Verwarrende sms
maandag 1 juli 2019 om 21:39
Een jongen die ik leuk vind en via de woningstichting ken, hij moest werkzaamheden aan de flat waarin ik woon verrichten, heb ik vorige week om advies gevraagd waarvoor hij afgelopen donderdag bij mij thuis geweest is. Omdat ik wilde weten of hij mij ook leuk zou vinden heb ik hem grvraagd of het hem leuk leek eens een keer wat te gaan drinken ergens.
Dit was zijn sms
Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.
Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?
Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).
..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er bedoelt/hoe hij er zelf over denkt. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
Dit was zijn sms
Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.
Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?
Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).
..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er bedoelt/hoe hij er zelf over denkt. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
maandag 1 juli 2019 om 21:57
Ik denk dat hij gelukkig is met zijn gezin. Hij heeft een leuk gesprek met je gehad en hoopt dat je wat aan zijn advies hebt gehad. Los van of hij jou al dan niet leuk zou vinden *als* hij niet bezet zou zijn heeft hij op dit moment geen behoefte aan verder persoonlijk contact met jou.
Dat is het wel zo'n beetje. Hij is heel duidelijk, en ook nog eens op een aardige manier. Geniet van het leuke moment dat je had met hem en ga door met je leven.
Dat is het wel zo'n beetje. Hij is heel duidelijk, en ook nog eens op een aardige manier. Geniet van het leuke moment dat je had met hem en ga door met je leven.
maandag 1 juli 2019 om 21:57
Jij hebt een heel verwrongen zelfbeeld van jezelf en van je gedrag.elfje85 schreef: ↑01-07-2019 21:54Zoals sommige anderen ook al zeiden ben ik geen stalker. En wat ik ook al zei, zijn genoeg mensen die een smoesje verzinnen om iemand nog een keer te zien. Nee, dat ben ik nu in dit geval niet Weer van plan. Ik probeer de boel voor mezelf helder te krijgen en de boel op een rijtje te zetten. Ik denk dat ieder ander die iemand leuk vind voor zichzelf zou proberen na te gaan hoe het zit, dus doe niet alsof ik een of andere mafkees ben.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
maandag 1 juli 2019 om 22:01
Heeft ze zichzelf nu niet verraden? Ik denk echt dat ze heel jong is.Calamitycat schreef: ↑01-07-2019 21:57Hij is geen jongen maar een man. En jij bent een vrouw van 34. Probeer je eens te gedragen als een volwassen vrouw en doe niet zo belachelijk.
maandag 1 juli 2019 om 22:01
Ha, goed geraden zonder te loepen.SweetFirefly schreef: ↑01-07-2019 21:48O, is zij dat van die schilder.
Ik vind je eng en obsessief, net een stalker.
maandag 1 juli 2019 om 22:02
nee je bent geen mafkeeselfje85 schreef: ↑01-07-2019 21:54Zoals sommige anderen ook al zeiden ben ik geen stalker. En wat ik ook al zei, zijn genoeg mensen die een smoesje verzinnen om iemand nog een keer te zien. Nee, dat ben ik nu in dit geval niet Weer van plan. Ik probeer de boel voor mezelf helder te krijgen en de boel op een rijtje te zetten. Ik denk dat ieder ander die iemand leuk vind voor zichzelf zou proberen na te gaan hoe het zit, dus doe niet alsof ik een of andere mafkees ben.
maar normaal is je gedrag niet
SilverShadow schreef: ↑01-07-2019 21:43Waarom ga je hier nu een nieuw topic over openen?
HIJ WIL JE NIET. Dat zeggen ze in je andere topic ook.
HIJ IS DUIDELIJK. Dat zeggen ze in je andere topic ook.
HIJ HEEFT EEN GEZIN. Laat het los, dat zeggen ze in je andere topic ook.
Wat maak jij je leven moeilijk, zeg.
+1
maandag 1 juli 2019 om 22:03
Ik denk echt dat je met iemand moet gaan praten die professioneel is en die je hiermee kan helpen.elfje85 schreef: ↑01-07-2019 21:54Zoals sommige anderen ook al zeiden ben ik geen stalker. En wat ik ook al zei, zijn genoeg mensen die een smoesje verzinnen om iemand nog een keer te zien. Nee, dat ben ik nu in dit geval niet Weer van plan. Ik probeer de boel voor mezelf helder te krijgen en de boel op een rijtje te zetten. Ik denk dat ieder ander die iemand leuk vind voor zichzelf zou proberen na te gaan hoe het zit, dus doe niet alsof ik een of andere mafkees ben.
Wat is er 'helder te krijgen' en hoezo 'de boel op een rijtje zetten'? HIJ WIL NIKS MET JE. HIJ WIL NIKS VAN JE. HIJ HEEFT EN VROUW EN EEN KIND. LAAT HEM MET RUST.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
maandag 1 juli 2019 om 22:04
Dit is hoe ik het berichtje lees elfje:
Hij geeft genoeg informatie om duidelijk te maken dat hij niet met je wilt daten. Daarbij noemt hij niet specifiek wat hij voelt voor zijn naasten, alleen dat ze er zijn en dat dat voldoende is voor hem dat ze er zijn en dat hij het zo wilt houden. Je zal niet weten of hij ook echt blij is met zijn vrouw en met zijn kinderen en onaardig/intens gezegd, dat zijn ook je zaken niet. Hij benoemd het niet en dat is zijn goed recht.
Misschien "Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen".
Misschien "Is hij gek op z'n kinderen maar misschien niet op, z'n vriendin/vrouw"
Zou kunnen, maar hij zegt het niet en je hoeft het niet te weten om te weten of open staat voor een date. Want hij is gelukkig genoeg met de situatie zoals die nu is voor hem. Dat over hoe je zijn situatie kan inschatten.
Dan nog wat hij wel of niet voor je zou kunnen voelen.
Er zijn verschillende dingen die je voor iemand kan voelen. Ik denk dat zo'n lijst onuitputtelijk is. Dat dingen kunnen overlappen dan wel elkaar uitsluiten.
Stel, zoals als mogelijkheid noemt, dat "ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had". Dan zou hij wellicht open staan om met *iemand* te daten. Niet per se met jou. Hij zou verschillende dingen voor je voelen (dat woord heeft teveel lading voor wat ik wil zeggen).
Hij zou
- totaal geen interesse in je kunnen hebben voor wie je bent als persoon
- vinden dat je een leuke jurk aan hebt
- je een vriendelijk meisje kunnen vinden
- je graag willen zien voor nog een date
- je onaardig vinden
- benieuwd zijn naar je puzzels
- met je naar bed willen
- smoorverliefd op je zijn
- je nooit meer willen zien
- ...
een haast onuitputtelijke lijst, wat ik noem is zeker incompleet.
In zijn smsje gaat hij niet zo diep in op wat hij voor je voelt en dat maakt ook niet uit want zelfs als hij iets voor je voelt doet hij er niets mee want hij is blij met de situatie zoals die nu is voor hem.
Je zou een aantal dingen van die lijst kunnen schrappen door zijn opmerking dat het niet aan jou ligt. Ik denk dat de volgende dingen *NIET* waar zijn over hoe hij je ziet (en die lijst zal weer incompleet zijn).
- je onaardig vinden
- ...
Vast nog meer dingen.
Er zijn dus veel dingen die, als hij open zou staan om met *iemand* te gaan daten, voor je zou kunnen voelen. Je zal niet weten wat dat zal zijn. Maar wat het ook zou zijn, het gaat nu niet leiden tot persoonlijk contact met hem om af te tasten of jullie bij elkaar passen. Populair gezegd, hij wil je niet.
Dat is hoe ik het lees. Beantwoord dit je vraag?
Hij geeft genoeg informatie om duidelijk te maken dat hij niet met je wilt daten. Daarbij noemt hij niet specifiek wat hij voelt voor zijn naasten, alleen dat ze er zijn en dat dat voldoende is voor hem dat ze er zijn en dat hij het zo wilt houden. Je zal niet weten of hij ook echt blij is met zijn vrouw en met zijn kinderen en onaardig/intens gezegd, dat zijn ook je zaken niet. Hij benoemd het niet en dat is zijn goed recht.
Misschien "Is hij gek op z'n kinderen maar misschien niet op, z'n vriendin/vrouw"
Zou kunnen, maar hij zegt het niet en je hoeft het niet te weten om te weten of open staat voor een date. Want hij is gelukkig genoeg met de situatie zoals die nu is voor hem. Dat over hoe je zijn situatie kan inschatten.
Er zijn verschillende dingen die je voor iemand kan voelen. Ik denk dat zo'n lijst onuitputtelijk is. Dat dingen kunnen overlappen dan wel elkaar uitsluiten.
Stel, zoals als mogelijkheid noemt, dat "ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had". Dan zou hij wellicht open staan om met *iemand* te daten. Niet per se met jou. Hij zou verschillende dingen voor je voelen (dat woord heeft teveel lading voor wat ik wil zeggen).
Hij zou
- je onaardig vinden
- met je naar bed willen
- ...
In zijn smsje gaat hij niet zo diep in op wat hij voor je voelt en dat maakt ook niet uit want zelfs als hij iets voor je voelt doet hij er niets mee want hij is blij met de situatie zoals die nu is voor hem.
Je zou een aantal dingen van die lijst kunnen schrappen door zijn opmerking dat het niet aan jou ligt. Ik denk dat de volgende dingen *NIET* waar zijn over hoe hij je ziet (en die lijst zal weer incompleet zijn).
- je onaardig vinden
- ...
Vast nog meer dingen.
Er zijn dus veel dingen die, als hij open zou staan om met *iemand* te gaan daten, voor je zou kunnen voelen. Je zal niet weten wat dat zal zijn. Maar wat het ook zou zijn, het gaat nu niet leiden tot persoonlijk contact met hem om af te tasten of jullie bij elkaar passen. Populair gezegd, hij wil je niet.
maandag 1 juli 2019 om 22:06
Waarschijnlijk wel. Een vrouw van 34 gedraagt zich toch niet zo? Hoop ik?kopjechino schreef: ↑01-07-2019 22:01Heeft ze zichzelf nu niet verraden? Ik denk echt dat ze heel jong is.
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
maandag 1 juli 2019 om 22:06
ik ben bang dat je TO nu nog veel meer waanideeën in haar hoofd plantmadamzonderm schreef: ↑01-07-2019 22:04Dit is hoe ik het berichtje lees elfje:
Hij zou
- je onaardig vinden
- met je naar bed willen
- ...
- je onaardig vinden
- ...
Vast nog meer dingen.