Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ooooh, de zon schijnt zo heerlijk. Liep net door Waterfietscity en zag iets wat wij ook kunnen doen zaterdag:

Verder ook nog steeds erg veel zin in zaterdag!

En een dikke voor Floor... Helpt het niet een beetje dat de zon hard schijnt?

als het goed is ligt mama nu ongeveer onder het mes. Ze moest zich om 11u melden bij de kliniek en dan kreeg ze verdoving (Blockers ofzo?) in de schouders en een roesje.

Ze belt vanzelf wel... Komt goed
Age, ik hoop dat alles goed is gegaan met je moeder!

Vandaag gegeten

2 cracottes met filet en 2 met een soort babaganoush

1 broodje met garnalen

bloemkoolschotel met gehakt in tomatensaus en bulgur

en tussen door een handje drop

Ik heb nog geen fruit gegeten dus dat doe ik als toetje dan.

Vandaag weer in de weer geweest als taxi, van ziekenhuis naar de judo en toen naar de fysio, (voor de kinderen) maar was wel gezellig, tussen de bedrijven door lekker in de zon gezeten.

Met als resultaat een bruien toet en nog blonder haar!
Argh, ik wil ook een bruine toet en blonder (kan dat bij mij? ) haar!

Maar nee hoor... ik zit keihard te werken.

Nu even heerlijk mensen achter hun broek aan het aanzitten.

Met mama is alles goed! Ze had net een heerlijk beschuitje gegeten en thee gedronken toen ze belde

Schandalig: want toen ze belde kon ik niet opnemen omdat ik net een buitenlands telefoontje aan het plegen was met mijn grote Roemeense vriendin

Zusenzo, ben jij van buitenlandse afkomst? Vanwege allerlei buitenlandse lekkernijen

Pfoe, ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Er liggen nog wel wat stoommaaltijden in de vriezer. Nu zit ik al 2 uur aan een bakje verse ananas
Fijn dat het weer goed is met je moeder Age! Net thuis hier en ik moet gaan bedenken wat ik wil eten, maar de koelkast nog niet bekeken.
Nee Age mijn man komt uit Turkije en is pas 8 jaar in NL en we zijn 10 jaar samen en heb een superlieve schoonmama die eens per jaar een maandje langs komt en dan kijk ik heel goed mee want het is oh zo lekker.
Oh en fijn dat het met mams goed gaat.
O, wat fijn van je moeder, Age!

Hier ben ik net even langs het tuincentrum geweest en ga nu violen in de potten van mijn voortuin zetten. Gezellig!
Leuk, viooltjes! Staan hier ook in een mand (gekregen van ErwtenMoeder)

Zusenzo, had ik toch goed gedacht: turkse man (de patlicanköfte verraadde het ). Lekkere maaltjes hoor! Mij lijkt een maand schoonmoeder in huis trouwens wel lang

Fijn dat 't goed gaat met je moeder Age! Mooi!

Floor, jammer dat 't niet helemaal lekker gaat.

Geeft nix, lees maar mee en roep af en toe maar wat

Tien is ook lekker bezig, lekker buiten enzo!

Ik ben vóór de rondvaartboot

(is namelijk bang dat ze alsnog moet trappen, want vandaag ge-mac't )
Peas on earth!
En je bent van plan daar 5 kilo van aan tekomen, erwt?

Ik kan helemaal niet Turks koken, dus ik kom op cursus bij jullie. Voor vanavond wordt het pastasalade, dus nu nog mijn kont van de bank vissen om dat te maken ... Zucht...
1 maand is beter dan iedere zondag hoor!

En ze kan goed schoonmaken,koken en oppassen joh!

Nee, hoor maar het is echt een lief mens en pas 50 en behoorlijk hip voor de Turkse standaard dus we gaan ook lekker winkelen ed.
Iedere zondag? Een keer in de 6 weken is meer dan genoeg hoor zusenzo! Geldt ook voor ouders trouwens. Maar ja dat vind ik..
Oooh, ik zit nog steeds op m'n werk. Want het is zo lekker rustig vanmiddag en ik heb al zoveel gedaan maar moet nog zoveel doen enzo...

En wat doe ik qua eten: bak pasta halen bij Julia's op A'dam CS? Of zal ik langs de Sushi Kings fietsen?

Of thuis kijken wat ik ga bereiden?

Ik kan niet kiezen...

Ik zal maar eens afsluiten en misschien thuis verder werken...
Age, fijn dat alles ok is met je moeder!

Mooi dat Tien ook (weer/nog) aan het werk is hoor

Baas belde, daarna ging pieper en nog eens en nog eens en dan is het uiteindelijk allemaal loos. Maar het duurt even voordat dat duidelijk werd

Nu zit ik een powerpointpresentatie te maken voor mijn werk, omdat ik morgen geen tijd heb omdat ik een opleidingsdagje heb.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 april 2009 @ 18:37:

Ik ben vóór de rondvaartboot

(is namelijk bang dat ze alsnog moet trappen, want vandaag ge-mac't )

Je weet écht niet wat je mist! Het is mooi, leuk, gezellig en goed voor heeeel veel keer de slappe lach - tenminste, als je bij Vinyl en mij op de boot zit

En het compenseert een pietsie voor het bier en de bitterballen he!
Argh, dat is balen op je vrije dag Tien!

Ik weet nog steeds niet wat ik zal gaan eten. Moet wel iets lichts zijn, ben pas om / net na half 9 thuis en dan vind ik een stoommaaltijd te zwaar. Eitje bakken dan maar? Moet ik wel salade erbij halen. Of zal ik een soepje eten? Kan ook nog een turkse tosti maken... Waaaah, teveel keus!
Ter inspiratie (of niet natuurlijk ) ik heb net een kop broccolisoep (van AH) op en drie boterhammen. Had geen kookinspiratie. Wat wel lekker makkelijk en snel is: van die grote garnalen (met knoflook bij AH) halen, roerbakken, salade naar smaak maken, garnalen doorscheppen en voilá: simpel edoch voedzaam!
En volgens mij vertoon ik sterk werkontwijkend gedrag...
Tien
Peas on earth!
Wel balen van je vrije dag! Maar... die kan dan misschien ergens anders nog gecompenseerd worden?

Heb net even met ErwtenPapa gebeld, want die ligt óók in ziekenhuis na (geplande) medische ingreep vanmiddag. Gaat allemaal goed, morgenochtend weer naar huis

Handig, die mobieltjes in't ziekenhuis trouwens

Hier rustig avondje, Xan is de hort op. Geloof dat ik er maar even van moet genieten, zie namelijk net dat ik voor volgende week zelf 's avonds al vier avonden allemaal (leuke!) dingen ingepland heb! Ik ga volgende week trouwens naar The Reader, met Kate Winslet.

Hoe was jouw film Tien?

Oh en Zusenzo, leuk van hippe schoonmoeder! Dan is't wel gezellig dat ze er is.

*is geinspireerd en gaat kookboek met turkse recepten weer eens uit de kast plukken*
Peas on earth!
Had trouwens vandaag een (werk-)afspraak met iemand met een Vreselijk Leuk Jurkje, waarvan ik dacht: díe moet ik hebben voor de bruiloft! Van Dept... gegoogled, niets te vinden

(en nee, contact was niet echt dusdanig dat ik 't zou gaan vragen geloof ik )
Peas on earth!
Ik weet dat ze in waterfietscity bij diverse winkels Dept verkopen en heb vanmiddag ook nog een jurk in mijn handen gehad. Doe eens een plaatje, wie weet kan ik je helpen...

En film was wel aardig, maar wel een beetje flauw want reuze voorspelbaar. En niet realistisch. Ik zou 'em niet aanraden, zeg maar.. Het wordt weer eens tijd dat Hugh Grant mooie films gaat maken!
Ik heb dus geen plaatje, want kan 'm niet vinden grmpffff...

Hij was groen en met print en leuk en van Dept. Das de meest volledige omschrijving die ik je kan bieden
Peas on earth!
Hmm.. die van mij was wel groen, maar ook paars en met print. Denk toch dat je er een kleine shopexpeditie aan moet wijden
Hmmmm jaaa! Was dat in Waterfietscity? In een bekende winkel?

*heeft ietwat weinig vermogen tot uitstellen en duikt het liefst morgen een winkel in om die jurk te passen, kopen, aan te trekken en meteen bijpassende schoenen te scoren*
Peas on earth!
Uhm nee, dat was in Tien-city... Heb vanmiddag namelijk ook geshopt en voor het eerst van mijn leven een spijkerbroek gepast en een maatje kleiner moeten vragen

Heb de broek natuurlijk onmiddelijk meegenomen, dat moge duidelijk zijn haha. Verder nog een kek shirt en jurkje van Villa gescoord en geloof het of niet, ben op zoek geweest naar bijpassende schoenen

Niet gevonden overigens, dus wie weet wat ik in waterfietscity ga vinden... Volgens mij moeten we na het waterfietsen ook nog samen shoppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven