Huizenmarkt Hillegom
woensdag 3 juli 2019 om 19:16
woensdag 3 juli 2019 om 19:44
Ik wil je niet ongelukkig maken, maar het is hier knap overspannen.
Wij zijn een dorp verderop op zoek naar een apartement rond 300.000. Niet te doen... er komt amper wat op de markt
Vrienden van ons zijn op zoek naar een huis in een iets hogere prijsklasse. Niet te doen. Alles wat er te koop komt gaat ver boven de vraagprijs weg.
Wij zijn een dorp verderop op zoek naar een apartement rond 300.000. Niet te doen... er komt amper wat op de markt
Vrienden van ons zijn op zoek naar een huis in een iets hogere prijsklasse. Niet te doen. Alles wat er te koop komt gaat ver boven de vraagprijs weg.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
woensdag 3 juli 2019 om 20:04
Wij wonen in de omgeving. Hebben vorig jaar een huis verkocht en een ander huis gekocht. Eerst gekocht, omdat het risico zonder huis te komem zitten groter was dan met 2 huizen te blijven zitten. Zo snel gingen de huizen hier. Als ik de vraagprijzen nu zie, en de korte duur dat ze te koop staan, denk ik dat we nu ca. 50.000, misschien wel 75.000 meer hadden kunnen krijgen voor ons vorige huis. Daarentegen hadden we voor ons huidige huis ook veel meer moeten neerleggen.
Mijn conclusie is dan ook; heksenketel. Dikke kans dat je veel meer moet bieden dan je wil (en verstandig is). Beste kans heb je nog met een klushuis vermoed ik. Maar dan moet je wel zelf wat kunnen want aannemers zijn ook niet te vinden/vragen de hoofdprijs.
Mijn conclusie is dan ook; heksenketel. Dikke kans dat je veel meer moet bieden dan je wil (en verstandig is). Beste kans heb je nog met een klushuis vermoed ik. Maar dan moet je wel zelf wat kunnen want aannemers zijn ook niet te vinden/vragen de hoofdprijs.
woensdag 3 juli 2019 om 20:42
Tsja voor ruim 7 ton is dat niet zo raar!MinkeDeWit schreef: ↑03-07-2019 20:00De halve Van den Endelaan staat al maanden te koop. Wel mooie huizen.
Het gaat best goed met de economie, maar er blijven maar weinigen die dat kunnen betalen.