April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Dubbele post.
kreeg even een tipje van Laar om hier te komen kijken, want Luuk is eindelijk geboren!!

Van harte gefeliciteerd dropje!!! En familie!
Wat een lief droppie!
Dropje, gefeliciteerd meid, met jullie zoon! Het is nog snel gegaan he, hartstikke fijn. Geniet lekker van de kraamtijd, laat die kraamhulp maar lekker vor je zorgen hoor.

Ik lees alles met jullie mee hoor, maar heb het te druk om te reageren.

Met meisje gaat het wel iets beter, maar het loopt nog steeds niet helemaal goed. We hebben best nog wat zorgen om haar.

=(
Lieve dropneus, dropman en Fleur

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luuk (mooie naam ).

Wat een snelle bevalling en dan ook nog even tussen neus en lippen door ons hier live verslag doen van de weeen ed.

Geniet lekker van jullie mannetje. Veel geluk toegewenst met z'n vieren.

Lievelust wat een zorgen om meisje. Ik hoop dat jullie van het ziekenhuis snel duidelijkheid krijgen.

Muis, weer back in town en nu alles weer in het normale ritme krijgen. Wat heerlijk dat Mees zo makkelijk is.

Wij hebben gisteren uitgebreid de verjaardag van Vincent gevierd. Hij is lekker verwend. Van ons heeft hij een mega duplotreinbaan gehad met alles erop en er aan (lang leve marktplaats) Ik weet niet wie er blijer mee is papa of Vincent.

Nu even puinruimen en vanmiddag lekker van het zonnetje genieten.
Ah, wat is ie mooi! (niet gek, aangezien Fleurtje ook al zo'n plaatje is! )

He get LL, wat lees ik nou? Nog steeds zo'n zorgen om Meisje?

Ees, Vincents verjaardag klinkt goed! Ik moest wel lachen om het stukje van de treinbaan, aangezien dat nogal herkenbaar is hier in Huize Muis! Ik weet vaak ook niet wie de Duplo leuker vindt: Steijn, Hugo of A.! (ik vermoed A.!)

Morgen gaan Steijntje en Huug voor het echie naar de peuterspeelzaal en, het klinkt vreselijk, maar ik ben er echt een beetje emotioneel onder! Aan de ene kant vind ik het heerlijk (want ik heb dan meer tijd voor Mees), maar aan de andere kant vind ik het zo gek dat ze een leven gaan leiden waar ik niets meer mee van doen heb! Ik vind ze ineens zo groot...

Maar goed, hun rugzakjes staan klaar en we hebben het heel de ochtend (tenminste, de tijd dat ik thuis was) over de peuterspeelzaal gehad en welke kindjes daar ook zitten. (twee vriendjes en twee vriendinnetjes) Hugo is helemaal enthousiast en blij, maar Steijn moest keihard huilen toen ik het over zijn nieuwe schooltje had! Fijn! Dat wordt leuk morgen!

Laar en Framboos, de poen komt er zo snel mogelijk aan, maar ik kan niet overschrijven. Dat doet A., aangezien ik nogal een verleden heb met openstaande rekeningen, schuldeisers en dergelijke. (ik kan heel goed geld uitgeven, maar een kasboekje bijhouden en prioriteiten stellen is te moeilijk voor me! )

Weet je wat, stuur A. een sms! Ik kan niet sms-en of bellen momenteel (ik zeg niets... ), maar A. vergeet het als het niet in zijn telefoon staat. (belachelijk, hij is niet zwanger geweest!) Ik kwak zijn nummer wel even op de hyves!
Gefeliciteerd Vincent!! Grote jongen alweer!

Even snel hoor, want nog even wat doen voordat Swiss en Finn komen. Puk is zielig, want heeft waarschijnlijk al 2 dagen een oorontsteking en wij dachten dat er niets aan de hand was (want geen koorts en deed niet pijn als je erop drukt). Morgenochtend hebben we een afspraak bij de huisarts.

Muis, zet anders even een reminder in je telefoon voor het tijdstip dat A. thuis is, of stuur hem anders een mailtje. Ik vind het een beetje vervelend om hem te sms-en.... ik ken hem namelijk amper...
Muis ik vind het wel een beetje jammer dat je van jouw probleem nu mijn probleem maakt.

Wij hebben een gezin met 2 kleine kinderen, en 2 startende ondernemingen, dus geld kunnen wij heel goed gebruiken. (we leven momenteel op bijstandniveau)

Graag wil ik je dan ook verzoeken het met A in orde te maken.

Ik ken hem niet, en ik ga hem dan ook niet smsen.

Jammer dat dit zo via het forum moet, maar via de andere wegen kan ik je moeilijk bereiken.

hoop dat het goedkomt nu...
Framboos, ik wil echt niet van mijn probleem jouw probleem maken! Ik snap heel goed dat je je gezin draaiende moet houden en ik vind het oprecht jammer dat het zo loopt. Ik hoop dan ook dat je niet al te boos bent en ik zal zometeen A. op de hoogte stellen!

Laartje, dit geldt ook voor jou!
Vincent, gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd met je verjaardag Vincent !!
Gefeliciteerd met je verjaardag Vincent !!
Vincent is jaaaaarig!!! Gefeliciteerd!! Ik moet nu bijna elke dag wel even komen kijken of er iemand jarig is :-)

Peuterspeelzaal, nu al? Volgens mij begint dat hier pas volgend jaar. Maar goed, robbie gaat al 4 dagen in de week naar de oppas alwaar veel andere kindjes ronddwarrelen, dus hij is al gewend aan een 'schooltje' (wat schattig!) - iig Steijn: Sterkte morgen, je kan het jongen!!

Nog geen tijd voor foto van Luuk! heb vanavond etentje, dus dat lukt ook niet meer. Morgen misschien, ben wel errig schieuwnierig!!

Vincent en Esan gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd met de verjaardag van Vincent Esan!!!

Hier gaat alles goed. Wel superfijn dat man en kraamhulp er zijn om alles in goede banen te leiden. Fysiek ben ik er veel beter aan toe als vorige keer, dus dat scheelt ook een boel!

Luuk drinkt al goed aan de borst en Fleur vindt alles alles erg spannend. Ze wil overal met haar neus bovenop zitten en dat mag ze natuurlijk ook waar mogelijk. Het is wel moeilijk dat ze nog niet zoveel besef heeft van voorzichtig doen en ze haar broertje soms een beetje te enthousiast vast wil pakken/knuffelen en hem ook niet meer terug wil geven aan ons... maar dat went vast snel genoeg. Morgen is ze naar de opvang en hebben we dus een rustig dagje met Luuk.
Fijn dat alles zo goed gaat Dropneus! Lief is dat hè, dat Fleurtje wil helpen met haar broertje, ik vind het ook altijd zo schattig zoals Zahra zich om haar zusje bekommert, alleen idd soms wel opletten dat ze niet te wild doen.

Wat fijn dat Luuk al goed aan de borst drinkt en dat je je lichamelijk zo goed voelt. Neem wel op tijd je rust, want ik merkte van mezelf dat ik ongemerkt toch weer te snel deelnam aan het 'normale'leven, achteraf gezien had ik beter wat meer rust kunnen nemen, zeker toen de kraamhulp er nog was.Het was wel een supersnelle bevalling zeg! binnen een uur van 3cm naar volledige ontsluiting?
Drop!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van lucas!!!

ook nog voor alle jarigen nog gefeliciteerd! Heb een paar erg drukke dagen achter de rug en was er gewoon niet aan toe gekomen om eerder hier te komen!

Vandaag een lekker dagje gehad met vriend en

Luna. Vanochtend gezwommen en vanmiddag zijn we naar de speeltuin geweest. Bewust een Luna dagje ervan gemaakt want de laatste vrije dagen van ons samen werden vaak besteed aan het huis(houden).

Verder gaat alles zijn gangetje hier.

as donderdag heb ik de toch wel magische grens van 12 weken berreikt!
voor Lievelust. Moet vaak aan jullie denken!

x voor de rest! Ik ga slapen.
Inderdaad Lievelust, een dikke knuffel voor jullie. wat naar dat jullie zoveel zorgen om jullie meisje hebben. Hebben jullie nog een vervolgafspraak binnenkort?
Vincent, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te lezen ben je lekker verwend.
LL een dikke knuffel! Echt naar dat jullie nog steeds in onzekerheid zitten...!!

Dropje, wat lekker dat Luuk het zo goed doet en Fleurtje zo lief met hem is. Is ze helemaal niet jaloers? En heb je een fijne kraamhulp?

Het was leuk gisteren met Finn! Wat is het toch een lieverd zeg. In het begin konden ze nog niet zo goed samen spelen (Puk vond het delen van zijn speelgoed ook best moeilijk), maar later ging het prima. Heel erg schattig.

Puk vroeg vanmorgen nog waar Finn was en begreep niet helemaal dat hij vannacht weg was gegaan.

Grappig, want dan merk je wel de voordelen van een kind. Dat is echt een stuk minder georganiseer rond bedtijd (J. was alleen heel even thuis voor het eten).

Aan de andere kant is twee toch ook best makkelijk, want als ze samen spelen heb je er geen kind meer aan. (maar ik was stiekem wel heel blij dat ik niet met twee jochies zat die niet wilden slapen ).

Vanmorgen even bij de ha geweest. Puks oortje is behoorlijk geirriteerd maar niet ontstoken. Gelukkig maar. Straks maar even Otrivin halen. Hij zei nl dat je aan zoutoplossing weinig hebt (en dat verbaasde me nogal).
Zoutoplossing is alleen voor snot op te lossen! En snot zit niet in de oren :-)
Ow, dacht dat het de neus vrij maakte en dus ook de verbinding naar de oren. Beter moeten opletten met biologie

We zijn met Micha, Morris, Lars en Nina naar het Vondelpark geweest. Wat heerlijk! Echt fijn dit weer.
Hee, zitten jullie allemaal nog op het terras ofzo??
zo wat is het rustig hier! Heerlijk weer was het vandaag.

Ben veel buiten geweest met Luna, laat de zomer maar komen. heerlijk!

Ook vandaag weer een bezoekje aan het cb gebracht. Luna is nu 11,8 kilo en 85 cm. Een keurig gemiddeld kindje dus! Vond de arts die ik vandaag had alles behalve vriendelijk en heb een baar gevoel aan het bezoekje overgehouden. Ga het morgen denk ik ook telefonisch melden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven