Wat moet ik sturen

13-07-2019 15:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,
Mijn zus haar beste vriend vind mij leuk en ik hem ook alleen durf ik niks naar hem te sturen want weet niet goed hoe ik het gesprek goed begin kan iemand mij daar mee helpen

Gr .
hoi!
Hey Kees, heb je zin om dit weekend een drankje te gaan doen?
Kun je dat niet met je zus bespreken?
Zij kent hem beter dan wij..
Kan je zus Cupido spelen (of een vrouwelijke equivalent?)?
Een bos bloemen?
Niks. Gewoon een beetje flirten als je hem weer ziet. Hij zal vanzelf de eerste stap uiteindelijk wel zetten als hij je leuk genoeg vindt.
S-Meds schreef:
13-07-2019 17:55
Een bos bloemen?
Wat een schitterend idee!
Waarom stuurt hij niets? Hij heeft het er toch met je zus over gehad?
je kan ook een brief of een tekstbericht sturen als je bloemen te overdreven vindt
Hoe weet je dat hij je leuk vindt? Van je zus? Heb je zijn nummer? Op facebook? Spreek hem aan als je hem ziet?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Tja ik zou zelf ook niets weten te versturen met zulk slecht Nederlands.
Say it like you mean it.
Nitflex schreef:
13-07-2019 18:14
Waarom stuurt hij niets? Hij heeft het er toch met je zus over gehad?
Dit ja, waarom heeft hij nog niets gestuurd dan?
Hoe oud zijn jullie?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Gewoon een gifje, hoef je niks te zeggen.

Kan wel zijn dat hij het wat anders interpreteert....
FunnyFace8 schreef:
13-07-2019 18:05
Niks. Gewoon een beetje flirten als je hem weer ziet. Hij zal vanzelf de eerste stap uiteindelijk wel zetten als hij je leuk genoeg vindt.
En als hij hetzelfde advies krijgt, gebeurt er dus niks.
Ik zou in je bericht wel interpunctie gebruiken..

Je weet zeker dat hij je leuk vindt? Dan zou ik gewoon vragen of hij zin heeft een keer iets af te spreken.
Neuken?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Torment schreef:
13-07-2019 19:48
En als hij hetzelfde advies krijgt, gebeurt er dus niks.
Klopt. Maar als een knul de ballen niet heeft om het voortouw te nemen zou ik hem persoonlijk al niet meer hoeven. Ik wil graag veroverd worden. En we leven niet meer in de middeleeuwen waar meneer met een ganzenveer een handgeschreven epistel voor TO hoeft te vervaardigen. Een simpel berichtje van zijn kant zou al voldoende zijn.

Ik doe al zoveel zelf in het leven. Moet ik ook mijn eigen verovering nog regelen? Nee, bedankt. Maar als dat voor TO anders is staat het haar natuurlijk vrij om zich al zwijmelend aan zijn voeten te werpen.
FunnyFace8 schreef:
13-07-2019 21:24
Klopt. Maar als een knul de ballen niet heeft om het voortouw te nemen zou ik hem persoonlijk al niet meer hoeven. Ik wil graag veroverd worden. En we leven niet meer in de middeleeuwen waar meneer met een ganzenveer een handgeschreven epistel voor TO hoeft te vervaardigen. Een simpel berichtje van zijn kant zou al voldoende zijn.

Ik doe al zoveel zelf in het leven. Moet ik ook mijn eigen verovering nog regelen? Nee, bedankt. Maar als dat voor TO anders is staat het haar natuurlijk vrij om zich al zwijmelend aan zijn voeten te werpen.
Er zit nog iets tussen laten veroveren en "zwijmelend aan zijn voeten te werpen". Bijvoorbeeld zelf een berichtje sturen. Het is mogelijk dat iemand de wereld anders ziet dan jij.
Ik denk dat jouw google-locatie uitstond en dat zijn g-meeuw rondjes aan het draaien was.

Stuur die gast gewoon een bericht: zin om een drankje te doen?

Beter een blauwtje gelopen dan een groentje gebleven.

Succes!
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven