Mode & Beauty alle pijlers

Voorgevormde /mousse bikinitop

22-07-2019 12:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een aantal bikini's op het oog (van Prima Donna) , wat mij opvalt is dat bijna alle tops gevoerd zijn. Die sla ik uit gewoonte over, maar de keuze wordt dan wel dun. Zwemt het echt zo vervelend asl ik denk of valt dat mee? Ervaringen gezocht!
Hoezo denk je dat het vervelend zwemt dan?
Merk zelf zolang ik in het water ben namelijk geen verschil.

De cups drogen na het zwemmen wel langzamer, dus je heb langer koude borsten.
Het ligt eraan wat voor model je wilt. Er zijn genoeg bikinitops die dat niet hebben.

Ik vind het niet echt een probleem (met zwemmen merk ik geen verschil), alleen moet je ze soms even uitwringen ;)
pamelacourson wijzigde dit bericht op 22-07-2019 13:25
11.65% gewijzigd
Niet zozeer dat het vervelend zwemt denk ik, maar inderdaad het langzamer drogen. Maar goed, als het flink warm is is dat ook zo gebeurd. Verder lijkt het ook wat massiever en groter te ogen, wat voor mij (cup e) niet echt hoeft. Misschien toch even naar een stenen winkel om te passen.
elninjaa schreef:
22-07-2019 12:48
Niet zozeer dat het vervelend zwemt denk ik, maar inderdaad het langzamer drogen. Maar goed, als het flink warm is is dat ook zo gebeurd. Verder lijkt het ook wat massiever en groter te ogen, wat voor mij (cup e) niet echt hoeft. Misschien toch even naar een stenen winkel om te passen.
Of het naaktstrand. En da's geen flauwe opmerking! Maar serieus.

Ik kon ee aantal jaren geleden ook niet slagen in zwemkleding. (Verhouding: enorme cup vs. Minitaille)

Vriendin die ik al kende vanuit de sauna nam me mee naar naaktstrand.

Werelds!

Als er toch 1 plek is waar niet geoordeeld wordt! Heerlijk

Nu 10 jaar en dito kilo verder voel ik me naakt beter op mijn gemak dan in badkleding.
jouw leven is een keuze
Ik vind zelf een voering lekkerder zitten.
elninjaa schreef:
22-07-2019 12:48
Hoe groot die E is hangt ook af of er een 70 of 115 voorstaat.
Ik vind die voering wel lekker. Geeft meer vorm aan de borsten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
2east schreef:
22-07-2019 13:13
Of het naaktstrand. En da's geen flauwe opmerking! Maar serieus.

Ik kon ee aantal jaren geleden ook niet slagen in zwemkleding. (Verhouding: enorme cup vs. Minitaille)

Vriendin die ik al kende vanuit de sauna nam me mee naar naaktstrand.

Werelds!

Als er toch 1 plek is waar niet geoordeeld wordt! Heerlijk

Nu 10 jaar en dito kilo verder voel ik me naakt beter op mijn gemak dan in badkleding.
Dan heb je vast geen hele grote borsten. Mijn 85g heeft zonder ondersteuning toch behoorlijk last van de zwaartekracht en stuitert bij naakt lopen toch behoorlijk pijnlijk op en neer.

Ik draag dus die top niet vanwege de oordelen, maar voor de ondersteuning. En hoewel idd langzamer droog vind ik het wel prettig. Al moet ik zeggen dat een goed passende beugelbikini zonder voering hetzelfde effect heeft. Ik heb nu een bikini van Sapph en een van livera.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven