Wat denk jij!?
donderdag 4 juli 2019 om 12:50
Hoooi!
Ik zit met het volgende.
Altijd erg kort ongesteld. Wel precies op de dag en vrijwel geen klachten.
Afgelopen maand moest ik 29/30 juni ongesteld worden.
Nu had ik op 25 juni al na plassen bij afvegen wat roze verlies. Heel soms wat rood. Maar te weinig voor maandverband of tampon. Op de 29e zelf een theelepeltje uiteindelijk. Wel een tampon gebruikt maar hier uiteindelijk alleen wat gekleurde slijm in terug gevonden.
Nu al 2,5 week erg moe drukkend gevoel opde blaas en gewoon niet lekker.
3,5 week geleden is een test gedaan gewoon voor de zekerheid... Ben niet echt bezig om zwanger te worden maar begin nu wat te twijfelen.
Durf ook geen test te doen. Stel steeds maar uit.
Denk dat het misschien tussen mijn oren zit ofzo.
Ik zit met het volgende.
Altijd erg kort ongesteld. Wel precies op de dag en vrijwel geen klachten.
Afgelopen maand moest ik 29/30 juni ongesteld worden.
Nu had ik op 25 juni al na plassen bij afvegen wat roze verlies. Heel soms wat rood. Maar te weinig voor maandverband of tampon. Op de 29e zelf een theelepeltje uiteindelijk. Wel een tampon gebruikt maar hier uiteindelijk alleen wat gekleurde slijm in terug gevonden.
Nu al 2,5 week erg moe drukkend gevoel opde blaas en gewoon niet lekker.
3,5 week geleden is een test gedaan gewoon voor de zekerheid... Ben niet echt bezig om zwanger te worden maar begin nu wat te twijfelen.
Durf ook geen test te doen. Stel steeds maar uit.
Denk dat het misschien tussen mijn oren zit ofzo.
donderdag 4 juli 2019 om 14:19
Waarom heb je 3,5 week geleden een test gedaan? Met normale cyclus zat je dan net voor je eisprong? En waarom nu geen test meer?
Doe jezelf een lol: https://m.sensitest.nl/index.php?p=sens ... HgQAvD_BwE
Kun je een hele berg zwangerschapstesten bestellen.
Doe jezelf een lol: https://m.sensitest.nl/index.php?p=sens ... HgQAvD_BwE
Kun je een hele berg zwangerschapstesten bestellen.
donderdag 4 juli 2019 om 14:42
donderdag 4 juli 2019 om 21:47
Agreesanjunipero schreef: ↑04-07-2019 14:13Al dat bloed enzo is niet zo interessant als je niet in je topic vermeld of je onbeschermde seks hebt gehad of niet. 'Niet echt bezig met zwanger worden' is echt een hele vage omschrijving.
Onbeschermd