JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo train je zelfs lekker je rugspieren Voy. Fijn dat het nu zoveel beter gaat! (ik heb zojuist een FWCC-knoop gedaan met Bloem, en de knoop achter beviel me niet. Die heb ik nu dus snel aan de voorkant gemaakt, nu heb ik alleen niet zoveel ruimte meer om te ademen door mijn buik Strakker aanspannen is het toverwoord...)

Een ringsling kun je supersnel omdoen na een klein beetje oefenen. Maar hij gaat over één schouder, dus is niet geschikt om lang mee te dragen, meer voor als je even snel in en uit de auto moet. Ik heb het nog niet helemaal onder de knie geloof ik, maar ik kan het ook maar één keer per dag proberen met mijn temperamentje hier
Haha die Bloemetje!

Maar dat zou dus niks voor mij zijn, over een schouder lukt niet bij mij. Ik doe trouwens ook die FWCC-knoop, is erg simpel en zit als een huis!
Ben al even niet geweest, t komt er niet van! T is ook zo lekker weer de hele tijd!

Sam, wat een toestand meid, dikke knuffel voor jou!

Marianne, fijn joh dat hijtoch niet geopereerd hoefde te worden!

Lily, lekker dat t zo goed gaat met Lola!

En Wen, tja, one of those days.. Die hebben we hier ook hoor! Dan weet ze precies wat ze wil, namelijk niks.. Heel vermoeiend!

Nikiet, balen joh, van je baan..Hopelijk is er nog wat te regelen.

Hier gaat alles lekker. Ik geniet nu nog even enorm van mijn vrije tijd en van mijn kleine meid. Ze wordt nu echt groot, vind ik! Het hele prille is er echt wel af. Aan de ene kant jammer, maar ook superleuk! Je kan nu hele 'gesprekken' met haar voeren, echt supergrappig. Er staat een filmpje van op hyves.

Zij is trouwens ook zeer temperamentvol en weet heel goed wat ze wel en niet wil en wanneer (NU METEEN!!) Maar dat kon ook haast niet anders met ons als ouders..

Maar buiten dat slaapt e ook nog steeds enorm veel, ook overdag.De laatste dagen komt ze pas om 5.30 voor een voeding, gaat weer de goede kant op!

Verder is vandaag mijn nieuwe Mirena geplaatst, gelukkig deed het niet zoveel pijn als de eerste keer, maar ja, er is nu natuurlijk een baby door naar buiten gekomen..

Meiden, geniet van het weer en de mooie babies!!!
Jeetje wat een schrik Sam, ik kwam eigenlijk snel (maar dat lukt eigenlijk niet) eventjes kijken hoe het met Melle zou zijn en dan lees ik jouw bericht. Wat een schrik zeg, fijn dat je sammetje weer thuis hebt en dat het beter lijkt te gaan.

Wat heerlijk om te lezen dat Melle toch niet geopereerd hoefde te worden.

Voy, fijn dat het weer een beetje beter met je gaat. Goeie therapie lijkt me dat, tenten bouwen met je kind.

Nikkiet, balen van de onzekerheid met je werk en jammer dat je niet echt kan genieten van de me-time die nu nu hebt als beide kindjes naar de opvang zijn. Hier ben ik sinds vorige week op dins- en woensdag kindvrij en eerlijk gezegd geniet ik wel van mijn "vrije dagen". Tussen aanhalingstekens want ik heb steeds drukke programma's op deze dagen.

Wat doen jullie babies allemaal knappe dingen. Hier wordt nog niks gerammeld (Jonne kan wel heel goed z'n tuufknuffel vastklemmen en aan mama's haar trekken) en ook niet echt gekletst. Van rollen is ook nog geen sprake, hij is wel heel sterk in z'n nek en rug (al vanaf het begin) en erg nieuwsgierig dus hij boft dat hij zijn hoofd goed recht kan houden en draaien, zo kan hij alles zien.

Ik heb een heleboel posts nog helemaal niet gelezen (alleen de laatste blz. even snel) dus excuses aan iedereen waar ik niet op gereageerd heb. Ik ga verder met speelgoed en kleertjes uitzoeken en opruimen voordat ze weer thuiskomen want van de oudste mag er nog geen verpakking van een surpriseeispeeltje weggegooid worden (heeft ie van z'n vader die kan ook niks wegdoen en noemt mij het grote weggooimonster)
Hai, hai,

Sam gaat het weer een beetje?

Jee zeg. Lola kan al omrollen?! Dat is volgens mij echt snel hoor.

Wat ik wel doe met Björn is hem af en toe op zijn zij in de box leggen en dan rolt hij zelf terug. En hij doet zijn beentjes en kontje steeds meer de lucht in. En zo schuift hij naar onderen of boven. Grappig om te zien.

Als hij iets voelt grijpt hij het vast. Dat vliegt dan door de lucht. Boekjes, knuffels... Maar pakken als je iets voor hem houdt doet hij nog niet.

Hij wordt wel erg lang. Past nauwelijks meer in de reiswieg. Morgen naar het CB. Ben benieuwd hoe zwaar en lang hij nu is.

Hij is v.a. maandag 3 maanden en wordt steeds makkelijker.

De dagen bij de gastouder gingen ook erg goed. Hij is heel vriendelijk. Lacht en brabbelt naar iedereen en gaat daar zo slapen. Huilt eigenlijk ook niet. Hier thuis ook nauwelijks meer hoor behalve als hij erg honger heeft of heel moe is.

Hij blijft nog in de nacht komen. Al een paar nachten standaard om 4.15 uur. Vervolgens komt hij nu meestal pas na 4 uur en hij slaapt in de middag zo 2,5 uur. Hij slaapt nu ook al v.a. ca. 19.45 uur dus ik moet hem nu nog 1 keertje wakker maken voor een voeding rond 22.00 uur. Hij zit dan op 6 voedingen.

Zelf zit ik vandaag op 4 voedingen. Ik heb vandaag om 4.15 en 8.00 uur borstvoeding gegeven, om 15.00 uur gekolfd en nu ga ik weer rond 22.00 uur borstvoeding geven.

Björn heeft daar tussendoor 2 x uit een fles gedronken. 1 x nutrilon en x de gekolfde bv van 15.00 uur (190 ml!!).

Gisteren was de laatste voeding al om 20.45.

Er zat dus in de avond/nacht 7,5 uur tussen, toen 4 uur, toen 7 uur en nu weer 7 uur. Het voordeel hiervan is dat ik veel meer tijd heb. Ik hoop dat ik het nog even vol kan houden zo en langzaam meer kan afbouwen. Als ik de avond, nacht en ochtend maar kan houden met evt. 1 x overdag. Tot nu toe lukt dat dus erg goed. Al sta ik nu wel bijna op knappen hoor na weer 7 uur. haha...

Sam, ben ook benieuwd wat er gebeurd als ik helemaal geen borstvoeding meer geef. Heb nu best grotere boobs... Normaal een kleine 75 B. Draag nu 85 B maar het lijkt echt veel meer...

Als het zo zou blijven zou ik het wel leuk vinden maar verwacht het zeker niet.

Nou. zo ff voeden en dan lekker slapen. Ben alleen. Mijn man is een paar nachtjes weg met vrienden. En mijn oudste gaat v.a. morgen 2 nachtjes logeren bij oma... Ff lekker rustig met de jongste dus.

Doei

nikiet
Pluk de dag!
ja het gaat wel wat beter, jullie zijn lief .tranen zitten nog wel erg hoog. verdenk mezelf ervan dat ik weer ongesteld moet worden, alhoewel zo´n opname zou ook excuus genoeg moeten zijn om je rot te voelen . maar vandaag was een mooie dag, lekker buiten geweest met zijn allen. geshopt voor een fiets, want de oudste wordt de 20ste al 3 jaar. mooie taart besteld, allemaal leuk!

morgen ben ik weer terug en heb ik wat meer tijd om op jullie te reageren. wilde jullie alleen even laten weten dat ik wel in orde ben
Niet gek Sam, het is ook allemaal niet niks. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Lekker genieten van het mooie weer, dat is altijd goed voor je gesteldheid!

Nikiet, hoe doe je dat eigenlijk met een regeldagje, vraag ik me af? Met de nutrilon en zo?

Jemig, ik hoop dat jullie een kleine reiswieg hebben als hij er nu al bijna niet meer in past! Wij hopen toch de 6 maanden ermee wel te halen eigenlijk, maar dan moet ze niet te hard doorgroeien. Laat je morgen even weten wat zijn 'getallen' zijn? Ben benieuwd!

Wat fijn dat hij steeds makkelijker wordt. Geeft anderen weer hoop

Joh, ik ben van een 75B naar een 75D gegaan was lachen in het pashokje, ik gokte zelf op een 80B of hooguit een C-tje.
Lolo!

Zo dat was mijn input weer, ben gaar! (oh en mooie drager Wen,wat is dat? )
eindelijk een keer tijd om te reageren. Ik heb het een beetje druk met mijn huis tip top in orde houden voor de kijkers, een oudste die niet meer wil slapen s middags ( bye bye internet tijd voor mama!) en allemaal leuke laatste dingen doen voordat ik weer moet werken.

Sam, wat ontzettend schrikken! Hopelijk knapt ze snel helemaal op en kun jij het ook een beetje verwerken! Gelukkig wel goed nieuws bij Melle, hoe is het nu met het bultje?

Lily: wat knap omrollen! Hier haalt ukkie het nog niet. Ik zie hem wel al echt duidelijk zijn beentje neerzetten en zich afzetten, maar hij is nog niet sterk genoeg.

Leuke drager Wen.Heb je de zwarte of de witte banden? Heb je trouwens nog iets gevonden tegen de hooikoorts? Hier beginnnen mijn ogen ook al weer prikken. Enne, de dierentuin is al snel leuk hoor. In het begin wel alleen de grote beesten die langzaam bewegen, de olifant dus:) Wij willen volgende week op vakantie ook een dagje dierentuin gaan doen.

Voyager, fijn dat je je wat beter voelt! Een hut bouwen, dat is een leuk idee, kan ik ook wel eens met oudste gaan doen!

Nikiet: hopelijk heb je snel duidelijkheid op je werk. Goed dat je de OR hebt ingeschakeld!

Hip: ben het met je eens dat met lekker weer de wereld stukken mooier is! Ik baal dan ook gruwelijk dat ik nu weer moet werken. Kan ik eindelijk lekker veel met de kereltjes naar buiten, heb ik daar stukken minder tijd voor! In werken op zich heb ik gek genoeg langzaam wel weer een beetje zin. Eens kijken of mijn hersens nog wat doen.

Ik ben bezig de tassen in te pakken, morgen gaan we een weekje op " vakantie" . We gaan als een brave burgerlijke familie naar een Landal greenparcs. Een echte vakantie zit er dit jaar waarschijnlijk niet in met de verhuizing. Ik heb er wel veel zin in, gewoon lekker veel tijd met zijn 4tjes. Heerlijk!

Met het huis gaat het erg goed! Vanavond komen er mensen voor de tweede keer kijken, we verwachten eigenlijk wel dat zij een bod gaan uitbrengen. Inmiddels hebben we wat hypotheek gesprekken gehad en kunnen we dus wat gerichter op jacht naar een nieuwe woning, leuk!! Heerlijk om vast te bedenken hoe ik het weer allemaal wil inrichten en wat ik met de kinderkamertjes wil! Wel wat minder heerlijk vind ik het vooruitzicht van verhuizen, pff, hoe dat allemaal moet met 2 kids en VEEL spullen. Maar ook dat zal zich wel wijzen!

Met Ukkie gaat het echt supergoed. Het is zo n ontzettend lief kereltje. Enorm goedlachs en tevreden. Wel ligt hij liever in de box of wipper dan op de arm. Na 10 minuten knuffelen wil hij echt los liggen en bewegen. Hij probeert nu steeds op zijn zij te komen, maar het lukt nog niet. Zijn vuistje zit standaard in zijn mondje gepropt, soms heeft ie geluk en lukt het om zijn duimpje te pakken. Hij grijpt steeds gerichter, maar laat wel alles weer direct vallen. ( of mept eerst nog een keer tegen zijn hoofd). Hij heeft er wel een hekel aan om op zijn buik te liggen. Ik leg hem iedere dag even op zijn buik, maar hij krijst echt alles bij elkaar dan. En verder wordt hij GROOT.Ik vind het veel te snel gaan. Hij is nu al bijna 6,5 kg schat ik zo.

Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, waarschijnlijk pas na de vakantie! Geniet allemaal lekker van het mooie weer en de kindjes,tot volgende week!
Heel snel: 't is een Kozy (met de naturel banden)

In de UK echt spotgoedkoop nu, hier kost 'ie rond de 75, daar heb ik 48 betaald.
Hai, hai,

Fijn dat het weer wat beter gaat Sam! En wat leuk dat jullie oudste de 20e 3 wordt deze maand. Scheelt ongeveer een maand met mijn oudste. Die wordt 18 mei 3!

Golfje. Wil je oudste ook niet rustig in bed een boekje lezen of wat spelen? Hier wil de oudste ook niet altijd slapen. Meestal kletst of speelt hij dan wat in zijn bedje (moet hij dan van mij echt even in, soms paar keer terug sturen..) en hij valt dan eigenlijk toch wel in slaap. Anders is hij niet te genieten rond een uurtje of 5 en is hij echt te moe.

Wen. We hebben de reiswieg van Quiny. Zojuist bij CB geweest en hij is 62,5 cm en weegt 5900 gram. Hij is afgelopen maandag 3 maanden geworden (net 13 weken).

Het gaat allemaal erg goed. We moeten alleen meer oefenen met op de buik liggen. Vindt hij alleen helemaal niets.

Hoe ik het doe met een regeldagje?

Ik voed in principe nog wel op verzoek. Ik probeer een soort van schema aan te houden. Dit betekent dat hij na een fles er in principe tussen de 3 en 4 uur tussen moet laten en dat doet hij nu netjes. De ene keer moeten we hem wakker maken omdat hij de 4 uur overscheid en de andere keer drinkt hij op krap 3 uur. Het aantal voedingen wisselt daarom tussen 6 en 7. Hij krijgt (afhankelijk van wat ik kolf) nu 1 of 2 flesjes nutrilon. Nog niet meer dan 150 ml en dat gaat goed. Ik denk dat ik hem wel iets meer aan ga bieden. Maar nu drinkt hij wat hij extra nodig heeft uit de borst of hij drinkt juist kort als hij nog genoeg heeft.

Hij regelt het eigenlijk prima zelf en mijn lichaam ook. Ben echt verbaasd hoe goed dat gaat.

Heb zojuist te horen gekregen dat ik maandag in principe weer aan de slag moet. Eerst even tijdelijk op een project en als dit iets voor mij is kan het langer zijn. Helaas wel een eindje uit de buurt om te starten. Ca. een uurtje rijden als er geen file is maar die kant op staat heel veel file. Of ik ga met de trein maar dan ben ik volgens mij nog langer onderweg. Mag daarom waarschijnlijk later beginnen. Ik wil sowieso nog gebruik maken van het recht om te kolven hoor. Ik wil in de nacht en ochtend eerst sowieso bv blijven geven zolang het nog lukt.

Ik ga dan in ieder geval 1 keertje kolven op mijn werk.

Hij heeft vandaag zijn 2e prikjes gehad. Heel zielig vond ik dat. Gelukkig kon ik hem snel troosten en daar nog even kort de borst gegeven (is toch weer voordeel dat dat nog kan). Nu gaat het wel. Hij ligt in bed en jammert af en toe wat. Ik hoop dat hij er niet teveel last van krijgt. Vorige keer had hij erg zere beentjes. Heel zielig en was hij wat moe.

Tot snel.

lfs, nikiet
Pluk de dag!
Nikiet, Linde heeft ook haar tweede prik gehad eergisteren. Zielig he! Zij was trouwens 59 cm en 5500 gram. En weer aan het werk..heb je er zin in of had je nog wel even thuis willen zijn?

Golfje wat spannend, op huizenjacht! Ik zou ook zoooooooo graag willen verhuizen. Ons huis (flat met twee slaapkamers) is voor mij ook een van de redenen dat ik het niet zao goed trek allemaal. Het lijkt me zo fantastisch om een tuin te hebben waar M lekker kan spelen. Maarja. We staan nu twee en een half jaar ingeschreven en het duurt echt wel drie jaar voor je hier een huis hebt. Ik had gehoopt dat we in de zomer al lekker in een ander huis zouden zitten maar ik zie het niet gebeuren helaas.

Haha Wen, kun je je evenwicht nog wel bewaren met die enorme toeters?? (ik heb dus veeeeeeeel grotere borsten als je dat nog niet had begrepen.. )

Belletje: opruim-ze!

Lucia, ik zal zo even naar je filmpje kijken, leuk!

Oh...even broodjes uit de oven halen... Momentje..
Kom ook weer eens "langswippen" nu de 2 dames even tegelijkertijd liggen te slapen.

Wat een lekker weer he, heerlijk, dat doet een mens echt goed.

Sam, fijn dat het de goede kant op gaat met Sammetje, wat een schrik zeg! Hoop dat jij je ook snel weer beter voelt.

En Melle hoefde gelukkig niet geopereerd te worden. Goed nieuws!

Golfje, een hele fijne vakantie gewenst! En lekker dat het zo vlot loopt met jullie huis en dat in deze tijd.

Nikiet, ach weer prikjes, zo zielig, hopen dat hij er niet teveel last van heeft. Wij moeten maandag weer met meisje. Ben erg benieuwd, wat haar "maten"zijn. Ik geef nu overdag flesvoeding en 's ochtends en de laatste voeding nog borstvoeding, gaat vooralsnog goed. Hoop wel dat ze er ook goed op groeit zeg maar.Veel succes met werken maandag, wel erg jammer dat het zo ver weg is en dan ook nog "filegevoelig".

Meisje hier doet ook nog niet rollen hoor. Wel dingen vasthouden, als je iets in haar hand geeft en naar dingen grijpen. En aan op haar buik liggen heeft ze ook een grote hekel.

Ik heb dat ook Voy, dat ik zo graag wil verhuizen. Wij wonen ook in een app. met 2 slaapkamers en het is af en toe wel een beetje behelpen. S. vindt buitenspelen echt zo leuk, gelukkig hebben we hier een soort van binnentuin voor iedereen, zodat ze daar een beetje kan spelen en fietsen. Maar ik moet haar dan wel in de gaten houden en het kleine meisje meenemen in de kinderwagen of als ze ligt te slapen elke keer naar binnen lopen om te kijken of ze nog slaapt/of het goed gaat.

O jee hongeralarm hier. Tot gauw.
Zo, vandaag naar mn werk geweest om Chica te showen, was een groot succes. Ik ben tijdens de lunch lekker in t restaurant gaan zitten en iedereen kwam even kijken. Wel leuk om alle collega's even te zien. Daarna heb ik ze weer voor een maandje gedag gezegd

Hier ook geen buik-lig-fan, al kan ze het wel.

Nikiet, werkze maandag..

Succes met de huizenjacht Golfje! Leuk hoor, al zal t wel even gedoe worden.

Wij hebben gelukkig een groot huis gekocht voordat we zwanger probeerden te worden. We kunnen nog twee kids op een eigen kamer kwijt, lekker is dat.

O madame wil aandacht..
Wij zijn vandaag van 11 tot 6 naar de dierentuin geweest met Bloem. Heerlijk! Lekker weer, leuke beestjes en ze heeft zich keurig gedragen.
Lekker Wen!

Ik was in de kinderboerderij, ook mooi haha! Was wel heel fijn, Lola lag te slapen in de wagen en ik had wat eten mee en een boek en toen heb ik 2 uur (!!!!!!) in de zon gezeten terwijl Lola sliep en ik las. Hoe relaxed is dat? Vanmiddag weer!

Buikliggen is heel grappig hier, ze wil dan vooruit! Dus lig ze woest te trappelen en als je je handen achter haar voeten zet dan buikschuift ze zo naar voren. Maar ook niet te lang hoor, de frustratie maakt haar gek volgens mij.

Ze rolt trouwens niet helemaal om hoor, alleen naar de zij.

Slapen gaat hier steeds beter trouwens, overdag verschilt het per dag maar in de avond gaat het heel goed! Een van ons gaat tussen 18.30 en 19.00 naar boven en dan doen we haar ' pyama' aan, voed ik, zingen we zacht, masseren we haar voetjes (wat een leven, man!) en dan gaan we naar de slaapkamer waar we nog geen 5 minuten met haar in de armen staan en dan slaapt ze! We stoppen haar goed in en dan is het klaar! Om 22uur of 23uur haar ik haar uit de wieg, leg haar al slapend aan en ze slaapt gewoon verder! Ze komt dan of nog 1 of 2x en om 7.30 stipt maakt ze mij wakker met haar gespeel in de wieg en woest duimzuigen en kokhalsen ( ). Zo relaxed!

Ik ga zo naar mijn werk, gesprek over hoe en wat na mijn verlof.
ff snelle primeur hier..

Gisteren draaide ze zich spontaan van haar rug op haar zij.

we stonden erbij en keken ernaar.

Het is dat ze er zelf erg om moest lachen anders zag het er echt uit alsof ze haar hele leven(tje) niet anders gedaan heeft.

het gaat veel te snel dat gegroei... waar is mijn kleine meisje gebleven!

Later meer, ff snel hond uitlaten en me onderhand klaar gaan maken voor soll. gesprek.

geniet allemaal lekker van het prachtige weer he ! ?

( maar dat doen jullie zo te lezen wel )

tot later
Wat goed zeg! Knappe kids hebben jullie!

Chica houdt t bij kletsen, de hele dag, en bij speeltjes vastpakken die in de buurt liggen.

Leuk dat jullie ook zo van t weer genieten.

Chica heeft net ruim twee uur in d'r kinderwagen in de tuin liggen pitten en ik zat er lekker naast.
O hier gaan de nachten ook prima. Ze gaat rond 8 uur naar boven, pyjama aan, bakerding aan, voeden en slapen. Dan als wij naar bed gaan nog een keer voeden, met inderdaad half slapend kind en dan wordt ze tussen 4 en 6 een keer wakker. Daarna weer 4 uur later. Perfect!
Hip wat tof! gek he als ze opeens iets nieuws kunnen en omrollen is groots!

Lucia wat relaxed dat chica zo lang slaapt! Lola is standaard half 8 wakker en gaat dan rond 9uur weer tukken maar dan ben ik alweer klaar wakker

Hier genieten we lekker van de zon, tis net alsof de mist optrekt!
Pas geboren zoontje van mijn zusje blijkt doof/zeer ernstig slechthorend... Vandaag uitgebreid getest en hij hoort dus pas boven de 80 dB; dat is het verkeersgeluid van een drukke straat. Dus hij hoort geen praten of schreeuwen....

Vindt het zo erg voor mijn zusje.

Ben nu extra gelukkig dat mijn meisjes zo gezond zijn en tegelijk voel ik me daar weer schuldig over. Want mijn kleine neefje is natuurlijk net zo welkom en net zo lief, ook al is er vanalles anders dan anders.

En dan klaag ik over darmkrampjes. Achteraf schaam ik me daarvoor. Maar ja, dit had niemand ooit verwacht; alle prenatale testen waren goed.

O, wat is dit allemaal moeilijk voor het net nieuwe gezinnetje van mijn zus. Ik weet niet goed hoe ik haar kan steunen; ik zou willen dat ik kon toveren, echt waar....
Ach Helena, wat een naar nieuws voor jullie familie. En dat na de schrik van die eerste dagen, en dat hij toch gezond bleek te zijn.
Ja Wen, dat is zeker weer opnieuw schrikken.

Helemaal gezond is hij helaas niet, want hij heeft 1 nier die het niet doet. Maar daar is prima mee te leven. En hij heeft een aantal lichamelijke afwijkingen (bah, wat een naar woord. Ik heb het wel 3 keer gewist, maar weet niet hoe ik het anders moet noemen). Qua chromosomen blijkt het gelukkig helemaal oke te zijn, maar het is afwachten hoe hij zich verder ontwikkelt.

Hoe kan zoiets nou?!? Wat oneerlijk! Waarom moet zoiets nu net haar overkomen???? Geen roze wolk dus.
Oh, ik dacht dat hij helemaal gezond was, sorry. Ja, die roze wolk zal voor hen even ver te zoeken zijn...
Och Helena, dat is zeker niet eerlijk. Zo'n klein hummeltje... Sterkte!

Hip wat knap van Dieke! Hoe ging je sollicitatiegesprek?

Hier is het "schema" zo dat er overdag geen schema is, maar 's avonds geef ik haar om een uur of elf een voeding, dan komt ze om een uur of vijf en dan wordt ze om een uur of half negen wakker.

Behalve als ik haar om elf uur niet wakker krijg, dan komt ze zelf om twee uur en daarna ook om vijf uur. Die late voeding van elf uur lukt helaas niet vaak dus het is toch nog vaak om twee en om vijf uur eruit. Maargoed, je hoort mij niet klagen hoor. Het hoort erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven