Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
14-07-2019 11:07
Nu ook pas :rofl:
Ik snapte dat IJsland al niet |-)
Kwam er vanmorgen met teruglezen achter. Best vlot nog :whistle:
There is always something happening, and it's usually right now
Coconuts12 schreef:
14-07-2019 11:09
Ik heb zo mijn momentjes :$
Heerlijk he! :high5:
Torment schreef:
14-07-2019 11:12
Heerlijk he! :high5:
Ja :high5:
Gecondoleerd oudblond :redrose:
Ik had een full english breakfast met alles erop en eraan. Een Engelse vriendin heeft de echte english sausages voor me meegenomen. Zalig!
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
14-07-2019 12:10
Ik had een full english breakfast met alles erop en eraan. Een Engelse vriendin heeft de echte english sausages voor me meegenomen. Zalig!
Oef.. hoe laat was dat?
Torment schreef:
14-07-2019 12:17
Oef.. hoe laat was dat?
Rond 11 uur
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
14-07-2019 13:39
Rond 11 uur
Oh das nog redelijk qua tijd. Zo op de nuchtere maag lijkt het mij wat heftig
,tenzij he rond 11 uur pas wakker was natuurlijk.
Torment schreef:
14-07-2019 13:41
Oh das nog redelijk qua tijd. Zo op de nuchtere maag lijkt het mij wat heftig
,tenzij he rond 11 uur pas wakker was natuurlijk.
Ik kan onmiddellijk wat dan ook eten als ik wakker ben. Ook kliekjes Chinees van de avond ervoor.,
Geen bijzonderheden
Rond 11u wakker worden.. kan ik me nog vaag herinneren. Dat waren nog eens tijden!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
14-07-2019 14:24
Rond 11u wakker worden.. kan ik me nog vaag herinneren. Dat waren nog eens tijden!
Die tijd is allang voorbij 🙄
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
14-07-2019 14:39
Die tijd is allang voorbij 🙄

Kinderen?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
yasmijn schreef:
Ik kan onmiddellijk wat dan ook eten als ik wakker ben. Ook kliekjes Chinees van de avond ervoor.,
Vroeger toen ik stukken jonger was,kon ik dat ook. Heerlijk vond ik dat.. koude pizza vd dag ervoor bijvoorbeeld . Nu trek ik dat echt niet meer.
Malagueña schreef:
14-07-2019 14:50
Kinderen?
Euh.... al 12 jaar het huis uit 😂

Als je ouder word, is uitslapen voorbij. Ook als ik doorzak lukt het niet meer.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
14-07-2019 14:54

Is het misschien ook,omdat je weet dat je niks meer “hoeft” ivm de kinderen? Als man mij laat uitslapen,lukt het mij nooit ,maar moet ik de kinderen klaarstomen voor school,ben ik doodop.
Torment schreef:
14-07-2019 14:58
Is het misschien ook,omdat je weet dat je niks meer “hoeft” ivm de kinderen? Als man mij laat uitslapen,lukt het mij nooit ,maar moet ik de kinderen klaarstomen voor school,ben ik doodop.
Nee hoor. Kan gewoon niet meer uitslapen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:

Juist dán niet meer raar genoeg.
En verder ook niet meer trouwens. Half negen opstaan is al laat tegenwoordig.

Het stomme is dat ik door de weeks om 6:15 opsta. Dan wil ik meestal liever blijven liggen.
Dan heb ik een vrije dag of in het weekend, zo van 'lekker, kan ik blijven liggen', en dan lig ik dus gewoon vanaf half 7 wakker :facepalm:
There is always something happening, and it's usually right now
yasmijn schreef:

Haha ja maar ik heb het gevoel dat als je eenmaal kinderen hebt gehad die je ritme verkloten dat het ook nooit meer goed komt..
Malagueña schreef:
14-07-2019 15:23
Haha ja maar ik heb het gevoel dat als je eenmaal kinderen hebt gehad die je ritme verkloten dat het ook nooit meer goed komt..
Dit denk ik dus ook.
yasmijn schreef:
14-07-2019 15:07
Nee hoor. Kan gewoon niet meer uitslapen.
Ik ook niet. Als ik tot 07:30 heb geslapen dan is dat voor mij laat. Een vriend van mij ligt als hij vrij is tot 15:00 uur of later in zijn bed. Ik snap niet dat hij zo lang kan slapen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
14-07-2019 15:31
Ik ook niet. Als ik tot 07:30 heb geslapen dan is dat voor mij laat. Een vriend van mij ligt als hij vrij is tot 15:00 uur of later in zijn bed. Ik snap niet dat hij zo lang kan slapen.
Wellicht gaat hij tussendoor eruit om te plassen,eten what ever en daarna weer terug?
yasmijn schreef:
+1
Gisteren ontbeten met groene Hyderabadi biryani en shahi korma, beiden met lam. Als ik zoiets in huis heb, ga ik echt geen brood eten!
Torment schreef:
14-07-2019 15:32
Wellicht gaat hij tussendoor eruit om te plassen,eten what ever en daarna weer terug?
Hij staat tussendoor niet op zegt hij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
14-07-2019 15:35
Hij staat tussendoor niet op zegt hij.
Mijn ultieme wens...
Malagueña schreef:
14-07-2019 15:23
Ik ben pas gaan uitslapen toen ik kinderen had. Vanaf dat jongste een jaar of 4 was, konden de kinderen zelf de tv aanzetten en wat te eten en drinken pakken en bleef ik liggen.
Nu lukt uitslapen al een jaar of 5 niet meer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven