Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
*TanteSjaan* schreef:
06-07-2019 13:28
Kirlyam bedoel je? Ik vind haar zo leuk! Haar man is ook zo'n lieverd en samen zijn ze een mooi stel.
Ja, haar bedoel ik! Dat is tenminste niet zo’n veeleisende, bitchy latina voor wie alles op haar manier moet.
Dat vind ik met Pao dus wel.
LieveMona schreef:
06-07-2019 15:59
En hoe Andrei ook bleef volhouden dat hij die 600 euro (haar geld!) ging uitgeven, want dat heb je over voor je familie, terwijl hij haar toesnauwde dat ze zijn tas moest gaan inpakken. Ik had echt geweigerd. Wanne koekwaus die gast!
Heel in het begin had ik nog wel iets van sympathie voor hem en zijn mannelijke trots, maar dat is nu helemaal weg. Want meer dan trots en een grote waffel heeft hij niet. Hij werkt niet, laat zich door vrouw en schoonpa onderhouden.. en is nooit tevreden. Een arrogante houding en een chagrijnige kop. Met piekhaar erop.
misschien zijn ze heel goed in bed die mensen.
Bij Chantal denk ik ook wat zie je toch in die chagerijnige kop?

Larissa ook, wat kan die doods kijken .. moest ook lachen om moeder van Colt. Net van vakantie meteen drama haha ...ik zou echt denken wat voor een zoon heb ik!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laats op YouTube iets voorbij komen over een spin off met de familie van chantel.
Weet niet of het één aflevering is of een heel seizoen, maar het ging ook over haar zus en de problemen met haar vriend.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
06-07-2019 15:59
En hoe Andrei ook bleef volhouden dat hij die 600 euro (haar geld!) ging uitgeven, want dat heb je over voor je familie, terwijl hij haar toesnauwde dat ze zijn tas moest gaan inpakken. Ik had echt geweigerd. Wanne koekwaus die gast!
Heel in het begin had ik nog wel iets van sympathie voor hem en zijn mannelijke trots, maar dat is nu helemaal weg. Want meer dan trots en een grote waffel heeft hij niet. Hij werkt niet, laat zich door vrouw en schoonpa onderhouden.. en is nooit tevreden. Een arrogante houding en een chagrijnige kop. Met piekhaar erop.
echt he, ik had gezegd zoek het uit.

deze relatie gaat echt geen stand houden Libby moet echt ff op haar strepen gaan staan helemaal wann de baby er is dan kan je dat soort dingen niet maken.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
rosepudding schreef:
06-07-2019 21:03
Ik zag laats op YouTube iets voorbij komen over een spin off met de familie van chantel.
Weet niet of het één aflevering is of een heel seizoen, maar het ging ook over haar zus en de problemen met haar vriend.
klopt ze hebben hun eigen serie, het is gewoon een lange 90's days aflevering.
:roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
rosepudding schreef:
06-07-2019 21:03
Ik zag laats op YouTube iets voorbij komen over een spin off met de familie van chantel.
Weet niet of het één aflevering is of een heel seizoen, maar het ging ook over haar zus en de problemen met haar vriend.
Waar zou dat toch door ontstaan? :A:
Alle reacties Link kopieren
Net even de aflevering gekeken.

600 euro om je pa tegemoet te vliegen. Dus is gek!! Ik dacht echt tegen de tijd dat jij er bent is hij zowat alweer geland in Amerika. Tuurlijk is niet leuk als je alleen reist maar je kon je toch wel redden? Ze hebben geluk dat haar vader geld leent. Maar als dat niet zo was dan zaten ze diep in de schulden. En volgens mij hebben ze qua baby spullen ook niet echt veel....

Mooi dat Russ de baby opving tijdens de bevalling!!

Chantal en Pedro gaat het huwelijk nu echt stranden?
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-07-2019 21:33
Wie kijkt er ook?
me :bye:
Kan niet mee kijken ik neem het op veel plezier ik lees later terug !
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk!
Heb nu wel een beetje medelijden met Jenny. Ze lijkt me echt heel lief, maar zó naïef dat het bijna niet mogelijk lijkt. Ze is 60!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat Paul gewoon 2 koffers meeneemt ipv 5. Waarom hij zo'n heisa van maakt
Alle reacties Link kopieren
betoverend schreef:
09-07-2019 21:40
Ik snap niet dat Paul gewoon 2 koffers meeneemt ipv 5. Waarom hij zo'n heisa van maakt
Paul is een l*l met vingers!
Leuk dat je ook kijkt betoverend.
En Yildizlar: jij later ook veel plezier met terugkijken.

Die Paul is en blijft een rare. Dan neem je toch gewoon minder koffers mee.
Twee keer vliegen, kan hij niet betalen
Alle reacties Link kopieren
Je kan altijd de overige 3 koffers via transportvlucht laten overkomen

Meestal kan ik de vrijdag uitzendingen niet zien en die kijk ik terug. De enige stel waar ik me niet aan erger zijn Pao en Russ.
Paul is een enorme niksnut en daarnaast een narcist in hart en nieren. Zoals hij tegen z’n moeder doet! En zo gaat hij straks tegen dat arme Braziliaanse meisje doen. Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Zhy schreef:
09-07-2019 21:44
Paul is een enorme niksnut en daarnaast een narcist in hart en nieren. Zoals hij tegen z’n moeder doet! En zo gaat hij straks tegen dat arme Braziliaanse meisje doen. Vreselijk!
Hij is vreselijk, maar van haar ben ik ook geen fan. Zie haar nog liggen de hele dag met die telefoon in haar handen. Te lui om uit haar ogen te kijken.
betoverend schreef:
09-07-2019 21:40
Ik snap niet dat Paul gewoon 2 koffers meeneemt ipv 5. Waarom hij zo'n heisa van maakt
Het past wel bij zijn dwangmatige gedrag
betoverend schreef:
09-07-2019 21:43
Je kan altijd de overige 3 koffers via transportvlucht laten overkomen

Meestal kan ik de vrijdag uitzendingen niet zien en die kijk ik terug. De enige stel waar ik me niet aan erger zijn Pao en Russ.
Kan dat ook tijdens een embargo?
Alle reacties Link kopieren
Zij van Alladin is de iets vlottere versie van Denjel/Nicole.
En dan zo heel overtuigd vertellen dat niemand een loopje met haar neemt. Nou..
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-07-2019 21:51
Kan dat ook tijdens een embargo?
zou toch ook na het embargo kunnen, die duurt 30 dagen als ik me de vorige aflevering herinnerde
LieveMona schreef:
09-07-2019 21:47
Hij is vreselijk, maar van haar ben ik ook geen fan. Zie haar nog liggen de hele dag met die telefoon in haar handen. Te lui om uit haar ogen te kijken.
Ik heb afleveringen gemist dus van haar heb ik nog niet veel gezien.
Ik weet de namen nog niet precies maar die knul die naar Equador gaat, zat hij nou serieus te gillen/janken toen hij een prikje kreeg? Hahahaha.
betoverend schreef:
09-07-2019 21:55
zou toch ook na het embargo kunnen, die duurt 30 dagen als ik me de vorige aflevering herinnerde
Meende me te herinneren dat er kans is dat embargo nog verlengd wordt
Zou wat zijn. Verkiest Paul zijn koffers boven de geboorte van zijn baby.
betoverend schreef:
09-07-2019 21:55
zou toch ook na het embargo kunnen, die duurt 30 dagen als ik me de vorige aflevering herinnerde
Meende me te herinneren dat er kans is dat embargo nog verlengd wordt
Zou wat zijn. Verkiest Paul zijn koffers boven de geboorte van zijn baby.
Die dokter komt niet meer bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven