Bezette man

30-06-2019 22:14 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel topics over de bezette man maar ik moet even mijn verhaal kwijt..

Ongeveer 8 maanden geleden heb ik de relatie met mijn ex verbroken. Vrij kort daarna heb ik tijdens een avond stappen een leuke man leren kennen. Ik had een gezellig gesprek met hem, maar voor de rest geen verwachtingen want ik hoorde via een vriend dat hij al in een relatie zat. Vrij kort daarna kreeg ik van hem een vriendschap verzoek op facebook. Deze heb ik geaccepteerd waarna hij met mij begon te praten via messenger. Na ongeveer een week was het contact afgelopen en ik had daar ook geen moeite mee. De maanden verstreken en telkens kwamen wij elkaar weer tegen op feestjes. Hier hadden we dan altijd contact en meestal daarna ook nog even via messenger, bijna altijd op zijn initiatief. Tot op een avond ik met hem achter bleef en we gezoend hebben. Doordat hij steeds contact met mij zocht is mijn gevoel voor hem gegroeid, daarvoor vond ik vooral de aandacht van z'on aantrekkelijke man fijn. We hadden vier werken nonstop contact en ik leerde hem steeds beter kennen. Mijn gevoel voor hem is toen gegroeid want ondanks dat hij vreemd gaat, en dus niet eerlijk en betrouwbaar is, vind ik hem een ontzettend leuke vent. Naast dat ik hem mega aantrekkelijk vind, vind ik hem nu dus ook leuk waardoor er denk ik wel lichte vlinders zijn ontstaan. Na de vier weken contact hebben we een keer afgesproken waarbij we ook seks hebben gehad. Hierna hadden we nog steeds contact al werd dit in verloop van de week minder.. het contact is er alsnog zeker wel wekelijks. Na elkaar op een ander feestje tegen gekomen te zijn, hebben we nogmaals seks gehad. Hierna heb ik niks meer van hem gehoord.

Ik weet dat heel veel mensen mij nu achterbaks gaan vinden omdat ik met een bezette man het bed ingedoken ben en dat begrijp ik volkomen. Ik had nooit verwacht van mijzelf dat ik dit zou doen. Wellicht is het omdat hij in veel opzichten heeft wat ik in mijn vorige relatie miste. Dat hij ook mega aantrekkelijk is en dat mijn ego streelt en daarnaast ook interessant is (bijv door het werk wat hij doet). Na het verbreken van mij relatie ben ik nog niemand tegen gekomen die ik zo interessant en leuk vind als hem. Ik weet dat er mee moet kappen, dat ik mijzelf hier telkens pijn mee doen door het afstoten en aantrekken.. die onzekerheid. Ik vind het gewoon erg lastig want in mijn hoofd is hij het gewoon helemaal voor mij terwijl ik ergens denk dat hij nooit zijn relatie gaat verbreken voor mij. Ik loop sowieso vaak tegen het feit aan dat de mannen waar ik op af stap al bezet zijn. Heeft iemand ervaring? Tips? Ik zit er zelfs over na te denken om op tinder te gaan voor afleiding en om te bevestigen dat er ook nog leuke mannen zijn die wel vrijgezel zijn.... al wil ik mijzelf niet wanhopig maken. Ik ben gewoon hele dagen bezig met hem in mijn hoofd.
Klopt, we gaan nogal offtopic.

Ik wou nog even zeggen dat het mij verder aan mijn reet zal roesten wat een ander doet.

Ik geef persoonlijk NIET meteen of als eerste die (vreemde) vrouw de schuld, maar neem haar wél iets kwalijk als zij WEET van onze relatie.

Dan ben je mijn vriendin niet meer, wat, je bent mijn enemy! Kutwijf!
Zelfde geldt voor partner, maar die is natuurlijk als eerste aan de beurt!

HOE IMBECIEL KUN JE ZIJN, mij dit flikken gdvr****** Hier komen idioot want ben dan nog lang niet klaar met jou!!

En wat niet duidelijk naar voren kwam in mijn reacties, is dat ik NATUURLIJK als eerste mijn vriend volledig naar de hel wens.
Uitscheld, bedreig, aanvlieg,
noem alles maar op .
Been there, done that, en dan gingen ze niet eens echt vreemd. O_O

Wij waren nog niet klaar met elkaar, vandaar dat ik dan vecht als een leeuw. Want onrecht, niet fair, niet klaar, niet serieus aan gewerkt, alles.
En als ik dan voor lul sta bij dat vreemde wijf, who cares??

Ik ben er blij mee hoe ik heb gehandeld maar heb mijn kwaadheid los moeten laten naar haar toe, en dat heb ik mede beseft door dit forum, waarvoor dank.

Ik ben niet zo assertief en vond toen dat ik iets goeds deed door eindelijk assertief te zijn.
En zij lachtte me gewoon uit , en ik heb er gewoon zo lang en zo veel moeite mee gehad.... Zeg een dik jaar.

Het is echt een drama geweest en hoop het nooit weer mee te maken,.

Én ik heb naar mezelf gekeken én de relatie en daarvan geleerd. En hij ook, en wij daarna sámen.
Heel veel geleerd zelfs, door deze hele situatie ben ik enorm gegroeid als persoon, hij ook en wij samen óók. Daarom denk ik dat dit in ons geval niet voor niks is geweest.

Ik haal er het positieve uit ja, dat zit in mijn aard, maar wat was het pijnlijk allemaal.

En ik vind dus hierom dat, als je puur omdat je kriebel hebt, maar even met een bezet iemand het nest induikt, dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard. En nee diegene die dan vreemdgaan net zo min.
justagirly wijzigde dit bericht op 01-07-2019 19:34
26.93% gewijzigd
ik vind hem een lul. Eerst zijn stinkende best doen voor jou en als je gevoelens krijgt geeft hij niet thuis.
Waar is TO gebleven ? Antwoorden te confronterend ?
creativeguy schreef:
01-07-2019 19:27
Waar is TO gebleven ? Antwoorden te confronterend ?
Nee hoor... Vind dat iedereen zijn mening mag geven. Ik lees mee en beantwoord vragen.
Sorry dat ik hier zo bezig ben met een discussie die eigenlijk niks te maken heeft met jou TO.

Ik vind het lullig voor jou!
Van hem!
Ik vind dat hij fout bezig is en niet jij, maar wil je wel afraden hiermee door te gaan.

Hij zit in een relatie.
Punt.
Ga niet achter hem aan, probeer hem los te laten, als hij jou écht wil dan komt hij wel! En als jullie bij elkaar horen dan is het erg sneu voor vriendin maar dan is dat zo.
Maar blijf ajb niet met hem naar bed gaan enzo. :daisy:
please...
kadanz schreef:
01-07-2019 18:27
Je wil het overduidelijk niet snappen. Stel dat je zijn vrouw wél een keertje tegenkomt, dan moet je je wel achterbaks gedragen, toch? Daar gaat het om. Je weet dat je fout zit.

Als ik de man van mijn dubbeltennismaatje tegenkom dan zeg ik 'hee Joris, wat was dat een goede wedstrijd gisteren' of iets dergelijks. Als jij de vrouw van je minnaar tegenkomt dan weet je (hopelijk van schaamte) niet welke kant je op moet kijken.
100% mee EENS.
justagirly schreef:
01-07-2019 19:37
Sorry dat ik hier zo bezig ben met een discussie die eigenlijk niks te maken heeft met jou TO.

Ik vind het lullig voor jou!
Van hem!
Ik vind dat hij fout bezig is en niet jij, maar wil je wel afraden hiermee door te gaan.

Hij zit in een relatie.
Punt.
Ga niet achter hem aan, probeer hem los te laten, als hij jou écht wil dan komt hij wel! En als jullie bij elkaar horen dan is het erg sneu voor vriendin maar dan is dat zo.
Maar blijf ajb niet met hem naar bed gaan enzo. :daisy:
please...
Na de vorige keer, nu ongeveer een week geleden, heb ik niks meer van hem gehoord. Dat doet vooral zeer, omdat ik nu het gevoel heb alsof ik wat verkeerd heb gedaan. Ik heb besloten om geen contact meer met hem te zoeken en sowieso geen seks meer met hem te hebben. Als hij mij oprecht leuk vindt moet hij helemaal voor mij gaan. Al vraag ik mij af of hij mij ooit nog zo kan gaan zien nadat we al seks hebben gehad. Hij is al sinds zn 17de samen met haar. Waarschijnlijk was hij gewoon benieuwd naar wat anders al had hij dat nooit zo aan moeten pakken. Ze zitten in de zelfde hechte vriendengroep wat het misschien extra moeilijk maakt om te breken maar dat is natuurlijk een slap excuus...
Vivavivi schreef:
01-07-2019 19:26
ik vind hem een lul. Eerst zijn stinkende best doen voor jou en als je gevoelens krijgt geeft hij niet thuis.
Ja, dat vind ik ook. Sneaky en egoistisch van.
Als hij makkelijk wil neuken en van afwisseling houdt had hij ook naar een prostituee kunnen gaan. Hij heeft nu eerst weken de spanning opgebouwd met TO vanuit zijn initiatief. TO heeft er zelfs vlinders van en dat weet hij heus wel. Echt een lul ja.
Xxhumanxxx schreef:
01-07-2019 19:52
Na de vorige keer, nu ongeveer een week geleden, heb ik niks meer van hem gehoord. Dat doet vooral zeer, omdat ik nu het gevoel heb alsof ik wat verkeerd heb gedaan. Ik heb besloten om geen contact meer met hem te zoeken en sowieso geen seks meer met hem te hebben. Als hij mij oprecht leuk vindt moet hij helemaal voor mij gaan. Al vraag ik mij af of hij mij ooit nog zo kan gaan zien nadat we al seks hebben gehad. Hij is al sinds zn 17de samen met haar. Waarschijnlijk was hij gewoon benieuwd naar wat anders al had hij dat nooit zo aan moeten pakken. Ze zitten in de zelfde hechte vriendengroep wat het misschien extra moeilijk maakt om te breken maar dat is natuurlijk een slap excuus...
Hij moet je niet hoor. Ja voor de seks misschien. Misschien zijn er nog wel andere vrouwen waar hij mee rommelt, die nu de aandacht van hem krijgen. Zo eentje moet je gewoon niet willen, echt niet.
En een vriendengroep aanvoeren als excuus om niet te scheiden vind ik wel heel origineel. Staat die al op de smoezenlijst?
Xxhumanxxx schreef:
01-07-2019 19:52

Geen contact meer en sowieso geen seks --> oftwel nog wel contact maar met het voornemen geen seks te hebben --> oftewel geen seks tot ie echt toch wel heel leuk is toch .. juist ja.

Als hij mij oprecht leuk vind en echt voor mij gaat --> oftewel je geeft hem nog een tweede en een derde en een vierde kans --> alsof ie dan niet al lang voor je had moeten gaan? Hoe zie je dat voor je? Dat ie na een paar keer nonchalant neuken tot bezinning komt? Ohhhhhh je wilde een relatie! och meissie had dat nou meteen gezegd! Nou ga ik echt voor je .. juist ja.

Ohhh nu snap ik het, vanwege de vriendengroep blijft hij bij haar .. juist ja.

In staat van ontkenning misschien?
justagirly schreef:
01-07-2019 19:25
Klopt, we gaan nogal offtopic.

Ik wou nog even zeggen ..

Nogal .. open een topic?
lilalinda schreef:
01-07-2019 16:36
ach wat een onzin, mensen doen zoveel zonder anderen op de hoogte te brengen
Dat maakt die dingen niet meteen fout hoor
Noem eens wat. Noem eens iets vergelijkbaars. Hoe vaak ondermijn je aktief het geluk van een ander in die mate dat je die persoon niet recht in de ogen aan kunt kijken?
kadanz schreef:
01-07-2019 20:30
Noem eens wat. Noem eens iets vergelijkbaars. Hoe vaak ondermijn je aktief het geluk van een ander in die mate dat je die persoon niet recht in de ogen aan kunt kijken?
+100 ja! :high5:
Maar wie ondermijnt nu wiens geluk?
Een vent die willens en wetens sex heeft terwijl ie thuis een vriendin heeft die dat misschien niet zo tof vind? En zou je niet een partner willen die trouw is omdat ie zijn partner niet wil kwetsen en niet alleen maar omdat de vrouw met wie hij wilde vreemdgaan nee zegt.
SHIFTY schreef:
01-07-2019 20:08
Nogal .. open een topic?
Haha, nee dank je.
Ik liet me even gaan.
Ik had een borrel teveel op, wie weet open ik dat topic ooit nog weleens.

Nu is het niet nodig.
forumfossiel schreef:
05-07-2019 18:59
Maar wie ondermijnt nu wiens geluk?
Een vent die willens en wetens sex heeft terwijl ie thuis een vriendin heeft die dat misschien niet zo tof vind? En zou je niet een partner willen die trouw is omdat ie zijn partner niet wil kwetsen en niet alleen maar omdat de vrouw met wie hij wilde vreemdgaan nee zegt.
Pffff jeetje ...dit wordt helemaal niet zo gezegd!!

Als je willens en wetens met een bezet iemand bed induikt, beschadig je diegene zijn/haar partner.
Klaar.

De partner zelf is de allergrootste hork jaaaaaaa dat weten we ALLEMAAL wel, dat spreekt toch voor zich.

En iedereen wenst zo'n partner "die niet wil kwetsen" ( is nogal een open deur) dus die zoekt iedereen denk ik?
Maar de wereld en veel mensen zijn geen sprookjes.
Daarom doet het dus pijn als je partner je wél op die manier kwetst, inclusief dus de buitenstaander die toch meedoet.
Hij wilde gewoon 1 a 2 keer seks.
Verder lijk je niet heel belangrijk voor hem.

Ook weleens in zo'n situatie gezeten, het voelde 'alsof ik te min was voor zijn volledige aandacht'.
Daarna ben ik mijn huidige vriend tegengekomen, was (ben) blij om weer iemands nummer 1 te zijn.
En aan die vorige gebonden man?
Daar denk ik met sarcasme aan terug.
Die zocht nog eens contact en ik zei: ga maar naar iemand anders, ik voel nu achteraf dat de situatie te onwaardig voor mij is geweest...ik heb nu iemand waarvoor ik wél belangrijk ben.

En dat voelde heerlijk, om dat te zeggen en die loser zo af te schepen.
En hij begreep het nog ook!

Achteraf zie ik wel in dat het gewoon een overgangsfase was naar iets beters.

Tip: blokkeren, je waardigheid behouden en met opgeheven hoofd een vrijgezelle leuke man zoeken.

Als je weer een relatie hebt gevonden, zal je lachen om de nutteloze gevoelens die je nu ervaart.

Suc6.
Heldens schreef:
01-07-2019 20:02
Hij moet je niet hoor. Ja voor de seks misschien. Misschien zijn er nog wel andere vrouwen waar hij mee rommelt, die nu de aandacht van hem krijgen. Zo eentje moet je gewoon niet willen, echt niet.
En een vriendengroep aanvoeren als excuus om niet te scheiden vind ik wel heel origineel. Staat die al op de smoezenlijst?
TO bedacht dat van de vriendengroep zelf toch? Tenminste zo lees ik het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven