordelijk te houden voor het feit dat jouw partner vreemdgaat. Gaat mijn man vreemd met mijn zus of een vriendin, dan zou ik ook boos op haar zijn, als ie mij bedriegt met iemand die ik niet ken, hou ik alleen hem verantwoordelijk. Want met hem heb ik afspraken over wat binnen onze relatie wel of niet acceptabel is, niet met die andere vrouw.
Ik denk echt op een heel andere manier over relaties dan jij
mammezel schreef:
01-07-2019 13:10
Ik begrijp je dat als degene 'met wie vreemd is gegaan' voor jou een onbekende is, het moeilijker is om er echt kwaad op te zijn. Omdat het natuurlijk moeilijk is om kwaad te zijn op iemand die je niet kent of nooit hebt gezien.

ik vind dat die persoon een verantwoordelijkheid naar zichzelf draagt: de verantwoordelijkheid om niet gekwetst te raken

Maar degene heeft geen verantwoordelijkheid voor mijn relatiegeluk
lilalinda schreef:
01-07-2019 13:19
als het een vriendin is, en we hebben in die vriendschap uitgesproken dat we open&eerlijk naar elkaar zijn. Dan voel ik me gekrenkt in mijn vriendschap.
Maar als het een (semi)vreemde is, heb ik geen afspraken met haar, geen verwachtingen.
Dan vind ik nog steeds dat je gewoon wel sociaal, als mens, een beetje aardig voor elkaar moet zijn.

Daar hoort dit niet bij,
voordringen bij de kassa niet, uitschelden op straat niet, pesten niet,

ik neem het zo iemand kwalijk.
Bekende of niet.

Géén afspraken of verplichtingen of verwachtingen..
hmmm ja ik verwacht dus toch eigenlijk wél dat mensen gewoon UIT een relatie wegblijven.
Ik weet ook dat dit een sprookjesgedachte is. Helaas.
justagirly wijzigde dit bericht op 01-07-2019 13:35
14.99% gewijzigd
Vanzai schreef:
30-06-2019 22:25
Vreemdgaan is meestal geen incident maar een gesteldheid. Hij gaat je pijn doen.
100% dit.
.
justagirly schreef:
01-07-2019 13:33
Dan vind ik nog steeds dat je gewoon wel sociaal, als mens, een beetje aardig voor elkaar moet zijn.

Daar hoort dit niet bij,
voordringen bij de kassa niet, uitschelden op straat niet, pesten niet,

ik neem het zo iemand kwalijk.
Bekende of niet.

Géén afspraken of verplichtingen of verwachtingen..
hmmm ja ik verwacht dus toch eigenlijk wél dat mensen gewoon UIT een relatie wegblijven.
Ik weet ook dat dit een sprookjesgedachte is. Helaas.
Tja, ik ben wel zo realistisch, dat ik het al heel wat vind, dat ik zelf naar mijn eigen regels leef. Dat kan ik van een ander niet verwachten.

En als mijn man het elders beter kan krijgen, tja, dan moet hij bij me weggaan. En als hij een keer buiten de deur wil neuken, zou dat voor ons (eeuwig samen) geen halszaak zijn. Wij hebben allebei geen bezitsdrang en weinig jaloezie
lilalinda schreef:
01-07-2019 13:19
Ik denk echt op een heel andere manier over relaties dan jij
Volgens mij zeggen we precies hetzelfde; de derde persoon is niet verantwoordelijk voor het bedrog, omdat in tegenstelling tot een auto, een mens niet iemands bezit is. (En omdat je van een auto weet of er iemand boos wordt als je m meeneemt of niet, en bij een ander mens hoeft dat niet duidelijk te zijn),

Van vriendinnen en zussen verwacht ik een bepaalde loyaliteit, van vreemde vrouwen niet, dus als mijn man zou vreemdgaan, zal ik dat die anderevrouw niet kwalijk nemen.
forumfossiel schreef:
01-07-2019 13:44
Volgens mij zeggen we precies hetzelfde; de derde persoon is niet verantwoordelijk voor het bedrog, omdat in tegenstelling tot een auto, een mens niet iemands bezit is. (En omdat je van een auto weet of er iemand boos wordt als je m meeneemt of niet, en bij een ander mens hoeft dat niet duidelijk te zijn),

Van vriendinnen en zussen verwacht ik een bepaalde loyaliteit, van vreemde vrouwen niet, dus als mijn man zou vreemdgaan, zal ik dat die anderevrouw niet kwalijk nemen.
dan heb ik wellicht gedacht op iemand anders te reageren
lilalinda schreef:
01-07-2019 13:43
Tja, ik ben wel zo realistisch, dat ik het al heel wat vind, dat ik zelf naar mijn eigen regels leef. Dat kan ik van een ander niet verwachten.

En als mijn man het elders beter kan krijgen, tja, dan moet hij bij me weggaan. En als hij een keer buiten de deur wil neuken, zou dat voor ons (eeuwig samen) geen halszaak zijn. Wij hebben allebei geen bezitsdrang en weinig jaloezie
Kan ik me in vinden, en ik weet ook wel dat zulke dingen gebeuren maar goed vinden, nee. Gewoon niet.

Als ik iets fout doe krijg ik het ook te horen, dus mag zo'n vrouw dat ook, maar vooral de vreemdgaande partner natúúrlijk.
Ik zie een potje sex ook niet meteen als een bedreiging ten opzichte van een jarenlange intieme relatie.

Sex is maar sex.
Dat kan ik ook wel scheiden van elkaar.

Ik vind het gewoon respectloos om voor zo'n pleziertje een bom onder een relatie te leggen.
Wat een leed er soms uit voorkomt na zoiets uitkomt, is gewoon erg dat je dat een ander aandoet.
justagirly schreef:
01-07-2019 13:50

Ik vind het gewoon respectloos om voor zo'n pleziertje een bom onder een relatie te leggen.
Wat een leed er soms uit voorkomt na zoiets uitkomt, is gewoon erg dat je dat een ander aandoet.
maar de bom wordt toch echt gelegd door de vreemdganger, door niemand anders. Waarbij de 'bedrogen' partij besluit om de bom te doven of niet
lilalinda schreef:
01-07-2019 13:51
maar de bom wordt toch echt gelegd door de vreemdganger, door niemand anders. Waarbij de 'bedrogen' partij besluit om de bom te doven of niet
Ja dat is ook zo.

Maar iemand die daar (bewust) aan mee werkt, om iets van mij kapot te maken, mag wel even horen hoe ik daarover denk.

Net als wanneer diegene me zomaar uitscheldt, iets van me steelt, me laat struikelen, of op een andere manier een streek levert.

De vreemdgaander is al helemaal niet snel van de ellende af natuurlijk, en krijgt sowieso de volle laag qua boosheid verdriet en hoe verder enzo.

Die andere vrouw mag wel op zijn minst een keer even spijt krijgen en voelen wat ze een andere heeft geflikt.

Maar goed, verschil tussen ons tweeën dus.
En dit is makkelijk typen op dit forum natuurlijk, het is nog lastig om in de praktijk het goede te doen

Ik vind, als de bedrogene besluit die andere vrouw met rust te laten, ook prima. Denk dat iedereen dat voor zichzelf beslist in zo'n heftige tijd.

Ik heb iniedergeval medelijden met de mensen in zulke situaties, vind het erg sneu.
justagirly schreef:
01-07-2019 13:02
Zou je "binair" willen uitleggen?
Dat er alleen iets zou bestaan als AAN of UIT. En dat er geen grijs gebied bestaat.
justagirly schreef:
Als je wilt onderzoeken 'hoe ver je met iemand wil gaan'
moet dat dan echt tijdens een relatie waarin je dus een derde bedonderd, nl de vaste partner?
Je kunt je ook afvragen of je iemand moet opzadelen met al je gedachtenspinsels. Misschien is het wel niks. Maak je je huidige partner overstuur omwille van geen reden. Ik vind dat bedonderen een te zware kwalificatie. Zo werkt het vaak gewoon niet. Het leven is niet binair: er is een grijs gebied.
justagirly schreef:
Je weet dan iniedergeval van elkaar dat je beide oneerlijk bent ja, nou, een match made in heaven hoor!
Ik ben 3 kinderen en ruim een decennium verder. Houd je oordelen lekker voor jezelf.
justagirly schreef:
Nee, ik vind het iets met normen en waarden en gevoel voor een ander, respect, verantwoordelijkheidsgevoel, eerlijkheid en kan nog wel even doorgaan. Telt ook voor degene die willens en wetens met een bezet iemand gaat, ja.
Ik kan het gewoon op geen enkele manier goedkeuren.
Ja natuurlijk. Dat klinkt altijd leuk, totdat je een keer iemand tegenkomt waarop je heftig verliefd bent. En diegene heftig verliefd is op jou. Zonder dat iemand ook maar iets heeft geforceerd. Dan praat iedereen anders. Als je dan allebei in een relatie zit neem je inderdaad je fucking verantwoordelijkheid om te onderzoeken wat het is voordat je gelijk op binaire wijze een punt achter je relatie zet.
justagirly schreef:
01-07-2019 13:59
Ja dat is ook zo.

Maar iemand die daar (bewust) aan mee werkt, om iets van mij kapot te maken, mag wel even horen hoe ik daarover denk.

Net als wanneer diegene me zomaar uitscheldt, iets van me steelt, me laat struikelen, of op een andere manier een streek levert.

De vreemdgaander is al helemaal niet snel van de ellende af natuurlijk, en krijgt sowieso de volle laag qua boosheid verdriet en hoe verder enzo.

Die andere vrouw mag wel op zijn minst een keer even spijt krijgen en voelen wat ze een andere heeft geflikt.

Ik zie het niet als diefstal. Of een streek leveren. Ik vind het echt alleen maar een vertrouwensbreuk tussen hem&mij.

Maar ik snap de boosheid wel, want kan me best voorstellen, dat als je bedrogen bent, en verdriet hebt. Het best lekker is, om even flink iemand verrot te schelden.
Kroonsteen schreef:
01-07-2019 13:13
Heb niet nog niet alles gelezen, maar TO, ik zou je je adviseren met hem te stoppen.

Allereerst, alles wat met vreemdgaan te maken heeft brengt gewoon alleen ellende. Voor jullie beiden.
Ik kan me voorstellen dat jij de insteekt hebt dat jij single bent dus aan niemand verantwoordelijkheid hoeft af te leggen. Hij gaat vreemd, dus zijn fout, niet de jouwe. Deels waar, maar wat als zijn vriendin ineens op jouw stoep staat en verhaal komt halen? Jou laat zien welke ellende door jou toedoen is ontstaan?

Mijn kleine situatieschets; vorig jaar heb ik zo'n gesprek gehad met een meisje net als jij met wie mijn vriend regelmatig zulke onderonsjes had, waar ik achter kwam.

Natuurlijk was/ben ik in eerste plaats enorm woest op mijn vriend, hij had wél een verantwoordelijkheid naar mij toe. Maar de dame in kwestie wist ook dondersgoed van mijn bestaan, maar dacht niet veel verder dan haar pleziertjes. Dat veranderde nadat ik haar had laten zien welke impact haar lolletje op mijn leven, mijn gezin had. Alles kapot.
Ging dat gesprek niet aan uit boosheid naar haar, maar hoopte op een bewustwording, iets wat voor haar een lolletje was, was de hel voor mij. Hoopte daarmee haar normen en waarden een beetje op te krikken, wat geloof ik wel gelukt is nadat zij zag wat het lollige rondneuken met een bezette vent heeft gedaan.

Uit jouw verhaal maak ik op dat jij ergens wel hoop op hem hebt, verliefd op hem bent. Ook daarom zou ik kappen, je doet jezelf tekort, je speelt tweede viool, leuk voor erbij. Gun jezelf iemand die vol voor jou gaat, en zeker niet iemand die al bewezen onbetrouwbaar is.
De vreemdganger zet zichzelf te kakken, maar met dit gedrag van jou zet jij jezelf ook voor gek. De ander op het gedrag aanspreken. Hopen op bewustwording. Wat een naïviteit. Die ander weet heus wel wat ze jou aanricht. Maar het kan haar niet schelen, want ze vindt jouw man lekker. Ze wil gewoon hebben wat ze verlangt.
Wie spreekt jou trouwens aan op jouw gedrag? Je man zal niet zomaar vreemdgaan. Dan mist hij misschien een heleboel bij jou. Kijk je ook naar je eigen aandeel? Volgens mij niet.
Catcats schreef:
01-07-2019 08:31
Jij bent toch ook niet leuk? Zomaar een bezette vent je nest in lokken. Schaam je diep. Verplaats je eens in zijn vriendin.

Waarom ik dit zeg? Ik een bedrogen vrouw. Liefde van mijn leven heeft me dit dus ook geflikt met een of ander stinkwijf. En geloof me.. ik voelde het vanaf dag 1. Zal voor de vriendin van jouw idioot niet anders zijn. Jullie maken willens en wetens iemands leven kapot. Bravo. Jullie verdienen elkaar.
Je klinkt nog heel boos. Is het geen belediging dat de liefde van je leven zich door een of ander stinkwijf zomaar op een dag haar bed in laten lokken? Ben je eigenlijk niet gewoon boos op hem? Je had een relatie met hem en niet met dat ene stinkwijf. Bedrogen worden doet pijn, vooral door een geliefde. Wees eerlijk tegen jezelf. :)
Bombus-Sylvarum schreef:
01-07-2019 14:12
Dat er alleen iets zou bestaan als AAN of UIT. En dat er geen grijs gebied bestaat.

Je kunt je ook afvragen of je iemand moet opzadelen met al je gedachtenspinsels. Misschien is het wel niks. Maak je je huidige partner overstuur omwille van geen reden. Ik vind dat bedonderen een te zware kwalificatie. Zo werkt het vaak gewoon niet. Het leven is niet binair: er is een grijs gebied.

Ik ben 3 kinderen en ruim een decennium verder. Houd je oordelen lekker voor jezelf.

Ja natuurlijk. Dat klinkt altijd leuk, totdat je een keer iemand tegenkomt waarop je heftig verliefd bent. En diegene heftig verliefd is op jou. Zonder dat iemand ook maar iets heeft geforceerd. Dan praat iedereen anders. Als je dan allebei in een relatie zit neem je inderdaad je fucking verantwoordelijkheid om te onderzoeken wat het is voordat je gelijk op binaire wijze een punt achter je relatie zet.
Aa, dank je wel!

Ik oordeelde niets over jou geloof ik? Niks persoonlijks hoor, ik zeg alleen wat ik doe als iemand willens en wetens... :blabla:

Waarom zou ik dat voor me moeten houden? Vervelend als je je aangesproken voelt, ik heb zelf ook genoeg ervaring om te weten dat het niet altijd zo binair zit.

Ik heb het hier eerder over structureel vreemdgaan of over bewust meermaals met een ander het nest induiken.

Als je niet tevreden bent in je relatie dan verbreek je die meestal eerst.
Dat vind ik.

Tuurlijk, als je alsnog de "echte liefde" ontmoet, patsboem, ja dan heb je een probleem inderdaad, en dan zou ik dat zsm aan partner vertellen ipv achter zijn rug om uitzoeken.of het wel wat wordt

Maar ik geef mijn mening hier gewoon.
Jij mag zelf weten hoe je je leven leeft en ik ook.

Godzijdank.
merle78 schreef:
01-07-2019 14:38
Je klinkt nog heel boos. Is het geen belediging dat de liefde van je leven zich door een of ander stinkwijf zomaar op een dag haar bed in laten lokken? Ben je eigenlijk niet gewoon boos op hem? Je had een relatie met hem en niet met dat ene stinkwijf. Bedrogen worden doet pijn, vooral door een geliefde. Wees eerlijk tegen jezelf. :)
Dit.... :hug:
Sterkte
lilalinda schreef:
01-07-2019 14:29
Ik zie het niet als diefstal. Of een streek leveren. Ik vind het echt alleen maar een vertrouwensbreuk tussen hem&mij.

Maar ik snap de boosheid wel, want kan me best voorstellen, dat als je bedrogen bent, en verdriet hebt. Het best lekker is, om even flink iemand verrot te schelden.
Gelukkig.

Ik zie het ook niet als diefstal, maar wel als een actie waarvan ik iets mag zeggen. Als ik dat wil.

Of dat het beste is wat je kunt doen... dat betwijfel ik overigens ook. Het zijn de emoties.
"ja natuurlijk. Dat klinkt altijd leuk, totdat je een keer iemand tegenkomt waarop je heftig verliefd bent. En diegene heftig verliefd is op jou. Zonder dat iemand ook maar iets heeft geforceerd. Dan praat iedereen anders. Als je dan allebei in een relatie zit neem je inderdaad je fucking verantwoordelijkheid om te onderzoeken wat het is voordat je gelijk op binaire wijze een punt achter je relatie zet."

Dit is jouw verhaal begrijp ik?
Ja ik snap heus wel dat het zo kan lopen maar dit komt al heel anders over. Duidelijk van beide kanten patsboem, dan is er idd wat te onderzoeken ja.
Ik heb niet gezegd dat dat fout is, want dat overkomt je, maar het hangt er daarna wel van af hoe je ermee omgaat. Vind ik
mammezel schreef:
01-07-2019 13:10

Het is natuurlijk juist lekker makkelijk om de schuld bij de vreemde partij te leggen. Dan hoef je meteen een stuk minder de confrontatie aan te gaan met de rol van je vent en die van jezelf. Vrouwen die de andere vrouw de schuld geven doen dat juist omdat ze dan lekker makkelijk hun boosheid kunnen projecteren buiten hun relatie. De andere vrouw is in zo'n geval een gemakkelijke zwarte piet.

Maar het is natuurlijk precies dezelfde onzin als die andere vrouw jou zou verwijten dat jij dus blijkbaar niet in staat ben je vent aan je te binden. Geen wonder dat die arme man in de armen duikt van een begripvolle vrouw die hem wel wil pijpen begrijpt. Dat kan je hem toch niet kwalijk nemen als zijn vrouw niet een 'zoet snoepje' is maar het zure koude secreet wat ze wel moet zijn als ze zo'n leuke man niet voor zichzelf kan houden. Het ligt niet aan hem natuurlijk. Weerloos zoals wij mannen zijn. :facepalm:
SHIFTY schreef:
01-07-2019 16:12
Het is natuurlijk juist lekker makkelijk om de schuld bij de vreemde partij te leggen. Dan hoef je meteen een stuk minder de confrontatie aan te gaan met de rol van je vent en die van jezelf. Vrouwen die de andere vrouw de schuld geven doen dat juist omdat ze dan lekker makkelijk hun boosheid kunnen projecteren buiten hun relatie. De andere vrouw is in zo'n geval een gemakkelijke zwarte piet.

Maar het is natuurlijk precies dezelfde onzin als die andere vrouw jou zou verwijten dat jij dus blijkbaar niet in staat ben je vent aan je te binden. Geen wonder dat die arme man in de armen duikt van een begripvolle vrouw die hem wel wil pijpen begrijpt. Dat kan je hem toch niet kwalijk nemen als zijn vrouw niet een 'zoet snoepje' is maar het zure koude secreet wat ze wel moet zijn als ze zo'n leuke man niet voor zichzelf kan houden. Het ligt niet aan hem natuurlijk. Weerloos zoals wij mannen zijn. :facepalm:
Hahaha, zo heb ik het vaker gehoord.
Beste Shifty, niemand legt de schuld bij de vreemde partij. Natuurlijk is een vreemdgaande man hoofdverantwoordelijk! Maar sommige van jullie doen net alsof er geen vuiltje aan de lucht is om het bed in te duiken met een gebonden man. Dát idee is verachtelijk. Want natuurlijk ben je fout bezig als je willens en wetens met een bezette man gaat rommelen. Anders had ze de ballen om zijn vrouw recht in de ogen aan te kijken en te zeggen: vanavond neuk ik je man. En aan de kinderen: vanavond is papa van mij.

Dat kan ze niet, dat durft ze niet en dat zal ze nooit doen omdat ze wéét dat je als 'neukertje van een vreemdgaande man' ook een scheve schaats rijdt.
kadanz schreef:
01-07-2019 16:32
Hahaha, zo heb ik het vaker gehoord.
Beste Shifty, niemand legt de schuld bij de vreemde partij. Natuurlijk is een vreemdgaande man hoofdverantwoordelijk! Maar sommige van jullie doen net alsof er geen vuiltje aan de lucht is om het bed in te duiken met een gebonden man. Dát idee is verachtelijk. Want natuurlijk ben je fout bezig als je willens en wetens met een bezette man gaat rommelen. Anders had ze de ballen om zijn vrouw recht in de ogen aan te kijken en te zeggen: vanavond neuk ik je man. En aan de kinderen: vanavond is papa van mij.

Dat kan ze niet, dat durft ze niet en dat zal ze nooit doen omdat ze wéét dat je als 'neukertje van een vreemdgaande man' ook een scheve schaats rijdt.
ach wat een onzin, mensen doen zoveel zonder anderen op de hoogte te brengen
Dat maakt die dingen niet meteen fout hoor
Sommige van jullie doen net alsof er geen vuiltje aan de lucht is om het bed in te duiken met een gebonden man. Dát idee is verachtelijk. Want natuurlijk ben je fout bezig als je willens en wetens met een bezette man gaat rommelen.

Je wéét dat je als 'neukertje van een vreemdgaande man' ook een scheve schaats rijdt.
[/quote]

+100!
:high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven