April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Gezellig dat je er weer bent Swiss en wat fijn dat man mee kon naar huis!

Enneh, was geen vermoeiende Finn-nacht hoor, viel reuze mee. Toen ik eenmaal doorhad hoe het werkte bij hem was hij ook zo in slaap. Het is echt een lieverd!
haha, Layla slim!!

Micha, ik snap je punt. Kamperen is waarschijnlijk reuze gezellig. Maarja...zo'n gedoe enzo. Doe mij maar een warm bed en een eigen douche

Slim van die kant-en-klaar-pakjes. Die hebben wij ook altijd in huis voor ons hongerwolfje.

Enneh...jeetje. De hele dag??! Pfoe he. Waar ga je heen fietsen? Ik zat zelf te denken om morgen naar Artis te gaan. Het wordt weer een prachtige dag.
Swiss, welkom thuis: we moeten even confereren over hoe en wat zaterdag! Ik kom alleen als Robbie buiten mag spelen, het wordt namelijk hoogzomer :-)

Sjee, wat een timing, Robbel wordt wakker.
Hier ook een k3-fan in huis. Xander bekijkt graag hun concerten op dvd. En dan zit ie bij tijden te swingen in zijn kinderstoel.
Ff snel, want ik heb een kleine 200 mails weg te werken vandaag.

Xaloy, gezellig, tuurlijk gaan we naar buiten. We zetten gewoon de deuren naar buiten open, dan kunnen de kids lekker op het terras.

We kunnen ook wel naar een speeltuintje, da's vlak bij. Daar kunnen ze lekker ravotten. Voetbal mee en klaar.

We dachten aan een uurtje of 15, dan kunnen we daarna gezellig samen wat eten. Met een beetje mazzel kunnen we (de eertse keer dit jaar) wat op de BBQ gooien.

Haha, ik heb K3 afgelopen dinsdag voor het eerst gezien. Finn vond het niet echt leuk.

Kamperen, sorry, ben te verwend. We zijn vroeger altijd gaan kamperen, en ik vond het geweldig. Maar nu wil ik echt mijn eigen douche en toilet.

Haha Lara, als jij 15 min naast een kind zitten makkelijk vind ...

Pff, vandaag echt enorm veel te doen en man komt laat thuis vandaag. Ga dan ook weer verder. Tot later.
Dat klinkt super Swiss! 15 uur net wat vroeg voor ons, Robbie vaak pas om half drie wakker 's middags, maar dat geeft niets.

K zal es kijken of ik man nog kan overhalen om mee te gaan (lijkt me niet erg moeilijk).

Ik vind K3 voor kinderen harstikke leuk. Ken heel veel meisjes die er weg van zijn, hele dansfeestjes geven met K3.. Vind het een veel betere vrijetijdsbesteding als computerspelletjes ofzo! Jammer dat ze ermee stoppen dus! (en zo erg zijn die liedjes toch niet? )
Werk ze Swiss! Tsja, dat is altijd een nadeel van vakantie; de berg mails die zich heeft opgehoopt. (en als hij na 15 minuten gewoon zoet gaat slapen heb ik er geen probleem mee hoor! )

Micha, hoe was het met je schoonmoeder?

Muis, hoe was het op de psz?

Net gezwommen en dat was nog een gehaast, want we moesten om 9:25 weg en ik was laat, want had geen wekker gezet. Ik werd pas om 8:45 wakker en Puk heb ik om 9:00 wakker gemaakt. Nouja, we hebben het gehaald. Vanmiddag met een paar mensen van zwemmen naar de dierentuin. Leuk!
Swiss, D (of C, op het forum :-) vraagt of B er ook zal zijn?

Lara, erg he, die zomertijd! Robbie heeft het nu wel begrepen en werd vanmorgen keurig om half acht wakker. Gelukkig maar!
Ja, misschien moeten we hem 's ochtends maar gewoon weer wakker maken zodat hij eraan went? (maar uitslapen is zo fijn...!). Ik leg hem wel om 19 uur in bed, maar hij ligt dan nog vrolijk te zingen en te kletsen tot 20:00.
Xaloy, ja B is er en ook de andere kindjes (2 stuks) komen met beide ouders. Daarvan 2 Nederlanders en 2 Zwitsers.

Zou wel gezellig zijn als hij ook meekomt.

Haha die Puk, leuk zo'n zingend kereltje. Finn kan ook zo happy zijn, bij mijn ouders was hij ook lekker aan het zingen.

Heb geen zin om te werken, weet niet helemaal waar te beginnen, dus loop een beetje als kip zonder kop rond.

De ene keer is het makkelijker met mails dan de andere keer. Soms zijn het alleen "lees" mails, nu veel "doe" mails (minder aangenaam)!

Leuk zwemmen en dierentuin, klinkt als een verjaardags feestje. En dat met dat heerlijke weer vandaag. Geniet ervan.
okeetjes hij gaat mee :-)
Hoi digidinnetjes.

Lees dat er een hele K3 discussie gaande is. Ik vind het eigenlijk wel prima liedjes, in ieder geval vrolijk. Maar Fleur vraagt of zeurt er nog niet om, dus dat scheelt.

Hier gaat het lekker. Luuk is een tevreden mannetje en de borstvoeding loopt super (wat een wereld van verschil met vroige keer!!) 's nachts is het nog wel even pittig. Afgelopen nacht heeft ie van 12 tot 4 lopen spoken (krampjes) de eerste twee uur ben ik met hem bezig geweest en daarna heeft man hem bij zich gehad. Zo komen we beiden toch nog aan een behoorlijke nacht. Ik heb ook kennis gemaakt met het sproeiapparaat tijdens het verschonen (midden in de nacht helaas) Dacht het even snel te doen zonder iets over zijn .. te leggen en dat ging natuurlijk mis, alles nat (wel wennen) Vanochtend was weer alles nat omdat is naast zijn luier had geplast. Wat is het toch een gefriemel met die kleine kleertjes...

Met mij gaat het ook goed ondanks dat deze bevalling toch ietsje anders was dan vorige keer met een groter kind dat zijn hand naast zijn hoofd had (nog in de hiep, hiep hoera stemming vanwege de verjaardag van die middag???) Ben er redelijk ongeschonden vanaf gekomen.

Kraamhulp is ook een geweldige meid, dus heerlijk!!! Helaas nog maar drie daagjes en dan zijn we weer alleen. Ik vind het wel lekker dat ze alle wasjes doet en zo gezellig met de rest van het gezin mee draait.

En wat een heerlijk weer. Ik heb al drie dagen op rij eventjes buiten gezeten. Denk dat we morgen maar eens een stukje gaan lopen met Luuk in de wagen (of misschien vanmiddag nog)

Fleur doet het ook nog steeds goed en dat is echt een hele opluchting. Ze mag ook echt overal bij zitten en ik heb wel het idee dat dat werkt. Ze weet echt dat Luuk hier nu is en dat ie blijft en ze praat heel veel over de baby (nog wat minder over Luuk,maar dat komt wel)

Even ego van mij dus... Probeer komende week wel weer wat actiever mee te lezen en te reageren en dat moet ook best lukken als het zo door gaat als nu.
Fijn dat het zo super gaat Dropneus!

Ik ga ff werken
Wat heerlijk Drop!! ben jaloers!! En Robbie denk ik ook, want één van zijn 5 woorden is: Baby! Elk plaatje van een baby wordt enthousiast aangewezen, tegelijkertijd roept hij dan 'Beeeebie'!

Dus, hij wil een broertje :-)
hihi het sproeiapparaat van luuk ;) Heb ook zulke situaties meegemaakt toen xander nog een klein Xandertje was.
Haha drop, welkom in het leven van een moeder van een jongetje. Ik heb het gelukkig maar een keer gehad (toen mijn schoonmoeder mijn zoon stond aan te moedigen mij onder te plassen).

Witchke, over plassen gesproken, ben jij nou begonnen met het potje? Zo ja, hoe doe jij dat? Finn geeft heel af en toe aan dat hij wil plassen (maar hij doet bijna nooit wat op het potje). Ben wel benieuwd naar jou ervaringen.

En Framboos, was jij niet ook bezig?

Trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag.

En Vincent natuurlijk ook nog gefeliciteerd.

Ik ga Finn even naar bed brengen, die wordt baldadig. Heeft te weinig geslapen vandaag.
Heeej lieve meisjes!

Bedankt voor de felicitaties! heb mijn verjaardag niet echt uitgebreid gevierd, maar had natuurlijk wel even weer zo'n kwarktaartje (uit een pakje) gemaakt! en jaja met verse aardbeitjes!!

Ben totaal niet bijgelezen sorry, had het druk met de webshop en kids, en verjaardag.

Maar uit het oog is niet....

Las even vluchtig over zindelijkheid...Swiss, wij zetten zo af en toe tommy eens op de pot als wij het idee hebben dat er een grote boodschap aankomt.

Er is al een paar X wat in de pot gekomen!

Verder zijn wij er niet intensief mee bezig..Soms zet ik hem er ook ff op voordat hij in bad gaat, en dan zeg ik "doe maar bah"

Nou even het spul hier op bed helpen!

oja muisje bedankt (f)
Xaloy, willen jullie ook graag een tweede? Of stellen jullie het nog even uit?

Jee Drop, wat klink jij enorm relaxt! Nu kan ik me herinneren dat je dat met Fleur ook was, maar een tweede bind ik wel een ander verhaal. Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat met jullie!!

Wat een heerlijke dag zeg. Dierentuin was super en onwijs gezellig. Voelde echt als een mooie dag in juli.

Ik wilde vanavond vast voor morgen koken, dus had van alles dubbele hoeveelheden gekookt, maar Puk heeft alle groente opgegeten. Vreetzak. Het was toch echt een zak van 400 gram groente...

Zo, even koffie drinken en dan online op zoek naar een zomerjas. In de winkels was het overal uitverkocht... Het is pas 2 april!
Breek even in***

Dropneusje, toch wel heel toevallig: Ik heb een dochter van mei 2007 met de naam Fleur en nu ben ik 6 maart bevallen van een zoon met de naam (je raad het al) Luuk!! ( Ik was nieuwsgierig of je al bevallen was, je schreef eerst toch ook mee op het maart 2009 topic?)
Avond!

Drop wat heerlijk dat het zo goed gaat allemaal! En super dat Fleur er zo leuk mee bezig is.Als ik jou verhaal zo lees kan ik niet wachten tot oktober (of november waarschijnlijk!)

Muis hoe is het met jou? Je bent al een paar dagen niet actief en dat ken ik niet van je.

Lara hier hetzelfde verhaal met slapen. Vanavond lag Luna er om half 8 in, wat een gewone tijd is voor haar. En om half 9 lag ze nog te keten. 's morgens moeten we haar echt wakker maken. Of noet maar dan is het zo kwart over 9 (is idd ook best lekker af en toe)

Framboos alsog van harte!

Swiss Luna is sinds een paar weken echt bezig met de wc. Ik heb een brilverkleiner voor haar gekocht en ze komt nu regelmatig met die bril naar me toe en zegt poep of plas. 9 van de 10 keer doet ze dan ook echt wat!
Chance: waar koop je een brilverkleiner? De hema had ze namelijk niet bij mij.
Lara ik weet dat ze brilverkleiners verkopen bij de Prenatal.Ik zag ze toevallig een paar weken geleden staan in de folder van de veelzijdige winkel hier in de wijk dus daar heb je weinig aan.

Luna vindt een brilverkleiner stukken interessanter dan een potje.
Chance, wat goed dat Luna al echt iets doet als je ze op de wc zet.

Ik heb de toiletverkleiner ook bij Prenatal gekocht maar Zahra heeft er nog niet veel belangstelling voor, toch maar weer eens proberen.

Hier ishet ook een drama met slapen door die zomertijd. Vanavond ging het redelijk, maar de afgelopen avonden was Zahra steeds een uur a 1,5 aan het keten, roepen, zingen etc.

Het is trouwens wel heerlijk weer zeg, vanavond hebben we lekker buiten voor de deur gezeten. Ik op de tuinstoel, Zahra lekker met de glijbaan gespeeld en Yasemin lag in de wagen in het zonnetje, echt heerlijk!

Elke, Fleur & Luuk zijn niet de echte namen van de kinderen van Dropneus, maar toch erg toevallig dat ze precies die namen voor op het forum gekozen heeft.
Dan moet ik daar eens kijken. Wel irritant, want de prenatal is buiten de stad en daar kom ik dus nooit zomaar langs.

Puk geeft trouwens niet aan of hij moet plassen, maar als hij heeft gepoept moet zijn luier DIRECT worden verschoond. Nouja, ik heb er geen haast mee. De eerste tijd lijkt me vooral heel lastig, want dan moet je steeds op zoek naar een toilet...

Puk lag trouwens binnen 2 minuten te slapen vanavond. Hopelijk wordt hij dus ook op tijd wakker (niet te vroeg natuurlijk), want vriend moet al om 5:45 de deur uit morgenvroeg, dus moet ik Puk naar het kdv brengen.

Vriend haalt hem dan weer op, omdat ik vre-se-lijk veel zin heb om een vrijdagmiddagborrel te doen met een vriendinnetje op het terras.
Oh en hij wil ook altijd even na mij "plassen" op het toilet. Ik doe dat nu gewoon met zijn broek aan (lui als ik ben), maar misschien moet ik idd een brilverkleiner kopen en de hele handel losmaken/ uitdoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven