Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
Viviola schreef:
29-06-2019 13:42
Komt op mij allemaal erg autistisch over.

Hoho, ook autisten kunnen sociale vaardigheden hebben.

Aldus deze (sociale) autist.
.
Afbeelding
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 29-06-2019 20:56
Reden: weggehaald op verzoek TO
35.64% gewijzigd
Delhi23 schreef:
29-06-2019 13:41
Aldus dr. Phil :nut:
Bianca heeft gewoon gelijk!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Delhi23 schreef:
29-06-2019 13:41
Aldus dr. Phil :nut:
Ze heeft anders wel gelijk.
dubbel
Murrmurr schreef:
29-06-2019 13:54
Mods, mag de titel veranderd naar Het Grote Elfje Diagnose Topic? Met als ondertitel 'wij zijn normaal, jij lekker niet' als dat kan

Afbeelding
Het was vanaf het begin al duidelijk dat Elfje anders denkt en reageert op bepaalde dingen. Dat lees je meteen. Daar kunnen wij geen etiketje op plakken, maar het is niet gek dat het gezegd wordt hier.
...
Anárion schreef:
29-06-2019 16:04
Het was vanaf het begin al duidelijk dat Elfje anders denkt en reageert op bepaalde dingen. Dat lees je meteen. Daar kunnen wij geen etiketje op plakken, maar het is niet gek dat het gezegd wordt hier.
Snap ik, was me ook wel opgevallen maar na zes keer weten we het wel en dat massa/meelopersgedrag staat me tegen
Murrmurr schreef:
29-06-2019 16:11
Snap ik, was me ook wel opgevallen maar na zes keer weten we het wel en dat massa/meelopersgedrag staat me tegen
Nee lekker haar gedrag aanmoedigen en dan glimlachend toekijken dat ze je serieus neemt is leuk om te doen
Murrmurr schreef:
29-06-2019 16:11
Daar deed je zelf ook behoorlijk aan mee samen met SBT... pot verwijt de ketel!
stellar schreef:
29-06-2019 16:21
Nee lekker haar gedrag aanmoedigen en dan glimlachend toekijken dat ze je serieus neemt is leuk om te doen
Dit dus!
stellar schreef:
29-06-2019 16:21
Dit dus
Ik heb ook elfje aangemoedigd om contact op te nemen voor de schilder was langsgeweest en haar advies te geven waar ze vroeg. En ik sta nog steeds achter die keus.
Wat een onzin dat ik die sms niet had moeten sturen..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er mee bedoelt/hoe hij er zelf over denkt.

Dit was zijn sms

Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.

Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?

Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).

Ik heb geen zin in weer tig mensen die hier allerlei dingen over mij gaan lopen roepen etc. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
Laat het gewoon. Hij is gelukkig met zn gezin zegt hij. Gezin: Dus met zijn vrouw en kinderen. Hoezo zou hij niet gelukkig zijn met zijn vrouw? Dat lees ik echt niet in zijn sms. Hij laat je dus alleen maar weten met het woord 'gezin' dat ie dus zowel een vrouw (vriendin) als kind(eren) heeft.

Hoezo denk jij dat als hij geen kinderen had gehad (jij zegt: als hij geen kinderen en/of vrouw had gehad) hij misschien wel had willen daten? Hij heeft toch sowieso een vrouw? Die gaat hij toch niet zomaar verlaten omdat ie een sms van jou krijgt??
elfje85 schreef:
01-07-2019 21:09
Wat een onzin dat ik die sms niet had moeten sturen..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er mee bedoelt/hoe hij er zelf over denkt.

Dit was zijn sms

Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.

Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?

Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).

Ik heb geen zin in weer tig mensen die hier allerlei dingen over mij gaan lopen roepen etc. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
:facepalm: mens!!!!!

Hij is gelukkig met zijn gezin, daar hoort zijn vrouw ook bij! En dat ie zo netjes is om te zeggen dat het niet aan jou ligt, is alleen maar beleefdheid. Hij ken moeilijk zeggen: mijn vriendin is 100x knapper, leuker en liever, dus ik hoef niks van je!

Jij moet echt naar een psychiater! Je creeert hele fantasiewerelden, is echt niet gezond hoor.

Als hij ook maar een greintje interesse gehad had, dan had hij je dat verteld en had hij je sms gelijk als excuus aangegrepen om nog een keer langs te komen!

Djiessssssss
tulpje21 schreef:
01-07-2019 21:18
Laat het gewoon. Hij is gelukkig met zn gezin zegt hij. Gezin: Dus met zijn vrouw en kinderen. Hoezo zou hij niet gelukkig zijn met zijn vrouw? Dat lees ik echt niet in zijn sms. Hij laat je dus alleen maar weten met het woord 'gezin' dat ie dus zowel een vrouw (vriendin) als kind(eren) heeft.

Hoezo denk jij dat als hij geen kinderen had gehad (jij zegt: als hij geen kinderen en/of vrouw had gehad) hij misschien wel had willen daten? Hij heeft toch sowieso een vrouw? Die gaat hij toch niet zomaar verlaten omdat ie een sms van jou krijgt??
Je leest niet goed wat ik zeg, ik dat als ie geen partner en kinderen had dat ie dan....ik zeg ook nergens dat ie niet gelukkig is met z'n vriendin/vrouw, maar er zijn ook genoeg die nu eenmaal bij elkaar blijven voor de kinderen.
Pfff. Ik roep helemaal niets meer, is kansloos. Er is wel een hele toepasselijke smiley voor je update: :nut:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
dit moet wel een trol zijn toch?
Hoe kan je zo intensief bezig zijn met een schilder die je 1 keer hebt gezien?
Tattooaddict87 schreef:
01-07-2019 21:20
:facepalm: mens!!!!!

Hij is gelukkig met zijn gezin, daar hoort zijn vrouw ook bij! En dat ie zo netjes is om te zeggen dat het niet aan jou ligt, is alleen maar beleefdheid. Hij ken moeilijk zeggen: mijn vriendin is 100x knapper, leuker en liever, dus ik hoef niks van je!

Jij moet echt naar een psychiater! Je creeert hele fantasiewerelden, is echt niet gezond hoor.

Als hij ook maar een greintje interesse gehad had, dan had hij je dat verteld en had hij je sms gelijk als excuus aangegrepen om nog een keer langs te komen!

Djiessssssss
Welke fatasie wereld doel je nu op? Ik vind het lastig hoe ik deze sms moet opvatten, dat is de reden dat ik zijn sms net hier postte. Omdat ik er zelf dus niet helemaal uitkom.
elfje85 schreef:
01-07-2019 21:22
Je leest niet goed wat ik zeg, ik dat als ie geen partner en kinderen had dat ie dan....ik zeg ook nergens dat ie niet gelukkig is met z'n vriendin/vrouw, maar er zijn ook genoeg die nu eenmaal bij elkaar blijven voor de kinderen.
Als als als.. als mijn moeder een piemel had gehad, dan was het mijn vader geweest!
kopjechino schreef:
01-07-2019 21:23
dit moet wel een trol zijn toch?
Hoe kan je zo intensief bezig zijn met een schilder die je 1 keer hebt gezien?
Zelf nooit verliefd geweest? Getuigt allemaal van zeer volwassen gedrag hoe jullie hier reageren.
elfje85 schreef:
01-07-2019 21:24
Welke fatasie wereld doel je nu op? Ik vind het lastig hoe ik deze sms moet opvatten, dat is de reden dat ik zijn sms net hier postte. Omdat ik er zelf dus niet helemaal uitkom.
Afbeelding

Straks ben je 80 en dan ben je nóg met die schilder bezig. Die dan waarschijnlijk inmiddels kleinkinderen heeft.
Laat het gaan, hij-wil-je-niet!!!!!!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
elfje85 schreef:
01-07-2019 21:09

Hier zeg je toch letterlijk dat ie wellicht gek is op zn kinderen maar niet op zn vrouw? Dus hoezo lees ik niet goed?
En je zegt toch ook: als ie geen kinderen en/of vrouw had gehad, dan had ie wel willen daten?
Ik snap niet hoe jij dat op kan maken uit zijn sms.
tulpje21 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 21:30
17.81% gewijzigd
elfje85 schreef:
01-07-2019 21:26
Zelf nooit verliefd geweest? Getuigt allemaal van zeer volwassen gedrag hoe jullie hier reageren.
Natuurlijk ben ik wel verliefd geweest, op dit moment zelfs, maar ik begrijp jou gewoon niet. Hij heeft heel netjes gereageerd dat hij geen interesse heeft omdat hij gelukkig is met zijn gezin. Dat kan je maar op 1 manier opvatten, er zit geen onderliggende boodschap in. Je zet jezelf echt voor lul als je nog iets gaat sturen.

Ik denk echt dat je 16 bent ofzo.
kopjechino schreef:
01-07-2019 21:27
Natuurlijk ben ik wel verliefd geweest, op dit moment zelfs, maar ik begrijp jou gewoon niet. Hij heeft heel netjes gereageerd dat hij geen interesse heeft omdat hij gelukkig is met zijn gezin. Dat kan je maar op 1 manier opvatten, er zit geen onderliggende boodschap in. Je zet jezelf echt voor lul als je nog iets gaat sturen.

Ik denk echt dat je 16 bent ofzo.
Dit! Hier ook al 2 jaar in love, maar als mijn schilder mij een sms had gestuurd dat daten het niet ging worden omdat hij gelukkig is met zijn gezin, was er geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken om deze boodschap anders te interpeteren. En al helemaal niet om nog terug te smsen. Hoe zielig en wanhopig kom je dan wel niet over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven