Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
prada schreef:
22-07-2019 15:21
Ik vind het jammer dat er zo op Cateau ingehakt wordt, daargelaten of het nu wel of niet goed met haar gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo reageert als er bijna collectief bij elk topic van haar op haar ingehakt wordt.
Het is nu een actie-reactie geworden en daar wordt niemand vrolijk van. Je kunt best netjes zeggen wat je dwarszit of waar je het niet mee eens bent.
Dankje Praad.
Ga de discussie maar niet aan, het is het niet waard. :)
Lucifer2018 schreef:
22-07-2019 15:23
Iedereen behalve zij bedoel je dan?
Nee oh sorry dat dat niet duidelijk was. Dat geldt ook voor Cateau natuurlijk. Al kan ik me voorstellen dat als ieder topic ontspoort je best narrig kunt worden.
Cateautje schreef:
22-07-2019 15:25
Dankje Praad.
Ga de discussie maar niet aan, het is het niet waard. :)
Ik ga ook niet de discussie aan maar ik vind dat er best vriendelijker op elkaar gereageerd mag worden.
prada schreef:
22-07-2019 15:27
Ik ga ook niet de discussie aan maar ik vind dat er best vriendelijker op elkaar gereageerd mag worden.
Ik begrijp je.
yasmijn schreef:
Jong team he? Kreeg de neiging om te zeggen: “weet je moeder wel dat je hier bent?”

Gelukkig was de traumachirurg van respectabele leeftijd. 😏

Die vind ik enger tegenwoordig . Ben altijd bang dat ze al stiekum Alzheimer aan het ontwikkelen zijn :proud:

Maar fijn dat je weer bij de mensen bent!
Of je een verfrissende of vastgeroeste arts bent, heeft volgens mij niet zoveel met leeftijd te maken. Je hebt ook jonkies die vasthouden aan de (soms slecht begrepen) vakliteratuur zonder echt naar de patiënt te kijken.
SHIFTY schreef:
22-07-2019 10:26
bethweeter
Nee. Ik ben madamzonderm. ;)
yette schreef:
22-07-2019 15:47
Of je een verfrissende of vastgeroeste arts bent, heeft volgens mij niet zoveel met leeftijd te maken. Je hebt ook jonkies die vasthouden aan de (soms slecht begrepen) vakliteratuur zonder echt naar de patiënt te kijken.

Ik heb een enorm leuke radioloog van midden 30. Ik weet inmiddels dat hij uit Iran komt, dat zijn moeder 9 kinderen heeft en hij is bijzonder smakelijk om naar te kijken.
Boven alles een zeer kundige arts maar als je iemand vaak ziet is bovenstaande mooi meegenomen.
Kan ik me voorstellen :D

Ik heb hier zo m'n favorieten, maar daar zitten geen uitzonderlijke knapperds bij.
yette schreef:
22-07-2019 16:03
Kan ik me voorstellen :D

Ik heb hier zo m'n favorieten, maar daar zitten geen uitzonderlijke knapperds bij.

Ik ben inmiddels te vaak in ziekenhuizen geweest, ik vraag ook gewoon om de artsen die me prettig liggen, kan ook bijna altijd tenzij spoed natuurlijk. Ik hou helemaal niet van artsen die in een pool werken, naar mijn idee gaat er dan toch steeds wat info verloren.
Wij komen ook veel te vaak in ziekenhuizen, maar meestal per ambulance. Dan heb je het gewoon te doen met de dienstdoende neuro. Idem bij het ontslagrondje. Meestal gaat dat goed, soms zit het tegen.
yette schreef:
22-07-2019 16:11
Wij komen ook veel te vaak in ziekenhuizen, maar meestal per ambulance. Dan heb je het gewoon te doen met de dienstdoende neuro. Idem bij het ontslagrondje. Meestal gaat dat goed, soms zit het tegen.

Dan heb je geen keus inderdaad, da's rot.
the_Wicked_Witch schreef:
22-07-2019 15:51
Ik heb een enorm leuke radioloog van midden 30. Ik weet inmiddels dat hij uit Iran komt, dat zijn moeder 9 kinderen heeft en hij is bijzonder smakelijk om naar te kijken.
Boven alles een zeer kundige arts maar als je iemand vaak ziet is bovenstaande mooi meegenomen.
Mijn moeder (84) had een geriater van rond de 40 die er heel appeteitelijk uitzag en waar ze schaamteloos mee flirtte. En hij liet het zich welgevallen en plaagde haar waar hij kon. Voordeel was dat mijn koppige en eigenzinnige moeder zijn adviezen wel opvolgde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Cateautje schreef:
22-07-2019 15:01
Wat er vandaag wordt geschreven en wat er de afgelopen tijd is geschreven is je dan blijkbaar ontgaan.
Echt, van enige zorg was geen enkele sprake, integendeel zelfs.
Ja, dat is me ontgaan. Ik heb een operatie gehad en heb nog andere dingen aan mijn hoofd om hier alles bij te houden of te lezen.
Coconuts12 schreef:
22-07-2019 16:27
Ja, dat is me ontgaan. Ik heb een operatie gehad en heb nog andere dingen aan mijn hoofd om hier alles, bij te houden.
Beterschap gewenst.

Je hebt ook gelijk, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Yasmijn, ik hoop dat de pijn meevalt als de verdoving uitgewerkt is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
22-07-2019 16:28
Yasmijn, ik hoop dat de pijn meevalt als de verdoving uitgewerkt is!
Ja, ik ook!
Leuk Blondje! Dat maakt het allemaal toch wat luchtiger.

Mijn zoon heeft een heel betrokken neuroloog die hier zelfs wel eens thuis is geweest (50km reizen) als het op dat moment makkelijker was. We mogen hem 24/7 bellen. Die man is echt goud waard, maar niks sexys aan.
Da's dan een verbeterpuntje :P
prada schreef:
22-07-2019 15:16
Nou, nu heb ik hem ook maar opgeslagen nav alle lovende reacties. :biggrin: Alcoholvrij bier is ook goed om te gebruiken?
:) leuk!
Ja hoor, als het maar een bier smaak heeft.
Ik pak het goedkoopste merk.
Maar de alcohol vervliegt he,door het inkoken.
Torment schreef:
22-07-2019 16:36
:) leuk!
Ja hoor, als het maar een bier smaak heeft.
Ik pak het goedkoopste merk.
Maar de alcohol vervliegt he,door het inkoken.
Ja anders was jouw kroost dronken alhoewel misschien is dat af en toe wel handig ;)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Coco, hoop dat je goed herstelt.

En Yas ook.
Maud*de*Braose schreef:
22-07-2019 16:41
Coco, hoop dat je goed herstelt.

En Yas ook.
Dank je!
Krachtterm en ook een vloek.
De zomervakantiehulpmod is te dom om te poepen.
Zie bantopic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
prada schreef:
Ik vind het jammer dat er zo op Cateau ingehakt wordt, daargelaten of het nu wel of niet goed met haar gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo reageert als er bijna collectief bij elk topic van haar op haar ingehakt wordt.
Het is nu een actie-reactie geworden en daar wordt niemand vrolijk van. Je kunt best netjes zeggen wat je dwarszit of waar je het niet mee eens bent.
Ik reageer gewoon op haar posts, helemaal niet vanuit het collectief bij elk topic.
Valt me wel op dat ze erg narrig is momenteel.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
prada schreef:
22-07-2019 15:26
Nee oh sorry dat dat niet duidelijk was. Dat geldt ook voor Cateau natuurlijk. Al kan ik me voorstellen dat als ieder topic ontspoort je best narrig kunt worden.
Maar dan andersom.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven