Verwarrende sms

01-07-2019 21:39 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jongen die ik leuk vind en via de woningstichting ken, hij moest werkzaamheden aan de flat waarin ik woon verrichten, heb ik vorige week om advies gevraagd waarvoor hij afgelopen donderdag bij mij thuis geweest is. Omdat ik wilde weten of hij mij ook leuk zou vinden heb ik hem grvraagd of het hem leuk leek eens een keer wat te gaan drinken ergens.

Dit was zijn sms

Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.

Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?

Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).

..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er bedoelt/hoe hij er zelf over denkt. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
hij wil niks van je
hij heeft al iemand
Laat
Het
Los
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dit is toch geen verwarrende sms? Hij is glashelder: hij is gelukkig met zijn gezin —> vrouw en kinderen en heeft geen interesse.
Ik zie ook niet hoe je dit anders op zou kunnen vatten..
Is die schilder?

En als je zijn reactie 'verwarrend' vind spoor je niet.

Of heb je een beperking?
Heeft niks met jou te maken=ik wil je niet te hard afwijzen.
:rofl:

Hoewel het eigenlijk om te janken is natuurlijk.
Hij zegt heel duidelijk dat hij geen privé contact met je wil en dat hij van zijn vrouw en kinderen houdt en bij hen blijft.
Jeetje zeg. Een heel nette man die hardstikke duidelijk is en jij gaat allerlei aannames doen? Hij voelde aan dat jouw uitnodiging niet gepast is in zijn situatie en lost dit heel netjes en verantwoord op door je meteen te vertellen dat hij alleen op zakelijke professionele basis met je te maken wil hebben. Prima toch.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Neeee serieus ga je nou een nieuw topic hierover maken?
Waarom ga je hier nu een nieuw topic over openen?

HIJ WIL JE NIET. Dat zeggen ze in je andere topic ook.
HIJ IS DUIDELIJK. Dat zeggen ze in je andere topic ook.
HIJ HEEFT EEN GEZIN. Laat het los, dat zeggen ze in je andere topic ook.

Wat maak jij je leven moeilijk, zeg.
Wat snap je in hemelsnaam niet aan zijn berichtje? Hij is gelukkig getrouwd en gaar daarom niet in op je uitnodiging. Wat boeit het of hij je wel of niet leuk zou vinden als hij niet getrouwd zou zijn? Hij is bezet. Punt.
Hij is al bezet en niet geïnteresseerd in jou.
Hij wil gewoon beleeft zijn en je niet kwetsen, daarom zegt hij dat het niet aan jou ligt.

Maar hij heeft overduidelijk geen interesse. Accepteer zijn antwoord en laat hem los!

Niet meer appen of contact zoeken, dan wordt het stalkerig.

Voor de mensen die het schilder topic niet kennen: :sherlock:
loepen is interessant.
TO de wereld draait niet om jou, jij bent niet het middelpunt van het universum noch ben je een rijke, beroemde en knappe prinses. Het bestaat echt!!!! dat mensen je niet leuk en aantrekkelijk vinden omdat ze thuis gewoon een leukere/ knappere/ lievere vrouw hebben
O, is zij dat van die schilder.
Ik vind je eng en obsessief, net een stalker.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Beste TO, De schilder is een aardige man. Het is een beleefd SMS-je. De toon is vriendelijk maar afstandelijk. Het is een hele duidelijke afwijzing.
Hij wil je gevoelens niet kwetsen daarom schrijft hij dat het niets met jou te maken heeft. Hij is gelukkig met zijn gezin. Gezin betekend partner en kinderen. Het is nutteloos om je af te vragen of hij wel iets met je was gaan drinken als hij geen gezin had gehad. Of dat hij alleen zijn kinderen bedoeld en niet zijn partner. Hij wil niet afspreken. Het is een afwijzing. Hij wil niet. Ik zou hem met rust laten.

Is er iemand bij je in de buurt waar je mee kunt praten TO ? Ouders ? Vrienden ? Begeleiding ?
Ik vind het echt een beetje gênant worden.
Zit je er op te wachten om iedere keer weer harde reacties over je heen te krijgen en/of belachelijk gemaakt te worden hier op het forum ? Nee toch zeker ? Kom, je verdient beter hoor, doe jezelf een plezier en vraag raad aan echte mensen in je eigen omgeving.
anoniem_386639 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 21:58
34.17% gewijzigd
Hou alsjeblieft op. Hij wil je niet. Er zitten geen verborgen boodschappen in zijn sms. Ook was er geen verborgen boodschap in het feit dat hij naar de kelder kwam. Hij is niet in je geïnteresseerd. Gewoon niet.

Nee, echt niet.
Hij is gelukkig met zijn gezin (=vrouw en kind(eren)). Dus gaat niet in op je uitnodiging.
Punt.
'Dat heeft niets met jou te maken' -> dat betekent dat hij niet eens nadenken of jij relatiemateriaal bent. Omdat 'ie dus gelukkig is met vrouw én kind(eren).
Doe normaal
elfje85 schreef:
01-07-2019 21:39
Dit was zijn sms
Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.
Odense, de mannenfluisteraar, zal zijn sms voor je vertalen.
1. Hij is beleefd en vriendelijk tegen je, zoals hij vaker beleefd en vriendelijk tegen klanten is.
2. Hij heeft een gezin en wil niet met een andere vrouw afspreken.
3. Hij wil dus niet met je koffiedrinken, appen, bellen, netflixen en chillen.
Einde vertaling.

Het vervolg:
A ) Je moet geen contact meer met hem opnemen.
B ) Je verwijdert zijn telefoonnummer.
C ) Je vergeet hem.
D ) Je opent geen topics meer over hem.
anoniem_386860 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 21:53
0.24% gewijzigd
Meen je dit serieus? :woa:

Ik vind dit gewoon eng worden. NEE, hij is NIET geïnteresseerd in je. Hij heeft een vrouw en een gezin. Laat het los. Dit is geen normaal gedrag voor een vrouw van in de 30.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
butterfly- schreef:
01-07-2019 21:50
Doe normaal
Dit!!! Echt.. ga weg!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
SweetFirefly schreef:
01-07-2019 21:48
O, is zij dat van die schilder.
Ik vind je eng en obsessief, net een stalker.
Zoals sommige anderen ook al zeiden ben ik geen stalker. En wat ik ook al zei, zijn genoeg mensen die een smoesje verzinnen om iemand nog een keer te zien. Nee, dat ben ik nu in dit geval niet Weer van plan. Ik probeer de boel voor mezelf helder te krijgen en de boel op een rijtje te zetten. Ik denk dat ieder ander die iemand leuk vind voor zichzelf zou proberen na te gaan hoe het zit, dus doe niet alsof ik een of andere mafkees ben.
Heeft de middelbare school vakantie?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven