Leuke schilder
maandag 20 mei 2019 om 23:08
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
woensdag 3 juli 2019 om 14:08
Ja ga even lekker verder met voeden...Trien30 schreef: ↑03-07-2019 13:56Elfje hoe is je verdere dateleven? Date je überhaupt wel eens? Of ga je uit met vrienden?
Ik heb het idee dat je heel erg graag een vriend zou willen en je hoopt ooit goed genoeg te zijn voor iemand. Je had misschien wel het gevoel dat er nu met je geflirt werd en er een date in zou zitten wanneer hij niet bezet was. Gewoon om je echo een boost te kunnen geven probeer je de situatie vanaf de andere kant in te schatten.
Ga lekker daten. Koop die smartphone en zet tinder er op. En ga meekletjes in het het tindertopic. Gooi je haren los en beleef een wat. Daar word je een leuker mens van.
En focus vooral op plezier. En na misschien een date of 20 zit er een leuke tussen waar de klik wederzijds mee is en waar je puzzelend oud mee kan worden.

woensdag 3 juli 2019 om 15:09
Stel je niet zo aan

woensdag 3 juli 2019 om 15:43

woensdag 3 juli 2019 om 16:08

woensdag 3 juli 2019 om 16:15
Heb je de reactie's van elfje goed gelezen,haar hele gedachten gang is niet dat van een volwassen vrouw.
Het is niet erg om echt goed advies te geven, maar geef dan geen advies over daten via een app als je weet dat elf al een glimlach aan ziet voor meer.
woensdag 3 juli 2019 om 17:21
Eens met Trien, moet Elfje maar nooit gaan daten? Al doende leert men, ze heeft nou een maand gewacht voordat ze actie ondernam, de volgende keer zal ze het weer anders aanpakken. En weten dat het ook op een nee uit kan lopen en dat je dat moet accepteren. Maar wie niet waagt wie niet wint.
woensdag 3 juli 2019 om 17:46
Nee, maar weet wel hoe dat gaat
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 3 juli 2019 om 18:51
Misschien moet jij eerst even de 93 pagina’s van het topic doorlezen voordat je zo’n hersenloos advies geeft!

woensdag 3 juli 2019 om 18:54
Of je leest even waar ik op reageer. 'Je doet je nick eer aan', de reactie daar op.Vlinder1963 schreef: ↑03-07-2019 16:15Heb je de reactie's van elfje goed gelezen,haar hele gedachten gang is niet dat van een volwassen vrouw.
Het is niet erg om echt goed advies te geven, maar geef dan geen advies over daten via een app als je weet dat elf al een glimlach aan ziet voor meer.
woensdag 3 juli 2019 om 19:43
Ik heb dit topic gewoon gevolgd, meegelezen en meegeschreven dus maak je daar maar geen zorgen over.Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 18:51Misschien moet jij eerst even de 93 pagina’s van het topic doorlezen voordat je zo’n hersenloos advies geeft!![]()
Dus omdat de TO deze dingen sociaal vreselijk onhandig aanpakt moet ze maar helemaal niet daten. Begrijp ik dat nu goed?
Al doende leert men. En ze moet zich wel realiseren dan een match vinden even kan duren en dat je wellicht vaak afgewezen wordt of zelf bepaalde mannen niet leuk genoeg vindt. En dat dat helemaal niet erg is.
Het vergt wat inzicht en kennis van jezelf om te begrijpen waarom je reageert zoals je reageert in bepaalde situaties. To worstelt duidelijk met bepaalde dingen anders had ze geen tweede topic geopend. Er even vanuitgaande dat het echt is.
Mijn advies is dus wel degelijk over nagedacht. En ja jij krijgt nu ook zomaar een serieus antwoord op een berichtje dat natuurlijk enkel bedoelt was om even te kunnen irriteren dan wel het hoogste woord er uit te gooien.
woensdag 3 juli 2019 om 20:23
Moet ik serieus uit gaan leggen hoe ik dat helemaal bedoel? Met het eerste bedoel ik haar reactie/advies op TO en met het tweede, over hoe ze denkt dat ik dingen zie, bedoel.madamzonderm schreef: ↑03-07-2019 20:08Je bent snel veranderd van "Misschien moet jij eerst even de 93 pagina’s van het topic doorlezen voordat je zo’n hersenloos advies geeft!" naar "Als dat serieus jouw denkwijze is, prima!".
Dus als je niet volgt waar het over gaat, reageer dan niet.. iets met een klok en een klepel!
woensdag 3 juli 2019 om 20:37
Als je wilt, je moet niks... maar het lukt je niet in een keer te zeggen wat je bedoelt. Mag hoor, kan gebeuren.Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 20:23Moet ik serieus uit gaan leggen hoe ik dat helemaal bedoel?
Als je de zinnen die ik quotte bedoel, dat tweede, "Als dat serieus jouw denkwijze is, prima!"Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 20:23Met het eerste bedoel ik haar reactie/advies op TO en met het tweede, over hoe ze denkt dat ik dingen zie, bedoel.
gaat over de eerste vier van vijf alinea's in Triens laatste post voor de mijne. Die vier alinea's gaan over waarom ze die adviezen gaf en hoe ze zich voorbereidde.
Dan ga je daarna nog specifiek in op haar vijfde alinea, waar ze speculeert over jouw intenties hier en concludeert dat ze heeft nagedacht.
Je gebruikt het signaalwoord 'ook' om onderscheid te maken tussen reageren op eerste vier alinea's en laatste alinea. Daarmee heb je de verandering van mening uitgesproken die ik noemde. Als dat niet is wat je bedoelt, helpt het als je dat verduidelijkt.
woensdag 3 juli 2019 om 21:12
Heb je tijd teveel ofzo? Het is niet nodig mij te verbeteren of dingen voor mij in te vullen. Tenzij het jou een onwijze opkikker geeft, dan moet je er zeker nog even mee doorgaan. Maar je voelt je nu dus heel interessant, ja?madamzonderm schreef: ↑03-07-2019 20:37Als je wilt, je moet niks... maar het lukt je niet in een keer te zeggen wat je bedoelt. Mag hoor, kan gebeuren.
Als je de zinnen die ik quotte bedoel, dat tweede, "Als dat serieus jouw denkwijze is, prima!"
gaat over de eerste vier van vijf alinea's in Triens laatste post voor de mijne. Die vier alinea's gaan over waarom ze die adviezen gaf en hoe ze zich voorbereidde.
Dan ga je daarna nog specifiek in op haar vijfde alinea, waar ze speculeert over jouw intenties hier en concludeert dat ze heeft nagedacht.
Je gebruikt het signaalwoord 'ook' om onderscheid te maken tussen reageren op eerste vier alinea's en laatste alinea. Daarmee heb je de verandering van mening uitgesproken die ik noemde. Als dat niet is wat je bedoelt, helpt het als je dat verduidelijkt.
woensdag 3 juli 2019 om 21:19
Waar slaat deze bitchy reactie op? En waarom reageer je, op zn zachts gezegd, zo overtrokken op uitleg richting jou?Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 21:12Heb je tijd teveel ofzo? Het is niet nodig mij te verbeteren of dingen voor mij in te vullen. Tenzij het jou een onwijze opkikker geeft, dan moet je er zeker nog even mee doorgaan. Maar je voelt je nu dus heel interessant, ja?
woensdag 3 juli 2019 om 21:28
Eerst verwijt je me dat ik niet het hele topic lees, alsof dat geen tijd kost. Dan vraag je of ik teveel tijd heb? Vond het niet chique hoe je tegen Trien sprak dus vond het wel nodig te zeggen wat ik zei. Verbeteren kan ik inkomen; je zegt nu eenmaal dingen die je niet bedoelt blijkbaar. Voor je invullen niet.Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 21:12Heb je tijd teveel ofzo? Het is niet nodig mij te verbeteren of dingen voor mij in te vullen.
woensdag 3 juli 2019 om 21:40
Ja, Tinder is misschien wat snel nu maar daten op zich zou ik wel aanraden.
Kijk zoals je Trien aanviel op haar comments wilde ik er wat van zeggen. Als dat voor jou betekent dat je overgaat op persoonlijke noten naar mij "...opkikker geeft, ... voelt je interessant,..." dan vind ik het mooi dat ik zo'n zwaktebod kon ontlokken maar ergens ook wel weer sneu dat het zo moet.Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 21:12Tenzij het jou een onwijze opkikker geeft, dan moet je er zeker nog even mee doorgaan. Maar je voelt je nu dus heel interessant, ja?
woensdag 3 juli 2019 om 21:43
Ja? Vond je dat nodig? Nu wil je een pluim? Schouderklopje?madamzonderm schreef: ↑03-07-2019 21:28Eerst verwijt je me dat ik niet het hele topic lees, alsof dat geen tijd kost. Dan vraag je of ik teveel tijd heb? Vond het niet chique hoe je tegen Trien sprak dus vond het wel nodig te zeggen wat ik zei. Verbeteren kan ik inkomen; je zegt nu eenmaal dingen die je niet bedoelt blijkbaar. Voor je invullen niet.
Is Trien niet in staat zelf antwoord te geven?
Kortom, waar bemoei jij je mee?
En ik ben hier niet om chique te zijn, ik ben mezelf, als dat je niet zint, kijk je de andere kant op, reageer je niet, de mogelijkheden zijn oneindig......
woensdag 3 juli 2019 om 21:47
Ja, dat zei ik. Waarom vraag je het nog eens?
Hoeft niet hoor, maar als ik een verlanglijstje mag afgeven, zou het fijn vinden als je mensen aanspreekt zonder ze zo af te vallen.
Vast, net als ik.
Met dit topic en hoe je tegen Trien praat. Jeez, hoe moeilijk kan het zijn zeg?!
Dus jij mag hier wel jezelf zijn en ik niet?Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 21:43En ik ben hier niet om chique te zijn, ik ben mezelf, als dat je niet zint, kijk je de andere kant op, reageer je niet, de mogelijkheden zijn oneindig......
woensdag 3 juli 2019 om 22:04
Jawel, maar val mij daar niet mee lastig! Of wou je zo nog 4 pagina’s doorgaan? Mag van mij, maar ik ga me nest in. Heb ook nog een leven naast dit forum. Met een baan enz... Ciao! Fijne avond nog!madamzonderm schreef: ↑03-07-2019 21:47Ja, dat zei ik. Waarom vraag je het nog eens?
Hoeft niet hoor, maar als ik een verlanglijstje mag afgeven, zou het fijn vinden als je mensen aanspreekt zonder ze zo af te vallen.
Vast, net als ik.
Met dit topic en hoe je tegen Trien praat. Jeez, hoe moeilijk kan het zijn zeg?!
Dus jij mag hier wel jezelf zijn en ik niet?
woensdag 3 juli 2019 om 22:10
We doen dit allebei. Je noemde zelf opties die ik kan kiezen. Niet lezen, reageren, ... Die zijn er ook voor jou he?!Tattooaddict87 schreef: ↑03-07-2019 22:04Jawel, maar val mij daar niet mee lastig! Of wou je zo nog 4 pagina’s doorgaan? Mag van mij, maar ik ga me nest in. Heb ook nog een leven naast dit forum. Met een baan enz... Ciao! Fijne avond nog!
Maar welterusten en een mooie avond!