90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

vrijdag 26 oktober 2018 om 21:39
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.
GEEN SPOILERS S.V.P.
De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)
De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.
GEEN SPOILERS S.V.P.
De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)
De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd

vrijdag 5 juli 2019 om 22:44
hha ik ook helaas ga ik pas in November, jaa zeker heb het echt gemist in mijn kijkloze peridode.Dreamglasses schreef: ↑05-07-2019 06:57Vanavond weer 90 days. Ga je nog kijken?
Gaat goed, maar drukke tijd gehad. Erg toe aan vakantie haha.
Ik ga proberen wat vaker aan te haken. Toch een leuk topic dit en ben de enige hier in huis die het kijkt. En dan kun je je verbazing niet echt uiten hè![]()
nee heb het gemist ga nu terug kijken

Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 5 juli 2019 om 23:02
Ik kijk ook al sinds het begin en volg hier jullie reacties. Leuk om te lezen hoe er gereageerd wordt. De meningen liggen aardig dicht bij elkaar.
Over het algemeen ben ik het eens met de meerderheid hier. Andrrrrrei vind ik ook echt eng. What a creep.
Alleen heb ik dan wel weer sympathie voor Larissa. Ik zit in haar team. Coltie is een oversekst zacht dik ei, woont bij zn moeder en zijn hele leven komt sneu op mij over. Larissa is in mijn ogen het ‘slachtoffer’ in en van deze situatie
Over het algemeen ben ik het eens met de meerderheid hier. Andrrrrrei vind ik ook echt eng. What a creep.
Alleen heb ik dan wel weer sympathie voor Larissa. Ik zit in haar team. Coltie is een oversekst zacht dik ei, woont bij zn moeder en zijn hele leven komt sneu op mij over. Larissa is in mijn ogen het ‘slachtoffer’ in en van deze situatie
vrijdag 5 juli 2019 om 23:12
Zo makkelijk leek mij die bevalling nou ook weer niet. Steeds las je “4 uur later”, dan weer in bed, dan weer in bad, dus alles bij elkaar leek het mij heeeel lang te duren. Maar gelukkig met happy end, is altijd spannend en ik vond de twee ook lief naar elkaar.
Die vader van Andrei leek mij wel een sympathieke, rustige man (1e indruk). Heel anders dan die opvliegende zoon van hem, wat een naar mannetje is dat.
Die vader van Andrei leek mij wel een sympathieke, rustige man (1e indruk). Heel anders dan die opvliegende zoon van hem, wat een naar mannetje is dat.
vrijdag 5 juli 2019 om 23:17
Slachtoffer? Ze heeft deze aflevering juist toegegeven dat ze er is voor een greencard zodat ze haar familie kan onderhouden.Yulia schreef: ↑05-07-2019 23:02Ik kijk ook al sinds het begin en volg hier jullie reacties. Leuk om te lezen hoe er gereageerd wordt. De meningen liggen aardig dicht bij elkaar.
Alleen heb ik dan wel weer sympathie voor Larissa. Ik zit in haar team. Coltie is een oversekst zacht dik ei, woont bij zn moeder en zijn hele leven komt sneu op mij over. Larissa is in mijn ogen het ‘slachtoffer’ in en van deze situatie![]()
“Don’t look back – you’re not going that way.”

vrijdag 5 juli 2019 om 23:38
Nou vergeleken met mij bevalling from hell,ging het heel gemoedelijk,de eeeste kindje duurt gewoon langer,Ze was rustig eronder,zonder teveel gepuf,gezucht en geschreeuwHakika schreef: ↑05-07-2019 23:12Zo makkelijk leek mij die bevalling nou ook weer niet. Steeds las je “4 uur later”, dan weer in bed, dan weer in bad, dus alles bij elkaar leek het mij heeeel lang te duren. Maar gelukkig met happy end, is altijd spannend en ik vond de twee ook lief naar elkaar.

vrijdag 5 juli 2019 om 23:42
krullen-bol schreef: ↑05-07-2019 22:21Ja dit snap ik ook niet die 10 minuten eerder.
En eens wat jullie zeggen over de vader van Andrei
We zijn best geconditioneerd

zaterdag 6 juli 2019 om 06:55
Dit was ook warom ik natuurlijk wilde bevallen. Maar die weken niet tillen na de bevalling en herstel vielen me bij tweede ook reuze mee.krullen-bol schreef: ↑05-07-2019 21:41Ja! Zou het opzich zo weer doen. Alleen bij een volgende hebben we dan natuurlijk al een kindje rondlopen wat het waarschijnlijk moeilijker maakt met rustig aan herstellen.
Ik hoop natuurlijk nog een natuurlijke bevalling mee te mogen maken , maar zo niet is dit ook goed.
zaterdag 6 juli 2019 om 07:03
Tijdschriftenverslindster schreef: ↑05-07-2019 22:19Huh; waarom is het tien minuten eerder afgelopen dan normaal? Minder reclame of....?
Oh, dan heb ik maar 35 minuten gemist.. ik keek scheel van vermoeidheid

Nu even uitzoeken wanneer de herhaling is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 6 juli 2019 om 07:12
Slachtoffer ??Yulia schreef: ↑05-07-2019 23:02Ik kijk ook al sinds het begin en volg hier jullie reacties. Leuk om te lezen hoe er gereageerd wordt. De meningen liggen aardig dicht bij elkaar.
Alleen heb ik dan wel weer sympathie voor Larissa. Ik zit in haar team. Coltie is een oversekst zacht dik ei, woont bij zn moeder en zijn hele leven komt sneu op mij over. Larissa is in mijn ogen het ‘slachtoffer’ in en van deze situatie![]()
Zij is berekenend en heeft een suf slachtoffer gevonden waardoor haar plannen ten uitvoer komen .
Dat colt een natte wind is staat als een paal boven water dat zeker .
zaterdag 6 juli 2019 om 12:07
Ik vond het wel verfrissend om Andrei nu eens echt vrolijk & blij te zien bij het ophalen van zijn vader op het vliegveld.
Weer eens wat anders dan die eeuwig chagrijnige kop van hem waar we al maanden tegenaan mogen kijken...!
Weer eens wat anders dan die eeuwig chagrijnige kop van hem waar we al maanden tegenaan mogen kijken...!
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)

zaterdag 6 juli 2019 om 13:16
Toch denk ik dat zij uiteindelijk niet bij elkaar blijven, hoor.Dreamglasses schreef: ↑05-07-2019 21:12Mooi om te zien dat Paola en Russ zo naar elkaar toe gegroeid zijn. Het kán dus wel: twee totaal verschillende culturen samen.
Het gaat goed zo lang Russ zich maar naar haar voegt. Echt geen makkelijke tante.
Dan vind ik dat stel uit een van de andere seizoenen veel leuker, die zie ik als een van de weinige stellen bij elkaar blijven. Sympathieke vrouw is dat, ten minste niet zo’n veeleisende, bitchy diva.
Uhmm.... zij hebben ook een baby, een jongetje. Echt een hele mooie vrouw is dat, ik kom even niet op de namen... zij komt uit Brazilië geloof ik.

zaterdag 6 juli 2019 om 13:28
Kirlyam bedoel je? Ik vind haar zo leuk! Haar man is ook zo'n lieverd en samen zijn ze een mooi stel.
Pao vind ik ergens wel sympathiek, maar aan de andere kant vind ik haar juist onsympathiek. Ik weet het niet; beetje gemengde gevoelens geloof ik.
Larissa is volgens mij altijd duidelijk geweest dat ze voor een greencard ging. Die Colt vind ik sowieso een vreselijke vent. Lelijk, onaantrekkelijk en volgens mij is hij behoorlijk agressief onder de duffe toplaag.
Ashley en Jay dan. Jay vind ik een ontzettend knappe vent, maar niet te vertrouwen. Ashley is op zich best knap, maar ook een schaap. Waarom dacht zij dat een knul van twintig trouw zou zijn aan een vrouw met twee kinderen? Naast haar schaperige denk ik dat ze ook een behoorlijke draak kan zijn, maar dat kan ik niet hard maken.
Jammer dat Nicole er niet in zat gister. Ik vind haar zo vreselijk en zo stom als het achterend van een varken, maar toch miste ik haar en haar recht praten wat krom is. Azan miste ik dan weer niet.
Die Andrei. Wat ziet ze in hem? Een eikel van de bovenste plank en hij behandelt haar familie rot. Wat een afknapper.
Chantel vind ik een plaatje. Echt een hele mooie vrouw en ze kan zoveel leuker en beter krijgen dan Pedro. Ik had het gister behoorlijk met haar te doen.
Pao vind ik ergens wel sympathiek, maar aan de andere kant vind ik haar juist onsympathiek. Ik weet het niet; beetje gemengde gevoelens geloof ik.
Larissa is volgens mij altijd duidelijk geweest dat ze voor een greencard ging. Die Colt vind ik sowieso een vreselijke vent. Lelijk, onaantrekkelijk en volgens mij is hij behoorlijk agressief onder de duffe toplaag.
Ashley en Jay dan. Jay vind ik een ontzettend knappe vent, maar niet te vertrouwen. Ashley is op zich best knap, maar ook een schaap. Waarom dacht zij dat een knul van twintig trouw zou zijn aan een vrouw met twee kinderen? Naast haar schaperige denk ik dat ze ook een behoorlijke draak kan zijn, maar dat kan ik niet hard maken.
Jammer dat Nicole er niet in zat gister. Ik vind haar zo vreselijk en zo stom als het achterend van een varken, maar toch miste ik haar en haar recht praten wat krom is. Azan miste ik dan weer niet.
Die Andrei. Wat ziet ze in hem? Een eikel van de bovenste plank en hij behandelt haar familie rot. Wat een afknapper.
Chantel vind ik een plaatje. Echt een hele mooie vrouw en ze kan zoveel leuker en beter krijgen dan Pedro. Ik had het gister behoorlijk met haar te doen.
zaterdag 6 juli 2019 om 13:39
Jay vind ik dus weer lelijk.
Gelukkig dat smaken mogen verschillen.
Gelukkig dat smaken mogen verschillen.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

zaterdag 6 juli 2019 om 15:05
Maar hoe zat dat nou met die pa van Andrei? Had hij een overstap in New York en wilde Andrei hem helpen bij die overstap omdat hij de taal niet kende? Wat een geldverspilling was dat en straks wil hij pa ook weer zo terug brengen net alsof het een klein kind is?!
Pa leek echt niet op Andrei en ik had echt medelijden met hem dat hij er tussen zat en er niks van begreep en hij zijn zoon dus ook niet terecht kan wijzen als hij onredelijk is. Volgens mij is pa wel redelijk, weet dat zijn zoon niet de makkelijkste is enzo. Ik denk dat hij het goed zou kunnen vinden met Libby's vader maar het zou me niks verbazen als Andrei dat verpest.
Pa leek echt niet op Andrei en ik had echt medelijden met hem dat hij er tussen zat en er niks van begreep en hij zijn zoon dus ook niet terecht kan wijzen als hij onredelijk is. Volgens mij is pa wel redelijk, weet dat zijn zoon niet de makkelijkste is enzo. Ik denk dat hij het goed zou kunnen vinden met Libby's vader maar het zou me niks verbazen als Andrei dat verpest.
zaterdag 6 juli 2019 om 15:09
de vlucht van Istanbul naar New York was geannuleerd, geloof ik en vanuit New York moet hij op het vliegtuig naar Tampa.TsumTsum schreef: ↑06-07-2019 15:05Maar hoe zat dat nou met die pa van Andrei? Had hij een overstap in New York en wilde Andrei hem helpen bij die overstap omdat hij de taal niet kende? Wat een geldverspilling was dat en straks wil hij pa ook weer zo terug brengen net alsof het een klein kind is?!
maar Andrei wilt dus naar NY om hem daar te ontmoeten en dan naar Tampa
zaterdag 6 juli 2019 om 15:54
Larissa & Coltie
hahahah Debbie denkt ook van : ik kan niet eens rustig op vakantie
Colt is net een gebroken plaat, blijft maar doorgaan en doen alsof er niks gebeurt is.
Ashley & Jay
Ashley kan niemand anders haar de schuld geven behalve haar zelf..., je wou een jongere vent maar niet iedere jongere vent is klaar voor huisje boompje beestje.
en zielig doen tegenover zijn ''vrienden'' in de hoop dat ze je vertellen wat er aan de hand is..
Chantel & Pedro
sorry maar Chantel, je had er in de 1ste plaats niks tezoeken! je hoeft niet boos tedoen hij ging juist naar de DR om zijn familie tezien.
pfft pedro doe je smoel is dicht, ziet er zo dom uit alsof hij geen idee heeft wat er gezegd wordt.
die tieten zijn net 2 ballonnen
Libby & Andrei
tja daar zit je dan als je taal niet spreekt....
damn wat een drama..., 600 dollar niet veel!! dies gek
oh hell no, ik zou zeggen ga maar zelf je tas pakken.
blijft een misselijke vent.. wat een stress kip
vind vaders wel grappig, oogt zo akward soms.
als ik Libby was had ik een vertaal erbij gepakt .
ja maar jij bent gewoon een koppige eikel
Paola & Russ,
moeder is ook apart hoor inplaats dat ze bij haar dochter gaat zitten, staat ze als een gier op de uitkijk.
persoonlijk zou ik liever een vroedvrouw willen dan een dokter.
mijn oma zou zeggen, meisje stel je niet aan, je schreeuwde ook niet toen het er in ging
zou me niet teveel van Pao aantrekken Russ ze weet het zelf niet veel beter
you''re already a crazy mom stop it
hahahah Debbie denkt ook van : ik kan niet eens rustig op vakantie

Colt is net een gebroken plaat, blijft maar doorgaan en doen alsof er niks gebeurt is.
Ashley & Jay
Ashley kan niemand anders haar de schuld geven behalve haar zelf..., je wou een jongere vent maar niet iedere jongere vent is klaar voor huisje boompje beestje.
en zielig doen tegenover zijn ''vrienden'' in de hoop dat ze je vertellen wat er aan de hand is..
Chantel & Pedro
sorry maar Chantel, je had er in de 1ste plaats niks tezoeken! je hoeft niet boos tedoen hij ging juist naar de DR om zijn familie tezien.
pfft pedro doe je smoel is dicht, ziet er zo dom uit alsof hij geen idee heeft wat er gezegd wordt.
die tieten zijn net 2 ballonnen

Libby & Andrei
tja daar zit je dan als je taal niet spreekt....

damn wat een drama..., 600 dollar niet veel!! dies gek

blijft een misselijke vent.. wat een stress kip

vind vaders wel grappig, oogt zo akward soms.
als ik Libby was had ik een vertaal erbij gepakt .
ja maar jij bent gewoon een koppige eikel
Paola & Russ,
moeder is ook apart hoor inplaats dat ze bij haar dochter gaat zitten, staat ze als een gier op de uitkijk.
persoonlijk zou ik liever een vroedvrouw willen dan een dokter.
mijn oma zou zeggen, meisje stel je niet aan, je schreeuwde ook niet toen het er in ging

zou me niet teveel van Pao aantrekken Russ ze weet het zelf niet veel beter

zaterdag 6 juli 2019 om 15:59
En hoe Andrei ook bleef volhouden dat hij die 600 euro (haar geld!) ging uitgeven, want dat heb je over voor je familie, terwijl hij haar toesnauwde dat ze zijn tas moest gaan inpakken. Ik had echt geweigerd. Wanne koekwaus die gast!
Heel in het begin had ik nog wel iets van sympathie voor hem en zijn mannelijke trots, maar dat is nu helemaal weg. Want meer dan trots en een grote waffel heeft hij niet. Hij werkt niet, laat zich door vrouw en schoonpa onderhouden.. en is nooit tevreden. Een arrogante houding en een chagrijnige kop. Met piekhaar erop.
Heel in het begin had ik nog wel iets van sympathie voor hem en zijn mannelijke trots, maar dat is nu helemaal weg. Want meer dan trots en een grote waffel heeft hij niet. Hij werkt niet, laat zich door vrouw en schoonpa onderhouden.. en is nooit tevreden. Een arrogante houding en een chagrijnige kop. Met piekhaar erop.