Hoerenloper

19-07-2019 19:43 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik moet echt ff m'n hart luchten. Mijn vriend en ik zijn nu iets meer dan een jaar samen. We latten, maar willen wel gaan kijken naar een huis voor ons samen. Van de week toen ik via mijn laptop even de hotmail wilde openen, stond er al een account aangemeld... Ohh die is van m'n vriend. Ipv het af te melden, bleef ik kijken. Iets in me zei dat ik dat moest doen. Ik voel nog m'n hart in m'n keel. Buikpijn. Geen eetlust, compleet verdoofd. Ik heb niet gehuild, maar wat voel ik me klote. Ik hoop dat er hier ook mannen zijn die meelezen en hun mening willen geven.

Ik zie honderden berichten van hem op contactadvertenties, Allen gericht op betaalde seks. Een aantal van deze mailwisseling gingen verder tot afspreken en uitwisselen van telefoonnummers. Ik zag dit niet aankomen. Onze relatie is goed, we zijn aan het opbouwen, toekomst plannen. Ondanks dat we elkaar alleen in de weekenden zien en ook veel seks hebben, doet hij me dit aan?!?!? Ik voel me zo bedrogen.

Ik heb hem geconfronteerd en hij is in huilen uitgebarsten. Heb hem nog niet weer gezien, vanavond komt hij. Ik weet ff niet wat te doen. Het is allemaal zo wazig. Ik ben boos! Ik voel me belazerd. Hij doet dit al een jaar! Onze relatie is begonnen met deze hetze ernaast. Het voelt als één grote leugen.

Hij zegt me dat het alleen de kik was, een soort verslaving. Hij is nooit bij ze geweest, fysiek. Maar als ik de mailtjes lees (en volgens mij heeft hij ook een tweede nummer) is er echt fysiek contact geweest. Sterker nog, niet alleen met vrouwen. Hij had zelf ook advertenties geplaatst: man zoekt man.... Omg! Ik ken hem gewoon echt niet.... Ik ben zo verward op het moment!

Liefs, een gebroken hart
Als eerste een soa test doen en daarna een punt achter je relatie zetten.

Het is nu even heel verdrietig, maar het bespaart je een hoop ellende en verdriet voor de toekomst.

:hug:
Vanzai schreef:
19-07-2019 20:55
Is hij stagiair bij Sanoma, trouwens?
Dit, nieuwe TO met 1 post. Het lijkt mij een heel sterk verhaal, waarom zou hij op jouw laptop z'n hotmail gaan lezen? Hij heeft vast wel een telefoon.
Gatver, dat 'man zoekt man' zou voor mij echt de genadeklap zijn. :O

Sterkte komende tijd!
Sterkte. Fijn dat je er nu achter bent gekomen, ipv nog later. Het geeft hem een kick om jou te bedriegen?
Delhi23 schreef:
20-07-2019 09:02
Gatver, dat 'man zoekt man' zou voor mij echt de genadeklap zijn. :O

Sterkte komende tijd!
Wat is er nou weer vies aan twee mannen die seks hebben?
Het is pas een jaar en er zijn geen kinderen, tenzij je kickt op ellende gewoon de relatie verbreken.
Forecastle schreef:
20-07-2019 09:45
Wat is er nou weer vies aan twee mannen die seks hebben?
Niets!!

Maar alles wanneer je een relatie hebt.
Maak het uit! Over 6 maanden ontdek je weer iets nieuws en over 1 jaar nog wat...het is altijd wat met bedriegers. Ze stoppen er niet mee. Ze worden alleen handiger in manipuleren. Je hebt nog een heel leven voor je om een leuk en eerlijk iemand te vinden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
20-07-2019 10:04
Maak het uit! Over 6 maanden ontdek je weer iets nieuws en over 1 jaar nog wat...het is altijd wat met bedriegers. Ze stoppen er niet mee. Ze worden alleen handiger in manipuleren. Je hebt nog een heel leven voor je om een leuk en eerlijk iemand te vinden.
Eens!
Ik doe mijn best
Ik ben nog erg verward, hij geeft aan vaak gestopt te zijn en dan toch weer begon. Hij erkent een probleem te hebben en gaat gesprekken aanvragen voor een psycholoog bij zijn huisarts.

Het was een heftig gesprek en ik ben nog steeds beduusd van alles. Ik laat eerst alles berusten, maar eigenlijk weet ik wel waar het eindigen zal. Bedankt allemaal.
nlies schreef:
19-07-2019 20:26
Huilen van echte spijt of huilen van "oeps ik ben betrapt, wat nu? "
Uiteraard gevraagd. Maar natuurlijk niet omdat hij betrapt is. Ik ben nu sarcastisch
Heldens schreef:
20-07-2019 08:58
Dit, nieuwe TO met 1 post. Het lijkt mij een heel sterk verhaal, waarom zou hij op jouw laptop z'n hotmail gaan lezen? Hij heeft vast wel een telefoon.
Voor een paar weken terug moest hij een sollicitatie doen wat niet via zijn telefoon lukte, zodoende dat hij mijn laptop gebruikte. Aangezien ik altijd via de telefoon m'n mail check, mijn tel leeg was en dus hotmail opende via m'n laotop, zag ik dat hij nog aangemeld stond.
Overdenkingen:
- Er komen mooie dagen aan, en een mooie zomer. Rond deze relatie zo snel mogelijk af, en vier het leven. Wat fijn dat je niet nog een dag aan hem vast zit!
- Fijn voor hem dat hij hulp zoekt. Gaat hij dat echt doen, of zegt hij dat voor jou?
- heeft hij iemand bij wie hij verder met dit geheim terecht kan?
- bovenstaande is uiteindelijk niet meer jouw pakje-an, of ga jij hulpverlener spelen?
- SOA-testen doen, ook wat later nog eens, incubatietijd.
Sterkte!
Misha1983 schreef:
20-07-2019 14:17
Ik ben nog erg verward, hij geeft aan vaak gestopt te zijn en dan toch weer begon. Hij erkent een probleem te hebben en gaat gesprekken aanvragen voor een psycholoog bij zijn huisarts.

Het was een heftig gesprek en ik ben nog steeds beduusd van alles. Ik laat eerst alles berusten, maar eigenlijk weet ik wel waar het eindigen zal. Bedankt allemaal.
Ga er maar vanuit dat dit niet de laatste keer was.
Dumpen en een soa-test doen. Een verslaving blijft zelden bij fantasie alleen.
Sorry voor je.

Het enige waar ik blij om ben is dat je dit ontdekt voor je aan een huis samen begint.

Doe voor de zekerheid even een soa test.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven