Relatie
zaterdag 6 juli 2019 om 21:52
Hoi hoi!
Ik struggle al een tijdje met mijn gevoelens..
Ik weet ook biet waar het vandaan komt, maar ik ben soms chagrijnig en kan er dan niets aan doen. Dit onstaat dan vaak doordat mijn vriend met zijn neef of broer op stap gaat. Ik vertrouw hun totaal niet.... En dan slaat mijn mood zeg maar direct om. En ben ik kortaf van woord en in mijn doen.
Ik gun hem al het moois van de wereld en zou willen dat ik hun vertrouwde. Maar het lukt echt niet..
Kan iemand mij aub helpen? Ik weet het echt niet meer....
Ik struggle al een tijdje met mijn gevoelens..
Ik weet ook biet waar het vandaan komt, maar ik ben soms chagrijnig en kan er dan niets aan doen. Dit onstaat dan vaak doordat mijn vriend met zijn neef of broer op stap gaat. Ik vertrouw hun totaal niet.... En dan slaat mijn mood zeg maar direct om. En ben ik kortaf van woord en in mijn doen.
Ik gun hem al het moois van de wereld en zou willen dat ik hun vertrouwde. Maar het lukt echt niet..
Kan iemand mij aub helpen? Ik weet het echt niet meer....
zondag 7 juli 2019 om 00:03
Ofwel heb je redenen om ze niet te vertrouwen, en dan is er niks abnormaals aan je gedrag.
Ofwel is er geen enkele aanleiding (geweest) om zo te reageren en dan ligt het probleem bij jou.
Met de weinige uitleg die je geeft, kunnen wij moeilijk uitmaken welke van de twee situaties hierboven geschreven, op jou van toepassing is.
Ofwel is er geen enkele aanleiding (geweest) om zo te reageren en dan ligt het probleem bij jou.
Met de weinige uitleg die je geeft, kunnen wij moeilijk uitmaken welke van de twee situaties hierboven geschreven, op jou van toepassing is.
zondag 7 juli 2019 om 10:00
Ja, dit.mammezel schreef: ↑07-07-2019 00:03Ofwel heb je redenen om ze niet te vertrouwen, en dan is er niks abnormaals aan je gedrag.
Kun je uitleggen wat de reden is dat je hem niet vertrouwt? Zo kunnen we er niet zo veel van zeggen.
zondag 7 juli 2019 om 10:00
Lekker specifiek ja.Westerpaviljoen schreef: ↑07-07-2019 09:45Ik vind het mooi
Je topic heet relatie in de pijler relaties. En je verhaal is net zo spot on. Mooi hoor.
zondag 7 juli 2019 om 10:38
Westerpaviljoen schreef: ↑07-07-2019 09:45Ik vind het mooi
Je topic heet relatie in de pijler relaties. En je verhaal is net zo spot on. Mooi hoor.
Hmmm… ik zie dat een beetje anders. Door als onderwerp 'Relatie' te nemen in dit topic, werd ik wel getriggerd. Ik dacht: Wow! Relatie in 'Relaties', DAT MOET IK ONMIDDELLIJK LEZEN, want dat gaat iets speciaals zijn. Niet dus, ze heeft me goed liggen.
En ere wie ere toekomt, ze is geslaagd in haar opzet: we hebben het gelezen en gereageerd.
Da's waar dolfje, moeilijker is het niet.