Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
14-07-2019 19:10
Gebakken krieltjes ( in een eeuwigheid niet gehad), rode kool met appel van Hak en zuurvlees van de Lidl uit de mag. Smullennnn, hoor en hier heet dat dan dat ik echt gekookt heb :cheer2:
Wat is zuurvlees?
Soort stoofgerechtje?
Dat is ook echt koken Broek!
Life is short. Eat dessert first.
Torment schreef:
14-07-2019 19:01
Knoflookkip in yoghurt/biersaus met patatjes. Staat nu op.
Klinkt heerlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
doornroosje9 schreef:
14-07-2019 19:13
Dat is ook echt koken Broek!
Zolang je niks besteld is het koken,inderdaad!
Nu aan mijn 2e cornetto.
Geen bijzonderheden
DuchessMeganMarkle schreef:
14-07-2019 18:22
Eet je dan ‘s avonds veel?
Dat verschilt. De ene keer wel en een andere keer niet. Ik kom makkelijk aan en moet op mijn figuur letten dus als ik geen honger heb dan eet ik niks.
charlottew88 schreef:
14-07-2019 19:17
Klinkt heerlijk.
Alleen met dit gerecht is het doodstil aan tafel. De kindermondjes worden alleen gebruikt om te eten. Dat komt niet vaak voor...
Pasta met champignons, spekjes en creme fraîche. Man mocht vandaag kiezen wat hij ging koken.
Ik heb ook gekookt: pastasalade.
Ben ik er weer voor 2 weken vanaf.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Leuk wel, zo'n Wimbledonfinale. :wtf:

Afbeelding
RikM schreef:
14-07-2019 19:55

Afbeelding
Zo het duurt en blijft duren he
Zit bij de friettent. Ben net een paar uur wezen fotograferen bij de vierdaagsefeesten in Nijmegen. Heel leuk! Ik :heart: mijn stad.
Nu wel reuze honger.
Taco's en wraps met een flink gekruid mengel van halal-halfom en zelfgekookte linzen, ijsbergsla, pico de gallo, en een warm pittig kaassausje met cheddar, komijnekaas & jalaleño. Op tafel nog wat geraspte kaas uit een zakje, potje jalaleño, potje salsa en twee kleuren tabasco.

Dus de keuken is een teringbende.
Torment schreef:
14-07-2019 19:32
Alleen met dit gerecht is het doodstil aan tafel. De kindermondjes worden alleen gebruikt om te eten. Dat komt niet vaak voor...

Awhhh :flirting:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Torment schreef:
14-07-2019 19:13
Wat is zuurvlees?
Soort stoofgerechtje?
Limburgs stoofvlees. Zoet/zuur van smaak.
RikM schreef:
14-07-2019 19:55

Afbeelding
:-D :-D
yasmijn schreef:
14-07-2019 18:57
Wij hadden stamppot andijvie met spekjes en knapperige speklappen. Lekker.

Met gehaktballen hier. Heerlijk zo'n stamppot in de zomer.
Coconuts12 schreef:
14-07-2019 20:55
Limburgs stoofvlees. Zoet/zuur van smaak.
Ja, heel erg lekker!
yette schreef:
14-07-2019 20:17
Taco's en wraps met een flink gekruid mengel van halal-halfom en zelfgekookte linzen, ijsbergsla, pico de gallo, en een warm pittig kaassausje met cheddar, komijnekaas & jalaleño. Op tafel nog wat geraspte kaas uit een zakje, potje jalaleño, potje salsa en twee kleuren tabasco.

Dus de keuken is een teringbende.
:rofl:

Als het maar gesmaakt heeft.
Zeker!

Bijzondere moeder trouwens die overweegt haar zoontje op vaste tijden 4x per week af te laten spreken met een jochie dat ze zelf niet zo ziet zitten. Ze had zó als personage in De Luizenmoeder kunnen zitten.
Ik heb ineens een vermoeden van een vorige nick van deze forumster. Nja ik weet de nick niet meer maar wel een paar topics. Iets met een kinderfeestje in het bos bijv. Behoorlijk autistische moeder die het zo graag goed wil doen voor haar kind, sociaal gezien, maar de plank regelmatig misslaat.
Ik lees het topic nu, maf gedoe. En dan dat verhaal over dat kinderfeestje in een verdere post, theaterbezoek, hipsterpatat (whut?) en een bezoek aan de Dom :rofl:
Ze schrijft in elk geval prachtig, althans, ik zie het zo voor me: hoe ze zich in de auto doodergert aan een ventje van 9 dat op de praatstoel zit ... terwijl ze ook boos zou zijn als hij niet mee had gewild.
Van mij mag ze blijven ;-D

(als ik maar niet 4x per week met haar af hoef te spreken!)
Torment schreef:
14-07-2019 19:01
Knoflookkip in yoghurt/biersaus met patatjes. Staat nu op.
Mogen we hier alsjeBlíeft het recept van?
Google geeft geen uitsluitsel en mijn kinderen hebben dit nodig.
Marana schreef:
15-07-2019 07:35
Inmiddels is kind al weer 9 heel wat verjaardagsfeestjes verder en elk jaar is er een topic over verjaardagsfeestjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven