Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 14 juli 2019 om 11:12

zondag 14 juli 2019 om 14:24

zondag 14 juli 2019 om 14:53

zondag 14 juli 2019 om 14:58
Is het misschien ook,omdat je weet dat je niks meer “hoeft” ivm de kinderen? Als man mij laat uitslapen,lukt het mij nooit ,maar moet ik de kinderen klaarstomen voor school,ben ik doodop.
zondag 14 juli 2019 om 15:07
zondag 14 juli 2019 om 15:20
Juist dán niet meer raar genoeg.
En verder ook niet meer trouwens. Half negen opstaan is al laat tegenwoordig.
Het stomme is dat ik door de weeks om 6:15 opsta. Dan wil ik meestal liever blijven liggen.
Dan heb ik een vrije dag of in het weekend, zo van 'lekker, kan ik blijven liggen', en dan lig ik dus gewoon vanaf half 7 wakker

There is always something happening, and it's usually right now
zondag 14 juli 2019 om 15:23
Haha ja maar ik heb het gevoel dat als je eenmaal kinderen hebt gehad die je ritme verkloten dat het ook nooit meer goed komt..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zondag 14 juli 2019 om 15:31
Ik ook niet. Als ik tot 07:30 heb geslapen dan is dat voor mij laat. Een vriend van mij ligt als hij vrij is tot 15:00 uur of later in zijn bed. Ik snap niet dat hij zo lang kan slapen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 14 juli 2019 om 15:32
Wellicht gaat hij tussendoor eruit om te plassen,eten what ever en daarna weer terug?charlottew88 schreef: ↑14-07-2019 15:31Ik ook niet. Als ik tot 07:30 heb geslapen dan is dat voor mij laat. Een vriend van mij ligt als hij vrij is tot 15:00 uur of later in zijn bed. Ik snap niet dat hij zo lang kan slapen.
zondag 14 juli 2019 om 15:35
zondag 14 juli 2019 om 15:35
Hij staat tussendoor niet op zegt hij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 14 juli 2019 om 15:38
Mijn ultieme wens...
zondag 14 juli 2019 om 15:48
Ik ben pas gaan uitslapen toen ik kinderen had. Vanaf dat jongste een jaar of 4 was, konden de kinderen zelf de tv aanzetten en wat te eten en drinken pakken en bleef ik liggen.
Nu lukt uitslapen al een jaar of 5 niet meer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning