Nieuwe date

15-07-2019 13:40 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerder nooit echt gedate, ik leerde ze kennen via het uitgaan en dan werd het snel (lees 2weken) een relatie of vriend/vriend of hoe je het ook noemt. Ik heb ook nog maar 1 "echte" relatie gehad die langer dan een paar maanden heeft geduurd( lees bijna 10 jaar). Hiervan ben ik nu bijna 2 jaar single. Ik merk alleen dat ik het moeilijk vind om mij weer op de datingmarkt te bevinden.

Nou heb ik laatst voor het eerst een date gehad, in ieder zo voelde het voor mij. Dit was heel leuk en gezellig en de dag erna hebben we elkaar ook weer gezien. In de tussentijd appen we ook regelmatig.

Nou is het alleen zo dat ik van mezelf weet dat ik te snel kan gaan en te sterk over kan komen.
Ik wil het nu gewoon rustig aan doen, elkaar rustig leren kennen en niet gelijk heel veel bij elkaar zijn. Maar het gewoon op een rustig tempo doen.
Nou zit dat niet in de aard van dit beestje...

Zodoende dat ik een bericht plaats op dit forum om hulp te vragen.
Kunnen jullie mij helpen om voor mezelf te blijven redeneren dat ik het rustig aan moet doen, en hoe ik hem kan vragen voor een vervolg afspraak zonder gelijk weer sterk over te komen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
15-07-2019 15:06
Spannend.

Leg je telefoon anders ergens waar je er niet steeds op gaat kijken?
Kan je dat?
met moeite, merk dat ik wel af en toe kijk, maar probeer me wel te focussen op de taken waar ik mee bezig moet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven