problemen met CV ketel
maandag 15 juli 2019 om 09:33
Heb sinds ergens vorige week geen warm water uit de kraan, maakt niet uit welke kraan. Verwarming getest, die doet het wel gewoon.
Ik heb hier eerder ook al last van gehad, toen is er ook monteur geweest, die kon toen niets vinden, maar probleem was toen dus wel tijdelijk opgelost.
Nu in ieder geval vast weer monteur gebeld die vanmiddag langskomt. (woon in huurwoning die contract heeft met bepaald bedrijf voor problemen met cv ketel). Mevrouw die ik aan de lijn had was in ieder geval niet blij dat ik alweer belde met zelfde probleem terwijl ze vorige keer niets konden vinden en er niets aan de hand leek, maar lijkt mij als het niet goed werkt dat er toch ergens iets niet helemaal goed zit.
Maar vroeg me af om iemand hier intussen weet waar het aan kan liggen? Kan misschien handig zijn als ik monteur ook meer specifiek naar dingen kan laten kijken mochten ze vanmiddag weer niets zien.
Ik heb hier eerder ook al last van gehad, toen is er ook monteur geweest, die kon toen niets vinden, maar probleem was toen dus wel tijdelijk opgelost.
Nu in ieder geval vast weer monteur gebeld die vanmiddag langskomt. (woon in huurwoning die contract heeft met bepaald bedrijf voor problemen met cv ketel). Mevrouw die ik aan de lijn had was in ieder geval niet blij dat ik alweer belde met zelfde probleem terwijl ze vorige keer niets konden vinden en er niets aan de hand leek, maar lijkt mij als het niet goed werkt dat er toch ergens iets niet helemaal goed zit.
Maar vroeg me af om iemand hier intussen weet waar het aan kan liggen? Kan misschien handig zijn als ik monteur ook meer specifiek naar dingen kan laten kijken mochten ze vanmiddag weer niets zien.
maandag 15 juli 2019 om 09:38
Dit ja, had ik afgelopen jaar ook.isillavendel schreef: ↑15-07-2019 09:353 wegklep, die kan dit veroorzaken.
Ik heb dat geluk altijd in de winter. Wel warm water geen verwarming....
maandag 15 juli 2019 om 09:39
Dit..hoop alleen voor jou dat ze hem direct vervangen en niet weer soort van gangbaar maken met een tikje ertegenaan; dan heb je kans dat het weer gaat gebeuren. En dat die vrouw bij de woningbouw niet blij is..pech, dan hadden ze het vorige keer gelijk moeten oplossen.isillavendel schreef: ↑15-07-2019 09:353 wegklep, die kan dit veroorzaken.
Ik heb dat geluk altijd in de winter. Wel warm water geen verwarming....
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
maandag 15 juli 2019 om 09:46
Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Dat die vrouw niet blij was zit ik ook niet mee hoor, zij was er vooral niet blij mee dat ze de vorige keer iemand voor niets hadden gestuurd (haar woorden)schorpioentje28 schreef: ↑15-07-2019 09:39Dit..hoop alleen voor jou dat ze hem direct vervangen en niet weer soort van gangbaar maken met een tikje ertegenaan; dan heb je kans dat het weer gaat gebeuren. En dat die vrouw bij de woningbouw niet blij is..pech, dan hadden ze het vorige keer gelijk moeten oplossen.
Dus vandaar hier ook maar vraag wat het kan zijn, aangezien dat hopelijk gaat helpen om het opgelost te krijgen.
Dank voor jullie reacties!
Vorige keer was ook in wintertijd, ook zo lekker fijn om dan geen warm water te hebben, al was het toen nog geluk dat verwarming het nog deed, omgekeerd is ook niet fijn midden in de winter.
maandag 15 juli 2019 om 12:15
Toen ik nog in een huurhuis woonde had ik ook altijd gedoe met de ketel en nooit kon een monteur iets vinden. Na de zoveelste koude douche en een boze monteur die weer niks kon vinden een klacht ingediend en toen is er eindelijk een keer iemand komen kijken met iets meer verstand van zaken en bij ons bleek de ketel zelf totaal ongeschikt te zijn voor de afvoer of de mechanische ventilatie of iets dergelijks. Ketel moest toen vervangen worden ook al was hij technisch in orde.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
maandag 15 juli 2019 om 12:18
Nu heeft monteur dus wel (gelukkig) iets kunnen vinden wat problemen gaf, maar hier ook mechanische ventilatie. Hoop dus niet dat de combi mechanische ventilatie + ketel geen verkeerde combi is, dan zou dat namelijk betekenen dat ik er nog wel vaker problemen mee ga krijgen, dus wacht maar weer af of voor nu het probleem inderdaad verholpen isCurley schreef: ↑15-07-2019 12:15Toen ik nog in een huurhuis woonde had ik ook altijd gedoe met de ketel en nooit kon een monteur iets vinden. Na de zoveelste koude douche en een boze monteur die weer niks kon vinden een klacht ingediend en toen is er eindelijk een keer iemand komen kijken met iets meer verstand van zaken en bij ons bleek de ketel zelf totaal ongeschikt te zijn voor de afvoer of de mechanische ventilatie of iets dergelijks. Ketel moest toen vervangen worden ook al was hij technisch in orde.