Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

woensdag 24 juli 2019 om 09:29
Hallo allemaal,
Ik schrijf graag mee want ben dol op beauty en nieuwe dingen testen.
Ladies die de nobuychallenge doen, wat houd dit precies in? Want dit klinkt alsof het ook wel iets voor mij is
Momentele favorites:
-Maybelline superstay matte ink (verkies deze zelfs boven MAC)
- Mineralissima foundation en blush (eindelijk iets waar mijn gevoelige vette huid tegen kan en matteert geweldig zelfs met deze dagen
Verlanglijstje:
-Maybelline highlighter chrome master
-Maybelline color tattoo
Iemand ervaring met deze producten? Voordat ik weer iets koop wat achter in de kast beland
Ladies die de nobuychallenge doen, wat houd dit precies in? Want dit klinkt alsof het ook wel iets voor mij is

Momentele favorites:
- Mineralissima foundation en blush (eindelijk iets waar mijn gevoelige vette huid tegen kan en matteert geweldig zelfs met deze dagen

Verlanglijstje:
-Maybelline color tattoo
Iemand ervaring met deze producten? Voordat ik weer iets koop wat achter in de kast beland

You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
woensdag 24 juli 2019 om 09:36
Jaaaa, die is echt fijn! Hij ging alleen zo snel op.....bleken mijn dochters van 19 en 20 deze ook te gebruiken. Ik bestel er nu altijd twee tegelijk, zodat ik altijd een backup fles heb. Shipping vanuit Korea kan soms effe duren.Emma95 schreef: ↑23-07-2019 22:04O, daar ga ik even naar kijken.
Ik heb van COSRX deze
https://www.ebay.com/itm/Cosrx-AHA-BHA- ... SwGvhT~GlG
Is echt heel fijn.
In NL ook te krijgen bij www.littlewonderland.nl , maar ik ben nogal loyaal aan mijn Ebay leverancier
woensdag 24 juli 2019 om 09:54
Welkom Divamom!!
Leuk dat je meeschrijft!
Ik heb geen ervaring met de producten wat op je wishlist staat maar ik heb wel veel goede reviews/ youtube filmpjes gezien van Maybelline highlighter chrome master. En volgens mij is ie ook heel mooi hoor!
Ga aub niet meedoen met No Buy, het is echt dagelijks een marteling.Maar als je toch mee wil doen, op eigen risico.We zijn er voor je.
Dus jij bent ook een tester?
Fanatieke?
Heb je bv 100 foundations en minimaal 50 primers in verpakking?

Leuk dat je meeschrijft!
Ik heb geen ervaring met de producten wat op je wishlist staat maar ik heb wel veel goede reviews/ youtube filmpjes gezien van Maybelline highlighter chrome master. En volgens mij is ie ook heel mooi hoor!
Ga aub niet meedoen met No Buy, het is echt dagelijks een marteling.Maar als je toch mee wil doen, op eigen risico.We zijn er voor je.

Dus jij bent ook een tester?

Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 24 juli 2019 om 12:57
Haha mini queen! Hij is echt super dekkend. Ik vind dermablend van Vichy erbij in het niet vallen. Fijnere substantie en smeert lekkerder als double wear. Maar echt te dekkend en daardoor helaas cakey. Als concealer wel echt geweldig. Niks onbedekt en het draagt ook mooi.
woensdag 24 juli 2019 om 14:33
Haha, ik ben best een fanatieke tester, foundation uitgezonderd want heb een heel gevoelige huid en mijn holy grail al gevonden. Kan geen drogist of parfumerie inlopen zonder iets te kopen om te testen, vooral makeup maar ook haarproducten want het is nooit het wonderproduct voor mijn haarJane-Ice schreef: ↑24-07-2019 09:54Welkom Divamom!!![]()
Leuk dat je meeschrijft!
Ga aub niet meedoen met No Buy, het is echt dagelijks een marteling.Maar als je toch mee wil doen, op eigen risico.We zijn er voor je.![]()
Dus jij bent ook een tester?Fanatieke?

Maaar vooral lipsticks heb ik echt nooit genoeg

Heb er 25 van mac enn 12 van de maybelline superstay mattes en nog lang niet compleet

En nog vele andere de meeste zijn impulsieve miskoopjes
Die nobuychallenge zou zoo goed zijn voor mn portemonnee, alleen zou mijn beautyhart afkickverschijnselen krijgen

Hier hopelijk wat inspiritie op doen voor mijn wishlist zodat ik niet meer zoveel impulsieve miskopen doe

You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
woensdag 24 juli 2019 om 14:38
Dit zou zo goed zijn voor mijn portemonnee
Ik kan geen drogist of parfumerie inlopen zonder iets te kopen...
Zou echt afkickverschijnselen krijgen

woensdag 24 juli 2019 om 17:37
Maybelline super stay, blijft dus beter ziten dan de mac? Top!DivaMommy94 schreef: ↑24-07-2019 09:29Hallo allemaal,
Ladies die de nobuychallenge doen, wat houd dit precies in? Want dit klinkt alsof het ook wel iets voor mij is![]()
Momentele favorites:
- Mineralissima foundation en blush (eindelijk iets waar mijn gevoelige vette huid tegen kan en matteert geweldig zelfs met deze dagen![]()
Verlanglijstje:
-Maybelline color tattoo
Iemand ervaring met deze producten? Voordat ik weer iets koop wat achter in de kast beland![]()
In welke vorm zit het? Liquid?

woensdag 24 juli 2019 om 17:42
Shadesofblue schreef: ↑24-07-2019 17:40O wacht, tis geen eyeliner.... Bummer
Die van essences is hier niet meer te vinden
Online bij kruidvat!!
Prrrr, mauw miawwwww.