Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
DuchessMeganMarkle schreef:
22-07-2019 17:44
Cateau ligt nu op de brandstapel, worden jullie nou echt nooit moe van jullie zelf en het constante met zn allen tegen 1, echt vermoeiend en het begint vervelend te worden. En dan nog de selectieve verontwaardiging erbij. Het riedeltje begint echt oud te worden.

Je hoeft hier niet te komen. Je mag gerust wegblijven. Dan heb je ook geen last van ons.
Bij gebrek aan een maya.
Maud*de*Braose schreef:
22-07-2019 18:11
Je hoeft hier niet te komen. Je mag gerust wegblijven. Dan heb je ook geen last van ons.
Ik ben hier al veel minder door het gezeik.
22-07-2019 18:17

Mooi.
22-07-2019 18:17
Laat het maar los, want er zijn erbij die geen onderscheid kunnen maken in wat dan ook en dan ben jij aan de beurt.

Dankjewel overigens. :)
the_Wicked_Witch schreef:
22-07-2019 17:47
Ik zie nergens een brandstapel, ik zie voornamelijk goedbedoelde adviezen aan een forummer die onherkenbaar is geworden.

Ik zie geen forummer die onherkenbaar is geworden. Ik vond haar altijd al zo en ik denk dat er nu alleen wat minder remmingen zijn.
the_Wicked_Witch schreef:
22-07-2019 17:51
Er dubbelnickte iemand (echt geheel per ongeluk als je het mij vraagt) in een best gevoelig topic. Dat had gerust bij een waarschuwing kunnen blijven, de TO heeft er ook onmiddelijk op gereageerd toen ze erop gewezen werd. Best triest als je al over je oren in de shit zit en je wat steun uit het bewuste topic kon halen.
Fuck zeg. Ik had die post meteen gestaft met de vraag om hem weg te halen en de uitleg waarom. Daar regeerden de mods niet op. En nu gaan straffen? Echt van de zotten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
22-07-2019 18:26
Fuck zeg. Ik had die post meteen gestaft met de vraag om hem weg te halen en de uitleg waarom. Daar regeerden de mods niet op. En nu gaan straffen? Echt van de zotten.
Dit is inderdaad echt weer een enorm dieptepunt. Terwijl het eigenlijk al niet dieper kon.
Ik adviseer je een kat.
Calamitycat schreef:
22-07-2019 18:27
Dit is inderdaad echt weer een enorm dieptepunt. Terwijl het eigenlijk al niet dieper kon.
Het was overduidelijk een vergissing met inloggen en zeker niet dubbelnicken. Ze viel 'zichzelf' niet bij of zo. Echt stront in hun ogen hebben de mods.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
22-07-2019 18:29
Het was overduidelijk een vergissing met inloggen en zeker niet dubbelnicken. Ze viel 'zichzelf' niet bij of zo. Echt stront in hun ogen hebben de mods.
Dat is wel heel erg stom, van de mods dan.
Oudblond schreef:
22-07-2019 18:29
Dan mogen ze dat wel herstellen. Maar ja, een fout toegeven, daar zijn ze niet zo goed in hier.
Calamitycat schreef:
22-07-2019 18:27
Één voorbehoud: de Nick gaf in een eerder bericht, toen dubbelnicken nog niet zo duidelijk was, zichzelf een compliment. Of misschien kwam dat pas nadat ze zelf zag dat ze vanaf het verkeerde account gereageerd had.

Maar dat het hoedanook aanmodderen is voor de nieuwelingen in het team is wel duidelijk.
Ik voorspel dat ze zich gauw beter en heel veel strenger aan het beleid waar verder niet over gesproken zal worden gaan houden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Maud*de*Braose schreef:
22-07-2019 18:36
Dan mogen ze dat wel herstellen. Maar ja, een fout toegeven, daar zijn ze niet zo goed in hier.
Ik heb een pisnijdig bericht naar de mods gestuurd :wtf: , nou kom ik hier niet dagelijks,. ik rol af en toe zo eens binnen als me iets raakt of zo maar ik verwacht wel een waarschuwing of ban, heb zelf gevraagd om me die maar te geven omdat ze blijkbaar niet al te snugger zijn en niet het topic lezen van iemand die per ongeluk dubbelnickt terwijl ze zelf al had aangegeven dat ze een nieuwe nick had aangemaakt vanwege de precaire situatie toch niet lezen en zomaar blind met de banstok zwaaien :evil:
Nou ja, zoiets dus, zoveel dommigheid maakt me beetje nijdig dus Ik zwaai maar vast :bye:
:mrgreen:
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 18:56
5.53% gewijzigd
feow schreef:
22-07-2019 18:37
Één voorbehoud: de Nick gaf in een eerder bericht, toen dubbelnicken nog niet zo duidelijk was, zichzelf een compliment. Of misschien kwam dat pas nadat ze zelf zag dat ze vanaf het verkeerde account gereageerd had.

Maar dat het hoedanook aanmodderen is voor de nieuwelingen in het team is wel duidelijk.
Ik voorspel dat ze zich gauw beter en heel veel strenger aan het beleid waar verder niet over gesproken zal worden gaan houden.
O, dat compliment aan zichzelf heb ik niet meegekregen maar als je schrikt omdat je ziet dat je vanaf de verkeerde account hebt gereageerd kan je wel rare dingen gaan doen kan ik me zo voorstellen (heb overigens geen ervaring ;-D ).
Ik adviseer je een kat.
doe_es-lief schreef:
22-07-2019 18:54
Ik heb een pisnijdig bericht naar de mods gestuurd :wtf: , nou kom ik hier niet dagelijks,. ik rol af en toe zo eens binnen als me iets raakt of zo maar ik verwacht wel een waarschuwing of ban, heb zelf gevraagd om me die maar te geven omdat ze blijkbaar niet al te snugger zijn en niet het topic lezen van iemand die per ongeluk dubbelnickt terwijl ze zelf al had aangegeven dat ze een nieuwe nick had aangemaakt vanwege de precaire situatie toch niet lezen en zomaar blind met de banstok zwaaien :evil:
Nou ja, zoiets dus, zoveel dommigheid maakt me beetje nijdig dus Ik zwaai maar vast :bye:
:mrgreen:
:hello: tot gauw!
Huh? Als iemand zichzelf een compliment geeft (met andere nick) ben je toch duidelijk aan het dubbelnicken? Of mis ik iets?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Calamitycat, precies dit wat jij je kunt voorstellen was het ook, ze schrok en heeft maar wat getikt en probeerde zo alsnog niet op te laten vallen dat ze het zelf was, zat geen opzet of kwaad bij imho. Mensen die daar goed bedoeld op reageerden hadden beter ook hun reactie weg kunnen halen, dan was het niemand opgevallen denk ik.
Nouschi schreef:
22-07-2019 18:58
Huh? Als iemand zichzelf een compliment geeft (met andere nick) ben je toch duidelijk aan het dubbelnicken? Of mis ik iets?
Haha, ja, dat geeft er ineens wel een andere wending aan.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
SHIFTY schreef:
22-07-2019 18:23
Ik zie geen forummer die onherkenbaar is geworden. Ik vond haar altijd al zo en ik denk dat er nu alleen wat minder remmingen zijn.
Ik heb net tentamen gehad over de DSM-5 en het is echt jammer dat je hier geen diagnoses mag stellen.
Sommige passen zo goed.
doe_es-lief schreef:
22-07-2019 18:59
Calamitycat, precies dit wat jij je kunt voorstellen was het ook, ze schrok en heeft maar wat getikt en probeerde zo alsnog niet op te laten vallen dat ze het zelf was, zat geen opzet of kwaad bij imho. Mensen die daar goed bedoeld op reageerden hadden beter ook hun reactie weg kunnen halen, dan was het niemand opgevallen denk ik.
Ja zoiets dacht ik al. Ik vind het echt belachelijk dat ze nu een ban heeft terwijl ze de steun van dat topic hard kan gebruiken.
Ben benieuwd of je een reactie krijgt op je mail (zonder zelf geband te worden :P ).
Ik adviseer je een kat.
feow schreef:
22-07-2019 18:37

Ik denk dat het compliment daarna was, want onder haar tekst stond”de reden voor wijzigen “‘spelfout” ,terwijl het voor ruim negentig procent gewijzigd was. Dus er stond eerst iets heel anders.
Duidelijk geschrokken.
anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 19:03
2.51% gewijzigd
Solomio schreef:
22-07-2019 19:00
Haha, ja, dat geeft er ineens wel een andere wending aan.
Ja, vind ik ook. Beetje raar wel.
Solomio schreef:
22-07-2019 19:01
Ik heb net tentamen gehad over de DSM-5 en het is echt jammer dat je hier geen diagnoses mag stellen.
Sommige passen zo goed.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Coconuts12 schreef:
22-07-2019 19:02
Ja, vind ik ook. Beetje raar wel.
Maar na uitleg is het weer minder raar.

Tjonge, wat posten jullie snel, kan het niet bijhouden.
Is denk ik gewoon idd een schrikhandeling geweest vermoed ik, ik heb ooit een keer iets heel suffigs gedaan wat ook de aandacht vestigde op iets waarvan het juist niet de bedoeling was dat men wist dat het om mij ging (hele nare toestand), toen heb ik in de schrik heel snel gedacht te moeten handelen en kwam a la seconde met zo'n echt stomme nergens op slaande reactie, raakte kant noch wal. Dus ik snap het wel.
(of ik moet echt te veel vertrouwen hebben in mensen, wat ik niet meer heb, iets van schade en schande en er maar intrappen en zo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven