Voorgevormde /mousse bikinitop
maandag 22 juli 2019 om 12:40
maandag 22 juli 2019 om 12:43
maandag 22 juli 2019 om 12:48
maandag 22 juli 2019 om 13:13
Of het naaktstrand. En da's geen flauwe opmerking! Maar serieus.elninjaa schreef: ↑22-07-2019 12:48Niet zozeer dat het vervelend zwemt denk ik, maar inderdaad het langzamer drogen. Maar goed, als het flink warm is is dat ook zo gebeurd. Verder lijkt het ook wat massiever en groter te ogen, wat voor mij (cup e) niet echt hoeft. Misschien toch even naar een stenen winkel om te passen.
Ik kon ee aantal jaren geleden ook niet slagen in zwemkleding. (Verhouding: enorme cup vs. Minitaille)
Vriendin die ik al kende vanuit de sauna nam me mee naar naaktstrand.
Werelds!
Als er toch 1 plek is waar niet geoordeeld wordt! Heerlijk
Nu 10 jaar en dito kilo verder voel ik me naakt beter op mijn gemak dan in badkleding.
jouw leven is een keuze
maandag 22 juli 2019 om 15:04
Hoe groot die E is hangt ook af of er een 70 of 115 voorstaat.elninjaa schreef: ↑22-07-2019 12:48Niet zozeer dat het vervelend zwemt denk ik, maar inderdaad het langzamer drogen. Maar goed, als het flink warm is is dat ook zo gebeurd. Verder lijkt het ook wat massiever en groter te ogen, wat voor mij (cup e) niet echt hoeft. Misschien toch even naar een stenen winkel om te passen.
Ik vind die voering wel lekker. Geeft meer vorm aan de borsten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 23 juli 2019 om 10:31
Dan heb je vast geen hele grote borsten. Mijn 85g heeft zonder ondersteuning toch behoorlijk last van de zwaartekracht en stuitert bij naakt lopen toch behoorlijk pijnlijk op en neer.2east schreef: ↑22-07-2019 13:13Of het naaktstrand. En da's geen flauwe opmerking! Maar serieus.
Ik kon ee aantal jaren geleden ook niet slagen in zwemkleding. (Verhouding: enorme cup vs. Minitaille)
Vriendin die ik al kende vanuit de sauna nam me mee naar naaktstrand.
Werelds!
Als er toch 1 plek is waar niet geoordeeld wordt! Heerlijk
Nu 10 jaar en dito kilo verder voel ik me naakt beter op mijn gemak dan in badkleding.
Ik draag dus die top niet vanwege de oordelen, maar voor de ondersteuning. En hoewel idd langzamer droog vind ik het wel prettig. Al moet ik zeggen dat een goed passende beugelbikini zonder voering hetzelfde effect heeft. Ik heb nu een bikini van Sapph en een van livera.