Bezette man

30-06-2019 22:14 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel topics over de bezette man maar ik moet even mijn verhaal kwijt..

Ongeveer 8 maanden geleden heb ik de relatie met mijn ex verbroken. Vrij kort daarna heb ik tijdens een avond stappen een leuke man leren kennen. Ik had een gezellig gesprek met hem, maar voor de rest geen verwachtingen want ik hoorde via een vriend dat hij al in een relatie zat. Vrij kort daarna kreeg ik van hem een vriendschap verzoek op facebook. Deze heb ik geaccepteerd waarna hij met mij begon te praten via messenger. Na ongeveer een week was het contact afgelopen en ik had daar ook geen moeite mee. De maanden verstreken en telkens kwamen wij elkaar weer tegen op feestjes. Hier hadden we dan altijd contact en meestal daarna ook nog even via messenger, bijna altijd op zijn initiatief. Tot op een avond ik met hem achter bleef en we gezoend hebben. Doordat hij steeds contact met mij zocht is mijn gevoel voor hem gegroeid, daarvoor vond ik vooral de aandacht van z'on aantrekkelijke man fijn. We hadden vier werken nonstop contact en ik leerde hem steeds beter kennen. Mijn gevoel voor hem is toen gegroeid want ondanks dat hij vreemd gaat, en dus niet eerlijk en betrouwbaar is, vind ik hem een ontzettend leuke vent. Naast dat ik hem mega aantrekkelijk vind, vind ik hem nu dus ook leuk waardoor er denk ik wel lichte vlinders zijn ontstaan. Na de vier weken contact hebben we een keer afgesproken waarbij we ook seks hebben gehad. Hierna hadden we nog steeds contact al werd dit in verloop van de week minder.. het contact is er alsnog zeker wel wekelijks. Na elkaar op een ander feestje tegen gekomen te zijn, hebben we nogmaals seks gehad. Hierna heb ik niks meer van hem gehoord.

Ik weet dat heel veel mensen mij nu achterbaks gaan vinden omdat ik met een bezette man het bed ingedoken ben en dat begrijp ik volkomen. Ik had nooit verwacht van mijzelf dat ik dit zou doen. Wellicht is het omdat hij in veel opzichten heeft wat ik in mijn vorige relatie miste. Dat hij ook mega aantrekkelijk is en dat mijn ego streelt en daarnaast ook interessant is (bijv door het werk wat hij doet). Na het verbreken van mij relatie ben ik nog niemand tegen gekomen die ik zo interessant en leuk vind als hem. Ik weet dat er mee moet kappen, dat ik mijzelf hier telkens pijn mee doen door het afstoten en aantrekken.. die onzekerheid. Ik vind het gewoon erg lastig want in mijn hoofd is hij het gewoon helemaal voor mij terwijl ik ergens denk dat hij nooit zijn relatie gaat verbreken voor mij. Ik loop sowieso vaak tegen het feit aan dat de mannen waar ik op af stap al bezet zijn. Heeft iemand ervaring? Tips? Ik zit er zelfs over na te denken om op tinder te gaan voor afleiding en om te bevestigen dat er ook nog leuke mannen zijn die wel vrijgezel zijn.... al wil ik mijzelf niet wanhopig maken. Ik ben gewoon hele dagen bezig met hem in mijn hoofd.
"ach wat een onzin, mensen doen zoveel zonder anderen op de hoogte te brengen
Dat maakt die dingen niet meteen fout hoor"

Op welke dingen doel jij nu dan?
" die dingen", nee als het om boodschappen doen gaat niet nee of wat komt er op tv.

Het gaat hier nu over vreemdgaan.

Niet over koetjes kalfjes of dagelijkse bezigheden
Nou ik zie er hier echt wel een paar die wel degelijk de schuld voornamelijk bij de vreemde partij leggen en de man in kwestie niet de hoofdverantwoordelijke maken .. alleen al door de vreemdgaande man te vergelijken met een auto die door de andere partij gestolen kan worden.

Je mag best in algemene zin iets vinden van het moraal van een vrouw die dit doet, maar het heeft verder gewoon helemaal niks te maken met de relatie die jij met je man hebt. Alsof je het hem kwalijker kan nemen dat hij met een lelijk mormel vreemd gaat dan een verleidelijke blondine?
justagirly schreef:
01-07-2019 16:37
Sommige van jullie doen net alsof er geen vuiltje aan de lucht is om het bed in te duiken met een gebonden man. Dát idee is verachtelijk. Want natuurlijk ben je fout bezig als je willens en wetens met een bezette man gaat rommelen.

Je wéét dat je als 'neukertje van een vreemdgaande man' ook een scheve schaats rijdt.
+100!
:high5:
[/quote]

snap je hoe citeren werkt??
je wordt heel slecht te volgen door hoe jij probeert te citeren
Prima als je vreemd wilt gaan met iemand die bezet is ,maar ga er na afloop niet over lopen miepen dat je niet weet waar je aan toe bent.
kadanz schreef:
01-07-2019 16:32
Hahaha, zo heb ik het vaker gehoord.
Anders had ze de ballen om zijn vrouw recht in de ogen aan te kijken en te zeggen: vanavond neuk ik je man. En aan de kinderen: vanavond is papa van mij.

Dat kan ze niet, dat durft ze niet en dat zal ze nooit doen omdat ze wéét dat je als 'neukertje van een vreemdgaande man' ook een scheve schaats rijdt.
Waarom zou je iemand op de hoogte moeten stellen van met wie je sex hebt en wanneer? Vertel jij je kinderen wanneer jij sex hebt met hun moeder? Zet je op Facebook dat je vanavond weer lekker van bil gaat?
Ik niet, en ik zie ook niet waarom ik iemand met wie ik in principe niets te maken heb moet vertellen dat ik sex ga hebben met een man die ook wel eens sex heeft met een ander. Dat heeft niets met “ niet durven” te maken, maar met het feit dat het vooral aan die man is om aan zijn vrouw en kinderen te zeggen “ vanavond neuk ik een of ander stinkwijf”.

Of moet minnares werd detective spelen en op zoek gaan naar de officiële partner van haar neukie?
forumfossiel schreef:
01-07-2019 17:08
Waarom zou je iemand op de hoogte moeten stellen van met wie je sex hebt en wanneer? Vertel jij je kinderen wanneer jij sex hebt met hun moeder? Zet je op Facebook dat je vanavond weer lekker van bil gaat?
Ik niet, en ik zie ook niet waarom ik iemand met wie ik in principe niets te maken heb moet vertellen dat ik sex ga hebben met een man die ook wel eens sex heeft met een ander. Dat heeft niets met “ niet durven” te maken, maar met het feit dat het vooral aan die man is om aan zijn vrouw en kinderen te zeggen “ vanavond neuk ik een of ander stinkwijf”.

Of moet minnares werd detective spelen en op zoek gaan naar de officiële partner van haar neukie?
Je wil het overduidelijk niet snappen. Stel dat je zijn vrouw wél een keertje tegenkomt, dan moet je je wel achterbaks gedragen, toch? Daar gaat het om. Je weet dat je fout zit.

Als ik de man van mijn dubbeltennismaatje tegenkom dan zeg ik 'hee Joris, wat was dat een goede wedstrijd gisteren' of iets dergelijks. Als jij de vrouw van je minnaar tegenkomt dan weet je (hopelijk van schaamte) niet welke kant je op moet kijken.
Xxhumanxxx schreef:
01-07-2019 08:15
Ja dat is wellicht goed om eerst over na te denken. Ik vind mijzelf snel minder leuk ten opzichte van een ander
Had je vroeger het gevoel dat je moest concurreren met een broer/zus/moeder/stiefmoeder/minnares/baan voor de aandacht van je vader?
Ik hoorde eens een theorie, dat dit ervoor kan zorgen dat een vrouw (onbewust) voor bezette mannen gaat. Er zit dan ook een competitie element bij.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 18:38
4.78% gewijzigd
merle78 schreef:
01-07-2019 18:31
Had je vroeger het gevoel dat je moest concurreren met een broer/zus/moeder/stiefmoeder/minnares voor de aandacht van je vader?
Ik hoorde eens een theorie, dat dit ervoor kan zorgen dat een vrouw (onbewust) voor bezette mannen gaat. Er zit dan ook een competitie element in.
Voor hoe ver ik weet niet. Wel is mijn vader op jonge leeftijd ziek geworden en daar nooit helemaal van hersteld. Daar gaat binnen het gezin veel aandacht naar uit. Maar of dat ook een link kan hebben?
@TO, even over nadenken hoor :) misschien is er wel een link.
kadanz schreef:
01-07-2019 18:27
Je wil het overduidelijk niet snappen. Stel dat je zijn vrouw wél een keertje tegenkomt, dan moet je je wel achterbaks gedragen, toch? Daar gaat het om. Je weet dat je fout zit.

Als ik de man van mijn dubbeltennismaatje tegenkom dan zeg ik 'hee Joris, wat was dat een goede wedstrijd gisteren' of iets dergelijks. Als jij de vrouw van je minnaar tegenkomt dan weet je (hopelijk van schaamte) niet welke kant je op moet kijken.
Ik heb geen minnaar. En wel eens het bed gedeeld met bezette mannen, maar die beweerden een open relatie te hebben, of ze presenteerden zichzelf als single op een datingsite. En eentje kwam ik in de stad tegen met zijn vriendin. En degene die uit schaamte de andere kant op keek, dat was hij. En ik had niet de behoefte om een van beide te groeten. Maar vind nog steeds niet dat ik degene ben die zich moest schamen. (Ookal had ie tijdens de date toegegeven niet single te zijn).
forumfossiel schreef:
01-07-2019 18:46
Ik heb geen minnaar. En wel eens het bed gedeeld met bezette mannen, maar die beweerden een open relatie te hebben, of ze presenteerden zichzelf als single op een datingsite. En eentje kwam ik in de stad tegen met zijn vriendin. En degene die uit schaamte de andere kant op keek, dat was hij. En ik had niet de behoefte om een van beide te groeten. Maar vind nog steeds niet dat ik degene ben die zich moest schamen. (Ookal had ie tijdens de date toegegeven niet single te zijn).

Overigens, als mijn man een minnares zou hebben, verwacht ik ook niet dat zij degene is die rekening met mij moet houden en zich moet schamen als ze mij tegen komt. Ook met haar heb ik niets te maken. Zij is geen partij in mijn relatie.
MissMaran schreef:
01-07-2019 10:58
Je zegt dat hij alles heeft wat je ex miste in de relatie, maar je vergelijkt nu avondjes uit met een relatie, bij jou zet ie zijn oh wat ben ik leuk en wat ben jij leuk masker op met drank erin, en de volgende dag ligt ie met een kater te stinken in zijn nest naast zijn vriendin met zijn vieze vreemdgegaande piemel, dat is de echte hij, niet oh kijk eens in de poppetjes van mijn ogen zolang de avond duurt. :facepalm: dat kun je zelf toch ook wel bedenken.
:hihi: :worship:
Xxhumanxxx schreef:
01-07-2019 11:16
We zijn alle drie inderdaad begin/midden 20. Feestjes zijn verschillend... Van tent feesten tot festivals. En inderdaad meeste feestjes was zijn vriendin er niet bij.
Oh ok, zie ik de context wat beter. Dit is er 1 van de generatie jonge mannen die niets anders kennen dan scharrelen met de instelling: "Zolang ik ermee wegkom hossel ik pussy waar naast m'n vriendinnetje, want ik wil niets missen in dit leven." :-D
Wat ik mezelf afvraag bij (reacties op) dit soort topics, is wat er dan nog van de vreemdgaande man/vrouw terecht moet komen.
Hebben ze zich middels het plegen van overspel voorgoed gediskwalificeerd tot het hebben van een relatie? Of gaat het vooral over de (on)mogelijkheden tot het hebben van een relatie met degene waarmee is vreemdgegaan? Het lijkt me niet iets wat je tijdens een eerste date zult opbiechten.
SHIFTY schreef:
01-07-2019 16:44
Nou ik zie er hier echt wel een paar die wel degelijk de schuld voornamelijk bij de vreemde partij leggen en de man in kwestie niet de hoofdverantwoordelijke maken .. alleen al door de vreemdgaande man te vergelijken met een auto die door de andere partij gestolen kan worden.

Je mag best in algemene zin iets vinden van het moraal van een vrouw die dit doet, maar het heeft verder gewoon helemaal niks te maken met de relatie die jij met je man hebt. Alsof je het hem kwalijker kan nemen dat hij met een lelijk mormel vreemd gaat dan een verleidelijke blondine?
Misschien vat je mijn reacties ook zo op, maar dat is bij mij zeker niet het geval hoor. Ik heb alleen zelf een ervaring waarin er een lange aanloopperiode aan vooraf ging onder mijn neus waar ik me nooit goed bij heb gevoeld. Toen we nog samen waren ja.
Dat onze relatie toen kut ging is onze eigen schuld. Het is ook echt klaar geweest tussen ons en in die tijd heeft hij wat gedaan met die ander.
Tsja, ik vind dan dus dat zij niks fout deed, en hij ook niet want hij vond dat het over was en dacht nooit meer terug te komen bij mij.
Dat kan.
Dan ga je niet vreemd.
Maar dan hoef ik haar nog steeds niet leuk te vinden, of wel dan?
Ze deed zich voor alsof ze met mij vriendinnen wilde worden. Wtf?
Ik had er een gruwelijke hekel aan om te zien hoe zich iets ontwikkelde waar ik volledig buiten stond.
Dat doet echt heel veel PIJN.
Los van ons, kan ik geen respect opbrengen voor mensen die meteen op iemand duiken in een moeilijke situatie. Mijnes heeft er spijt van, was in de war, moet ik dan maar normaal vinden dat iemand zich er mee gaat bemoeien uit eigen belang?

Laat mensen lekker eerst hun eigen zooi opruimen man, en begin dan met een schone lei.
DillKarlings schreef:
01-07-2019 18:58
Wat ik mezelf afvraag bij (reacties op) dit soort topics, is wat er dan nog van de vreemdgaande man/vrouw terecht moet komen.
Hebben ze zich middels het plegen van overspel voorgoed gediskwalificeerd tot het hebben van een relatie? Of gaat het vooral over de (on)mogelijkheden tot het hebben van een relatie met degene waarmee is vreemdgegaan? Het lijkt me niet iets wat je tijdens een eerste date zult opbiechten.
Nee helemaal niet, als iemand inziet dat het fout was tegenover de partner, verdient iedereen een nieuwe kans vind ik.

tsja sorry je moet echt de specifieke situatie kennen om ergens een oordeel over te kunnen vellen.

Ik bemoei me niet met andermans situaties, ik praat puur vanuit mezelf.
lilalinda schreef:
01-07-2019 16:46
+100!
:high5:
snap je hoe citeren werkt??
je wordt heel slecht te volgen door hoe jij probeert te citeren
[/quote]

hoezo? Ik dacht aan te geven dat ik het hiermee eens ben
oprechte vraag hoor :-$
Torment schreef:
01-07-2019 16:53
Prima als je vreemd wilt gaan met iemand die bezet is ,maar ga er na afloop niet over lopen miepen dat je niet weet waar je aan toe bent.
ook mee eens.
Joh, hij wil gewoon makkelijke seks.
Ik snap de morele discussies in dit topic niet zo goed. TO schrijft:

'Na de vier weken contact hebben we een keer afgesproken waarbij we ook seks hebben gehad. Hierna hadden we nog steeds contact al werd dit in verloop van de week minder.. het contact is er alsnog zeker wel wekelijks. Na elkaar op een ander feestje tegen gekomen te zijn, hebben we nogmaals seks gehad. Hierna heb ik niks meer van hem gehoord.'

Als TO gewoon aan de boemel was geweest met een single man en nu advies had gevraagd, zou iedereen volgens mij ongeveer hetzelfde hebben geschreven. Hij wilde neuken, dat is gelukt, verder heeft hij geen interesse.

Dus ik zou zeggen: laat het los, hij wilde neuken, dat is gelukt, verder heeft hij geen interesse.
Ik zou zelf iemand die met mij is vreemdgegaan niet meer vertrouwen, zeker als die op een datingsite staat.

Dat iemand ooit in zijn leven is vreemdgegaan, diskwalificeert m on mijn ogen niet voor de rest van zijn leven, mensen leren van hun fouten.
justagirly schreef:
01-07-2019 19:03
Nee helemaal niet, als iemand inziet dat het fout was tegenover de partner, verdient iedereen een nieuwe kans vind ik.

tsja sorry je moet echt de specifieke situatie kennen om ergens een oordeel over te kunnen vellen.

Ik bemoei me niet met andermans situaties, ik praat puur vanuit mezelf.
Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die ontzettende wroeging krijgen als ze zijn vreemdgegaan en ook mensen die er totaal niet wakker van liggen...en alles ertussenin.
Ik bedoelde vooral te zeggen dat mensen vreemdgaan en nieuwe relaties aangaan. Zou je het willen weten? Met andere woorden: speelt die vertrouwenskwestie (“als hij/zij met jou vreemdgaat bij zijn/haar partner, kun je erop wachten tot hetzelfde bij jou gebeurt”) dan alleen in die situatie?
kadanz schreef:
01-07-2019 16:32
Hahaha, zo heb ik het vaker gehoord.
Beste Shifty, niemand legt de schuld bij de vreemde partij. Natuurlijk is een vreemdgaande man hoofdverantwoordelijk! Maar sommige van jullie doen net alsof er geen vuiltje aan de lucht is om het bed in te duiken met een gebonden man. Dát idee is verachtelijk. Want natuurlijk ben je fout bezig als je willens en wetens met een bezette man gaat rommelen. Anders had ze de ballen om zijn vrouw recht in de ogen aan te kijken en te zeggen: vanavond neuk ik je man. En aan de kinderen: vanavond is papa van mij.

Dat kan ze niet, dat durft ze niet en dat zal ze nooit doen omdat ze wéét dat je als 'neukertje van een vreemdgaande man' ook een scheve schaats rijdt.
Eens.

Nee, het blijft altijd de verantwoordelijkheid van de vreemdgaande partner.
Maar iedere persoon die willens en wetens met de partner van een ander het bed induikt heeft zichzelf ook in de spiegel aan te kijken. Persoonlijk zou deze persoon mij echt koud laten en ja, zou ik mij richten op mijn liegende en bedriegende partner maar dat neemt niet weg dat imho ook de ‘derde’ wat met haar/zijn normen en waarden zou kunnen doen. Ik niet, zij/hij zoekt het maar uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
spuit_111 schreef:
01-07-2019 19:10
Ik snap de morele discussies in dit topic niet zo goed. TO schrijft:

'Na de vier weken contact hebben we een keer afgesproken waarbij we ook seks hebben gehad. Hierna hadden we nog steeds contact al werd dit in verloop van de week minder.. het contact is er alsnog zeker wel wekelijks. Na elkaar op een ander feestje tegen gekomen te zijn, hebben we nogmaals seks gehad. Hierna heb ik niks meer van hem gehoord.'

Als TO gewoon aan de boemel was geweest met een single man en nu advies had gevraagd, zou iedereen volgens mij ongeveer hetzelfde hebben geschreven. Hij wilde neuken, dat is gelukt, verder heeft hij geen interesse.

Dus ik zou zeggen: laat het los, hij wilde neuken, dat is gelukt, verder heeft hij geen interesse.
Hij wil vast nog wel een keertje neuken met TO als de gelegenheid zich voordoet. Als TO hoopt dat er meer in zit dan dat, houdt ze zichzelf voor de gek. If you’re not a priority, don’t be an option. En hier is zijn officiële vrouw duidelijk de priority en niet TO.
lila01 schreef:
01-07-2019 19:07
Joh, hij wil gewoon makkelijke seks.
Dus, zijn vrouw had meer moeten neuken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven