Wat moet ik sturen
zaterdag 13 juli 2019 om 19:48
En als hij hetzelfde advies krijgt, gebeurt er dus niks.FunnyFace8 schreef: ↑13-07-2019 18:05Niks. Gewoon een beetje flirten als je hem weer ziet. Hij zal vanzelf de eerste stap uiteindelijk wel zetten als hij je leuk genoeg vindt.
zaterdag 13 juli 2019 om 21:24
Klopt. Maar als een knul de ballen niet heeft om het voortouw te nemen zou ik hem persoonlijk al niet meer hoeven. Ik wil graag veroverd worden. En we leven niet meer in de middeleeuwen waar meneer met een ganzenveer een handgeschreven epistel voor TO hoeft te vervaardigen. Een simpel berichtje van zijn kant zou al voldoende zijn.
Ik doe al zoveel zelf in het leven. Moet ik ook mijn eigen verovering nog regelen? Nee, bedankt. Maar als dat voor TO anders is staat het haar natuurlijk vrij om zich al zwijmelend aan zijn voeten te werpen.
zondag 14 juli 2019 om 00:59
Er zit nog iets tussen laten veroveren en "zwijmelend aan zijn voeten te werpen". Bijvoorbeeld zelf een berichtje sturen. Het is mogelijk dat iemand de wereld anders ziet dan jij.FunnyFace8 schreef: ↑13-07-2019 21:24Klopt. Maar als een knul de ballen niet heeft om het voortouw te nemen zou ik hem persoonlijk al niet meer hoeven. Ik wil graag veroverd worden. En we leven niet meer in de middeleeuwen waar meneer met een ganzenveer een handgeschreven epistel voor TO hoeft te vervaardigen. Een simpel berichtje van zijn kant zou al voldoende zijn.
Ik doe al zoveel zelf in het leven. Moet ik ook mijn eigen verovering nog regelen? Nee, bedankt. Maar als dat voor TO anders is staat het haar natuurlijk vrij om zich al zwijmelend aan zijn voeten te werpen.