Afvallen met...
woensdag 1 april 2009 om 21:14
Ah, bedankt voor de inspiratie Tien! Die bewaar ik voor de volgende keer
Ik heb nu net twee tarwe bollen met gebakken ei + rucola erop op. + een vitaminepil erbij
Balen, want ik had nog een stuk kaas, en ik had me zooooo verheugd op gebakken ei met kaas. Maar helaas, dat stuk zat onder de schimmel
En ook de augurken waren niet meer goed.
Lijstje is nu:
Flakes/melk
1 sultana biscuit
2 volk boterham: 1 met ossenworst + alfalfa (idd, de 'zelfgemaakte'!) en 1 met humus + alfalfa
1 cracker met slankie sambal
1 bonbon
200 gr verse ananas
1 hema-mueslireep
2 tarwebollen met 2 gebakken ei + beetje rode ui + parmezaan + halva mayo + rucola + vitaminepil
1 cappuccino
2 grote glazen roosvicee
1 glas optimel
1 groot glas water
Zo... nog maar even een grapefruitmousseje eten.
Dept is een leuk merk Erwt! En ik denk dat groen je heel mooi staat Kleurt mooi bij je huid enzo
Ik heb nu net twee tarwe bollen met gebakken ei + rucola erop op. + een vitaminepil erbij
Balen, want ik had nog een stuk kaas, en ik had me zooooo verheugd op gebakken ei met kaas. Maar helaas, dat stuk zat onder de schimmel
En ook de augurken waren niet meer goed.
Lijstje is nu:
Flakes/melk
1 sultana biscuit
2 volk boterham: 1 met ossenworst + alfalfa (idd, de 'zelfgemaakte'!) en 1 met humus + alfalfa
1 cracker met slankie sambal
1 bonbon
200 gr verse ananas
1 hema-mueslireep
2 tarwebollen met 2 gebakken ei + beetje rode ui + parmezaan + halva mayo + rucola + vitaminepil
1 cappuccino
2 grote glazen roosvicee
1 glas optimel
1 groot glas water
Zo... nog maar even een grapefruitmousseje eten.
Dept is een leuk merk Erwt! En ik denk dat groen je heel mooi staat Kleurt mooi bij je huid enzo
woensdag 1 april 2009 om 21:19
quote:Tientje79 schreef op 01 april 2009 @ 21:06:
Heb vanmiddag namelijk ook geshopt en voor het eerst van mijn leven een spijkerbroek gepast en een maatje kleiner moeten vragen
Joehoe!!!!
Wat fijn!! Ik vergis me ook steeds vaker tegenwoordig, sta ik in de paskamer met kleding die te groot is
En Erwt, ook fijn dat het met je vader ook goed gaat!
Heb vanmiddag namelijk ook geshopt en voor het eerst van mijn leven een spijkerbroek gepast en een maatje kleiner moeten vragen
Joehoe!!!!
Wat fijn!! Ik vergis me ook steeds vaker tegenwoordig, sta ik in de paskamer met kleding die te groot is
En Erwt, ook fijn dat het met je vader ook goed gaat!
woensdag 1 april 2009 om 21:33
woensdag 1 april 2009 om 21:39
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 april 2009 @ 21:32:
Ik zie anders een google-add van Parship Age... moet jíj ons iets vertellen?
Haha! Nee... Ben trouwens ooit wel eens lid geweest van Parship, had ik gewonnen. Maar ja, schiet natuurlijk niet op als je zelf helemaal nog niet toe bent aan een relaasie...
En wat ook jammer was: had ik een leuke mailwisseling met iemand, en gaf ik na een week ongeveer m'n foto's vrij (dan kon hij ze bekijken). Maar niemand wilde me Sommigen lieten niks meer horen en anderen zeiden letterlijk dat ik te lelijk/dik was...
Ik zie anders een google-add van Parship Age... moet jíj ons iets vertellen?
Haha! Nee... Ben trouwens ooit wel eens lid geweest van Parship, had ik gewonnen. Maar ja, schiet natuurlijk niet op als je zelf helemaal nog niet toe bent aan een relaasie...
En wat ook jammer was: had ik een leuke mailwisseling met iemand, en gaf ik na een week ongeveer m'n foto's vrij (dan kon hij ze bekijken). Maar niemand wilde me Sommigen lieten niks meer horen en anderen zeiden letterlijk dat ik te lelijk/dik was...
woensdag 1 april 2009 om 21:42