De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Even uppen.....en ga direct weer weg. Ga zo met Nick naar een theatervoorstelling.

Tot later.
en ik ga de hond uit laten
wat een rust vandaag,

ik ga nog even bank hangen
Even uppen, voordat ik aan het werk ga.

De voorstelling gisteren was erg leuk. Van Ageeth de haan (&band) en ging over een vlinder.

Nick was erg enthousiast.

Ik begrijp sommige ouders op zo'n moment gewoon niet en irriteer me daar wel aan.

Er was 1 moeder die gewoon bijna de hele voorstelling toe stond dat haar zoon (en later ook haar dochter) aan de zijkant van de zaal bleven renenen. A: klinkt dat erg door omdat het schuin afloopt en hol aan de onderkant is.

B, vind ik gewoon dat ze op/bij hun stoel moeten blijven. Dat ze lachen/praten/reageren vind ik normaal. Maar ik vind een theatervoorstelling geen plek om je kinderen rond te laten rennen.

En er was 1 moeder die tijdens de voorstelling regelmatig foto's bleef maken van haar kind met een fototoestel met een megaflits

Ga nu gauw de hond uitlaten en dan aan het werk.
Oww irritant idd Hera! En dat trekt de hele voorstelling je aandacht he. Jammer! Leuk dat Nick het ook leuk vond, hoe lanf duurde het?
Leuk zeg zo'n theatervoorstelling (nou ja op de irritante ouders na dan). Ik neem me dan steeds voor om te gaan uitzoeken wat hier draait voor kinderen, maar dat heb ik dus nog niet gedaan
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
de voorstelling duurde ongeveer 45 minuten.

Wat ze hier dus heel handig doen. Je krijgt de theatergids aan het begin van het seizoen. Je kunt je dan inschrijven voor een aantal voorstellingen en als je geluk hebt wordt je uitgeloot.

Perfect! Ga ik komend seizoen dus ook weer doen.

Kom je er voor die tijd achter dat je niet kunt stuur je de kaarten terug en krijg je het geld retour.

Wat een heerlijk weertje vandaag!

Nick is lekker in de tuin aan het spelen en Luke ligt in de buggy buiten te slapen.

Perfect

groetjes en tot later
Hey meiden,

Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, anders ben ik denk uren bezig met al dat gelul van jullie.

Ons weekend weg was geweldig.

Helaas niet zulk lekker weer gehad, maar veel spelletjes gedaan, en gebubbeld in de jacuzzi.

Zaterdag nog even wezen winkelen en zondag stukje gewandeld.

Verder alleen maar heel veel gegeten.

Nu weer hard aan het werk.

Ben maandag bij de fysio geweest.

De spieren in mijn onderrug zijn erg stijf. (door het niezen er toen in geschoten)

Dus heb oefeningen gehad om het losser te krijgen.

Hebben zaterdag trouwens 4 kijkers gehad met de Open huize route. Waren daar erg blij mee! Maar tot nu toe zijn er al 3 afgehaakt. Onze hoop ligt nog bij 1 iemand.

Mannetje nu alweer weg Frans? Gelukkig is die morgen weer thuis.

Lijkt me idd erg zwaar hoor.

Milena haar verjaardag was leuk zo te lezen?

Kay, was jullie etentje geslaagd?

Oh lekker DDDJ, op vakantie. Geniet er nog maar eventjes van!

Quintie, alweer een beetje beter?

Zat me van de week te realiseren dat ik nu niet bij de bruiloft van mijn dinnetje kan zijn. Maar snap jullie reden hoor.

Maar toch vind ik het jammer.

Dominica

Wat super Brabbel, dat Kaj tandjes krijgt en zijn loop fase in gaat!

Je leeftijd is aangepast.

Nou, ga zo maar weer achter het fornuis staan. Laterz!
Wat een rust hier zeg!

Mooi dat jullie weekendje weg geslaagd was Nala.

Balen dat er 3 kijkers zijn afgehaakt, hebben jullie van die andere al wat gehoord?

Hier verder geen nieuws.

Dus tot later.

Ohh en Nala, heb je vast gemist maar de meeting van volgend jaar is op een prachtig wit strand *rent nu heel snel weg*
Ja april/mei hebben we nu staan
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
kheb het verder een beetje gehad hier. Iedereen is best lief hoor, maar ze vrage allebie wel veel aandacht en ik ben MOE. Morgen heeft Mileen nog een feestje. Morgen is man nog weg, maar zondag gaat hij maar wat met zijn kindjes doen heb ik bedacht
hier als in hier thuis. NIet hier op het topic, hoewel jullie tuuk ook best lief zijn
Nope Hera, nog niets van die 4e kijker gehoord. Weet ook niet wanneer die thuis komt van vakantie.

Ik snapte em al hoor Frans.

Hoop dat je zondag een beetje bij kunt tanken.

Net ff mijn buik en boobies opgemeten. Buik is in totaal nu 9 cm gegroeid en krijg eindelijk ook tieten! Zijn alweer 5 cm gegroeid.

Nog plannen voor het weekend? Morgen overdag hebben wij niks. 's Avonds komen er vrienden hier een bakkie doen.

Zondag verjaardag en mijn zusje en zwager komen hier eten.

Gister ff weer bij het nieuwe bedrijf geweest. Dat gaat hard! Zal straks ff nieuwe foto's op mijn Hyves plaatsen.
ZWANGER!
hier vrolijk verder.

Wat geweldig nieuws Jac.

Super!
Jeuh, jas wat een goed nieuws!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd.

Ik ben gelukkig weer wat aan het opknappen van mijn griepje. Verder topic geopend voor mijn eigenwijze dochter.

Fijn weekend.
Dank!!

Heeft iemand hier het tel.nr van DDDJ? Ben 'm kwijt. Of is ze al weer terug?
Jacinta, gefeliciteerd!!!

Ben ff trug gaan lezen, kijken of ik wat miste.

Maar dit kwam opeens uit het niets zeg.

Of had je al een voorgevoel?

Van de week twijfelde je tuurlijk nog of jullie er wel/niet voor zouden gaan.

Nou iig helemaal super!

Ik mail je via Hyves wel ff het tel. nr. van DDDJ. Staat op onze Hyves, maar zie dat je daar geen lid van bent. (moet je toch snel gaan doen hoor.
Hoi Nala,

het komt idd uit het niets, hier bij de pilstoppers. Frans, Hera en DDDJ lezen mee op de oehss dus die snapten 'm denk ik beter Dit speelt idd al een paar dagen. Had wel een soort voorgevoel (maar das makkelijk achteraf), zo van, eerst deze week afwachten en kijken wat er komt, en dan pas uitspraken doen over uitstellen van kinderwens ja of nee ivm werk.

Maar dit is echt gek hoor!! Mss juist wel gelukt deze maand omdát we er deze maand minder mee bezig waren
Wow!! Wow wow wow.... DAT is pas leuk nieuws zo op de zondagmorgen!!! Jacinta onwijs gefeliciteerd meid!! Zo zijn al je zorgen en twijfels in één keer opgelost, nietwaar? Hihi... jeetje wat een ongelooflijk mooi wonder... super! Ben je in december uitgerekend zoiets? Gaaf!!!!

Hihi Nala... jouw reactie is precies degene waar ik bang voor ben van veel mensen....

Fijn dat je er desondanks begrip voor hebt!

Frans hoe is het bij jullie? Ga je vandaag nog een Frans-dagje houden?? Ik hoop dat je een beetje bijkomt!

Ik ben eindelijk weer beter ja. Ik heb me deze week heel veel slecht gevoeld, bah! Gelukkig gaat het nu beter en ben ik zelf ook weer wat positiever enzo. Als het zonnetje nou ook nog terugkomt is het helemaal compleet!

Het is hier rustig deze dagen....
Zou heel goed kunnen hoor Jacinta.

Helemaal super iig dat het al gelukt is!

Gelukkig voel je je iets beter Quintie.

En tuurlijk respecteer ik jullie keus. Lig er niet wakker van hoor.

Maar ik kan beter zo reageren als dat ik zeg; gelukkig, daar hoef ik niet naartoe. Zo zal niemand reageren denk ik.

Maarre... mijn ouders en zusje mogen het dus ook niet weten?
Whahahahaha nou inderdaad, als je het zo stelt!!

Ik vind het lief dat je het graag wilt vertellen aan je ouders en zusje! Maarre... het is en blijft een geheim dus als het doorlekt dan weet ik je te vinden hoor

Jij bent de enige van mijn real life vriendinnen die het weet! Zelfs onze broers weten het niet. Ik moet zeggen dat het idee nu al een beetje bezonken is, dus het ligt niet meer zo op het puntje van mijn tong. Eerst de zwangerschap en bevalling maar goed doorkomen en dan gaan we in het najaar wel weer concreet nadenken over het hoe en wat....

Fijne zondag!
Quintie, gelukkig is het nieuwtje wat afgezakt en kun je het iets beter voor je houden.

En gelukkig ben je weer opgeknapt. En het mooie weer komt eraan dus het komt helemaal goed.

12-9 gelukkig ben jij ook weer beter. Wat balen dat Fenne zo moeilijk eet. Hoop dat je goeie tips krijgt.

Frans, hopelijk heb je een relaxdagje zonder kids of heel veel steun van je man.

Jac, houden jullie het goeie nieuws nog voor je over vertel je het al aan je ouders enzo?

Nala, schiet al lekker op hé met jullie huis en bedrijf. Hopelijk verkopen jullie ook nog even snel jullie huidige woning.

Hoe is het verder met iedereen??

Hier verder geen nieuws en ga even lekker eten.
Das wel leuk dat ik het als enige van de real life vriendinnen weet.

Weer een gelukje dat we hier samen kletsen.

Ik zal het dan zeggen tegen ze, dat ze absoluut hun mond hierover moeten houden.

Maar dat doen ze zeker weten.

Dus je broer weet ook van niets! Dat lijkt me wel heel erg moeilijk. Vooral ook voor je moeder. Haar een beetje kennende.
Hee, Jacinta, gefeliciteerd!!!

Ja, je moet meedoen op Hyves, vind ik ok, hoor!!

meiden....nieuwe berichten op Hyves!!

alvast sterkte deze komende week, voor degenen die morgen weer moeten gaan werken..... anders, geniet van je dagen, hopelijk zijn ze net zo mooi als vandaag en vrijdag (gisteren was echt vreselijk!!!!)... kussies..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven