Grappige/rare dingen die je baby/kind doet

donderdag 13 juni 2019 om 22:08

Ik ben op 18 maart bevallen van een heerlijke baby, Alexander, mijn eerste. Soms komen er zulke leuke dingen voorbij, wat hij doet, mijn vriend en ik liggen dubbel  

Wat zijn grappige dingen die jullie kinderen doen?
Mijn zoon wil om de een of andere vage reden alleen slapen op de harde rand van co sleeper next2me van chicco .... misschien omdat hij stuit lag en vast zat onder mijn ribben?

Ben benieuwd naar jullie verhalen!
                    Wat zijn grappige dingen die jullie kinderen doen?
Mijn zoon wil om de een of andere vage reden alleen slapen op de harde rand van co sleeper next2me van chicco .... misschien omdat hij stuit lag en vast zat onder mijn ribben?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
                                    marielouisa wijzigde dit bericht op 13-06-2019 23:40

0.11% gewijzigd

vrijdag 5 juli 2019 om 21:22

Toen zoon ongeveer 6 maanden ontdekte hij dat als hij in de draagzak zat, dat hij dan met zijn mond op mijn borstbeen heel veel geluid kon produceren. Hij maakte dan een soort luide hum die echt ver klonk. Aangezien hij in de draagzak zat zagen mensen vaak niet direct dat ik een baby bij me had. Ik heb dus heel veel rare blikken gehad in die tijd. “Waarom maakt zij zo’n raar geluid?”. Erg komisch.
En in elke treincoupe wist hij altijd contact te leggen met een leuk meisje. Keihard flirten met 10 maanden. Het lukte hem altijd. Zo schattig!
                    En in elke treincoupe wist hij altijd contact te leggen met een leuk meisje. Keihard flirten met 10 maanden. Het lukte hem altijd. Zo schattig!