Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klaar met die piemel

Fijn dat hechtingen eruit zijn. Was dat niet doodeng, zelf verwijderen?

En aaaah voor hele nacht slapen. Nemo keer uit logeren doen?

Hoop dat baan & huis snel komen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Piemel is zielig, en het jongetje dat eraan vast zit ook. En zijn moeder ook
Goedemorgen allemaal

Wat een rust hier!

Iedereen buiten van de lente aan het genieten.

Ik ga zo lunchen met ier die iets goed te maken heeft. Hij was vanmorgen heel sacherijnig en naar. Kreeg vervolgens een sms, een telefoontje en een mail met excuus, en een luch aangeboden dus ik heb em vergeven
Vinnik wel knap van Eowman, googlen met zalm

iEren zijn watjes. Die kunnen nooit lang boos blijven en maken het altijd goed met bloemen/eten/lief zijn. Die van mij iig ook
Ik vind dat wel een goede eigenschap, hup door t stof ermee Zelf kan ik heel koppig en rancuneus zijn, ja echt onvoorstelbaar maar waar , dus dat is dan wel goed in balans, omdat ik wel weer veel easy go-ender ben en dus niet zo snel boos wordt. Hij is weer sneller uit zijn hum omdat ie heel pietje preciezerig is en ik een flaky basket case
Hier net zo, ik ben ook de koppige. En niet easy go-ender dan weer. Ik ontplof veel sneller.
*vraagt zich af of Xan een Stiekume iER is*

*heeft hier namelijk een ontzettend grote bos rozen staan *
Peas on earth!
Oh, Eowman is zéker geen iER

Maar ik denk dat hij dan ook de koppige van ons tweeen is, maar we zijn alletween niet zo snel kwaad en hebben eigenlijk ook maar zelden iets goed te maken

Pff, ben vragen aan het verzinnen voor schoolbezoek van Juna morgen. Vind het lastig hoor, zóveel scholen hier in de buurt en de enige school waarbij ik een klik voel zit níet in de buurt Daar gaan we morgen dan ook kijken.

Nog tips voor vragen en waar ik op moet letten?
Ik denk er nog eens over na, maar volgens mij zijn we even koppig
Let op de materialen die je ziet: oud of wat nieuwer, kapot of heel. Dat zegt veel over hoe men omaagt met zijn omgeving, vind ik. Verder hoop ik dat je onder schooltijd gaat, dan krijg je een betere indruk. Let op hoe kinderen onderling met elkaar omgaan, hoe leerkrachten met kinderen omgaan en hoe leerkrachten met elkaar omgaan. Zegt veel over de sfeer. Bedenk wat je belangrijk vindt. Is dat de aanwezigheid van bepaalde vakdocenten (gym, handvaardigheid, muziek of whatever), is dat een goedfunctionerend zorgteam, zijn dat buitenschoolse activiteiten, is het ouderparticipatie, of vul verder zelf maar in. Daar dan verder op doorvragen, dan kom je vanzelf te weten of de school bij jullie past.

Wij zijn allebei koppig. Het knalt hier bijna nooit, maar als het knalt... Hier ook geen goedmaakrozen. Wel goedmaaksex. Hmmm!
Loretta is De Mol. Punt.
Dank je Kess! Een aantal van de punten die je noemt zijn nou juist redenen waarom we wél bij deze school gaan kijken en waarom anderen afvallen. Dit is een heel nieuw gebouw (nog geen jaar oud) voor montessori onderwijs, is er dus helemaal op gebouwd. Ze zijn heel creatief, heel erg gericht op sociale omgang, enozvoorts. Dus daar heb ik wel een aantal vragen over, want op papier lijkt het leuk, maar de praktijk ben ik wel benieuwd naar.

De directrice vroeg of we 10 minuten vóór het gesprek wilden komen, zodat we alle ouders en kinderen zouden zien aankomen, konden we een beetje kijken wat er verder rondliep Dat vond ik al een goed punt.

Ben benieuwd, want het lijkt me héél leuk.
Klinkt inderdaad alvast heel goed. Ik wil morgen een uitgebreid verslag! Oh ja, vraag om een schoolgids! Staat ook een hoop nuttige info in en geeft een goed algemeen beeld van de school.
Loretta is De Mol. Punt.
Klinkt wel goed dat de school juist graag wíl dat je kunt zien hoe het contact met alle ouders en kinderen verloopt! Ben benieuwd!

Hoest hier verder? Ik heb een jurkje voor de bruiloft eind deze maand gescoord en ben blij
Peas on earth!
Piemeljongetje en moeder-van-piemeljongetje klinken best een beetje zielig!
Peas on earth!
Leuk, wat heb je voor iets gekocht, Erwt?

Ik heb in oktober een bruiloft, is heel lang geleden dat ik er eentje had, dus heb er zin in en wil ook mooie jurk kopen! En een hoed!
Loretta is De Mol. Punt.
Schoolgids staat online, dus heb ik al doorgeplozen

Jurkje! WAt voor één? Ik moet in juni aantreden voor een bruiloft, dus ben ook een beetje op zoek. En moet sowieso mijn kledingkast drastisch aanvullen.
Ben ook benieuwd nar school Eow, klinkt goed.

En zelden iets goed te maken? Dan mis je inderdaad wel, zoals Kess zegt, het allerleukste deel ervan Hier dus ook geen bloemen. Dit keer lunch, want over dag en op werk, maar meestal Kessiaansere toestanden

Jurkjes en bruiloften. Jaja. Tis zeker lente?
Erwt: vraag in NS
Wij slaan het ruziemaken liever over
Maar soms is het na ruziemaken júist extra leuk

Ik vind een beetje ruzie af en toe goed en nodig
Ik zeg: Steps! Echt leuke jurkjes! Wacht, ik google mijn jurkje even
Peas on earth!

't Is het linkerjurkje! Met een leuk felgroen bolerootje erbij, staat echt leuk! Ik vond dat ik nu eigenlijk toch ook écht wel nieuwe schoenen nodig heb, maar die moet ik nog even zoeken
Peas on earth!
Antwoord in NS
Peas on earth!
Ik pas niet in leuke jurkjes straks

Leuk hoor, Erwt! Bij Didi hebben ze ook dat soort jurken.
Die van Didi vind ik wel leuk, maar altijd een beetje téveel ofzo: én frutsels, én printen én koordjes én allerlei andere toestanden. Steps heeft trouwens sowieso veel feestelijke jurkjes!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven