Wat mee naar de Efteling voor 3 dagen
zondag 7 juli 2019 om 12:41
Volgende week is het zover, dan gaan we drie dagen naar de Efteling. We verblijven in het Efteling hotel.
De vraag is, wat neem ik mee aan eten en drinken. We hebben geen beschikking over een koelkast oid.
Voor de eerste dag wil ik wat verse spullen meenemen. Avond eten doen we daar, het gaat meer om tussendoortjes en lunch.
Ik zat zelf te denken aan eierkoeken, appels, krentenbollen ed
Ik ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben.
De vraag is, wat neem ik mee aan eten en drinken. We hebben geen beschikking over een koelkast oid.
Voor de eerste dag wil ik wat verse spullen meenemen. Avond eten doen we daar, het gaat meer om tussendoortjes en lunch.
Ik zat zelf te denken aan eierkoeken, appels, krentenbollen ed
Ik ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben.
zondag 7 juli 2019 om 17:39
Ipv in het Efteling hotel kun je trouwens beter in dat hotel naast de grote AH gaan zitten. Is dan tien minuten lopen naar het park, maar goedkoper en je hebt de ah naast de deur. Gezellig hotel ook, echt erg leuk. En gratis parkeren.
Daar heb jij nu niks aan, maar iemand anders misschien wel.
Deze:
https://guesthousehotel.nl
Deze:
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2019 17:41
12.56% gewijzigd
.
zondag 7 juli 2019 om 17:40
Ze heeft toch allang geboekt.impala schreef: ↑07-07-2019 17:39Ipv in het Efteling hotel kun je trouwens beter in dat hotel naast de grote AH gaan zitten. Is dan tien minuten lopen naar het park, maar goedkoper en je hebt de ah naast de deur. Gezellig hotel ook, echt erg leuk. En gratis parkeren.
Deze:
https://guesthousehotel.nl/hotel-efteling/
Ze vraagt tips over eten.
zondag 7 juli 2019 om 18:14
Over prijs en wat duur is kan ik niets zeggen, dat is voor iedereen zo verschillend.
Maar de Efteling heeft echt enorm veel aanbod qua eten. Ja je hebt nog steeds frietjes en snacks, maar ook burritos, tortillas, een saladebar, pastas etc. die echt niet onderdoen voor een ander middelmatig restaurant (bv. Een Happy Italy).
Persoonlijk zou ik het gesjouw ook teveel gedoe vinden. De zon op je kop en dan ook nog een zware rugzak of tas.
Maar de Efteling heeft echt enorm veel aanbod qua eten. Ja je hebt nog steeds frietjes en snacks, maar ook burritos, tortillas, een saladebar, pastas etc. die echt niet onderdoen voor een ander middelmatig restaurant (bv. Een Happy Italy).
Persoonlijk zou ik het gesjouw ook teveel gedoe vinden. De zon op je kop en dan ook nog een zware rugzak of tas.
zondag 7 juli 2019 om 18:19
Ik vind het allemaal kant-en-klare supermarkt kwaliteit. Happy Italy ken ik niet, maar zal ik zeker mijden dan. In een pretpark accepteer ik dat nog net (met enig morren) maar als ik de keus heb...dubbelvla schreef: ↑07-07-2019 18:14Over prijs en wat duur is kan ik niets zeggen, dat is voor iedereen zo verschillend.
.
zondag 7 juli 2019 om 18:21
Daar kan ik mij in vinden. Voor ons hoort het erbij (als we een keer gaan), maar ik zou om uit eten te gaan ook iets anders uitzoeken
zondag 7 juli 2019 om 18:22
Nogal overdreven. Heb even op de site van het pannenkoekenrestaurant in de efteling gekeken. Er is 1 pannenkoek van 15 euro en dat is gelijk de duurste en meest luxe dus. Er zijn ook een heleboel pannenkoeken onder de 10 euro, zelfs voor 7,95 (appel dacht ik).AnnabeldeDertiende schreef: ↑07-07-2019 15:06Tsja, ik neem ook zoveel mogelijk mee als ik naar de Efteling ga.
Een pannenkoek a 15 euro voor de lunch, wat te drinken erbij en je bent met zijn vieren 80 euro kwijt, heb je alleen een lunch gehad.
Dus zeg als voorbeeld: 4x 9,00 =36 euro. 4x 2,30 (zie menukaart) voor cola= 9,20 euro.
Zit je dus op zo'n 45 euro. En geen 80.
zondag 7 juli 2019 om 18:38
Voor de 2e en 3e dag is het lastig meenemen, wil het nog lekker blijven. Voor de eerste dag zijn aardbeien en druiven een goed idee! Doppers gaan ook mee, die vullen we bij in het park. We drinken allemaal graag water.Betty_Slocombe schreef: ↑07-07-2019 18:35Ik ben gek op kleffe broodjes uit mijn rugzak. En krentenbollen, een appel in stukjes, druiven, aardbeien en een paar doppers met water.
Wat voor tips zoek je precies, TO?
zondag 7 juli 2019 om 20:56
Maar dan heb je dus niet het voordeel dat je eerder het park in kan, zoals bij het Eftelinghotel.impala schreef: ↑07-07-2019 17:39Ipv in het Efteling hotel kun je trouwens beter in dat hotel naast de grote AH gaan zitten. Is dan tien minuten lopen naar het park, maar goedkoper en je hebt de ah naast de deur. Gezellig hotel ook, echt erg leuk. En gratis parkeren.
Deze:
zondag 7 juli 2019 om 21:52
er zijn natuurlijk genoeg dingen die je mee kunt nemen, maar dan moet je er ook mee slepen en het klaar maken.
Je zou bijv zelfs een couscous salade kunnen maken. pak couscous mee nemen die hoef je alleen te wellen in kokend water (wterkoker) en dan kun je er van alles door gooien; blikje mais, olijven, tomatjes komkommer, paprika etc doorheen gooien en dan in een tupperware mee het park in.
snackerige dingen; appels, bananen, druiven, medjoul dadels, noten, rijst/mais wafels kun je zelfs in een klein bakje pindakaas erbij mee nemen en dan erin dippen, lu crackertjes, tomaatjes, olijven, worteltjes, komkommer, paprika, augurken, muslie/rozijnen bollen blijven ook wel goed. Je zou zelfs voor vertrek zelf muslie repen kunnen maken of dadel balletjes met noten en kokos enzo.
Maargoed voor mezelf zou ik een fles water/thermos thee mee nemen. Maar daar komt misschien niet iedereen de dag mee door
Je zou bijv zelfs een couscous salade kunnen maken. pak couscous mee nemen die hoef je alleen te wellen in kokend water (wterkoker) en dan kun je er van alles door gooien; blikje mais, olijven, tomatjes komkommer, paprika etc doorheen gooien en dan in een tupperware mee het park in.
snackerige dingen; appels, bananen, druiven, medjoul dadels, noten, rijst/mais wafels kun je zelfs in een klein bakje pindakaas erbij mee nemen en dan erin dippen, lu crackertjes, tomaatjes, olijven, worteltjes, komkommer, paprika, augurken, muslie/rozijnen bollen blijven ook wel goed. Je zou zelfs voor vertrek zelf muslie repen kunnen maken of dadel balletjes met noten en kokos enzo.
Maargoed voor mezelf zou ik een fles water/thermos thee mee nemen. Maar daar komt misschien niet iedereen de dag mee door
dinsdag 9 juli 2019 om 00:02
Wat een armoedige toestand bij sommige mensen zeg. To heeft ontbijt en avondeten daar. Je kunt daar overal verse of belegde broodjes kopen. En verder kan ze toch fruit/krentenbollen/drinken of een flesje etc meenemen?
Je kunt bij de Efteling prima en gevarieerd eten. In tegenstelling tot veel andere parken. 3 dagen pizza en patat hoeft echt niet meer.
Je kunt bij de Efteling prima en gevarieerd eten. In tegenstelling tot veel andere parken. 3 dagen pizza en patat hoeft echt niet meer.
woensdag 10 juli 2019 om 19:58
Ik vind 't eten in de Efteling echt prima.
Lekker lunch bij Ravelijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar