Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 juli 2019 om 16:23
Hij gaat vanaf september naar het volwassenenonderwijs, hopelijk gaat dat helpen.Grobbekuiken_ schreef: ↑24-07-2019 16:22Is daar training voor (er vanuit gaande dat dat iets uithaalt)?
Hij heeft afgelopen jaar thuisstudie gedaan en dat werkt dus niet zo goed bij hem.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 24 juli 2019 om 16:31
Sterkte met alles ik zie het hier in de familie ook van een kind wat vast loopt op school met diagnose autisme.
woensdag 24 juli 2019 om 16:34
Ik hoop het ook, vooral omdat het niks met gebrek aan kennis te maken heeft.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 24 juli 2019 om 16:35
Volgens zijn eigen idee is hij gewoon helemaal niet zo slim. IQ-tests zijn pseudowetenschap enzo.Grobbekuiken_ schreef: ↑24-07-2019 16:34Ik hoop het ook, vooral omdat het niks met gebrek aan kennis te maken heeft.
Dus ik zei: ga dan vmbo doen.
Wil ie niet.
Hij is mss ook wel een beetje eigenwijs.
Soms.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
woensdag 24 juli 2019 om 16:40
I.m.o. ben je als je vwo doet slim genoeg.
Zoals ik het lees mist er een verbinding, niet de kennis. Misschien kunnen ze hem vanaf september begeleiden die linken tussen kennis en dat dan vertalen naar gevraagde opdrachten te maken.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 24 juli 2019 om 16:43
woensdag 24 juli 2019 om 16:43
Ja dat denk ik ook.Grobbekuiken_ schreef: ↑24-07-2019 16:40I.m.o. ben je als je vwo doet slim genoeg.
Zoals ik het lees mist er een verbinding, niet de kennis. Misschien kunnen ze hem vanaf september begeleiden die linken tussen kennis en dat dan vertalen naar gevraagde opdrachten te maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juli 2019 om 17:03
woensdag 24 juli 2019 om 18:13
Does hoe gaat het met Doeshond met deze temperaturen?
En alle andere napraathuisdieren zullen het ook wel warm hebben met hun harige vacht
Ik zag net de hond van de overburen die sjokte met gebogen hoofd over straat
En alle andere napraathuisdieren zullen het ook wel warm hebben met hun harige vacht
Ik zag net de hond van de overburen die sjokte met gebogen hoofd over straat
charlottew88 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 18:18
Reden: Verkeerde smiley
Reden: Verkeerde smiley
1.95% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juli 2019 om 18:17
Ik had ook heel veel moeite met topografie, omdat er totaal geen logica in zit. Terwijl ik voor andere vakken /onderwerpen makkelijk hoge cijfers haalde. Dus bedacht mijn vader een soort van logica voor me en zei me: de heren wonen in Friesland. Toen kon ik wel onthouden dat Heereveen in Friesland ligtGrobbekuiken_ schreef: ↑24-07-2019 16:22Is daar training voor (er vanuit gaande dat dat iets uithaalt)?
Dat werk. Er zijn meer van dat soort trucjes.
.
woensdag 24 juli 2019 om 18:28
Mijn napraathuisdier ligt onder een auto. Dat klinkt dramatischer dan het is hoor, want het is een geparkeerde autocharlottew88 schreef: ↑24-07-2019 18:13Does hoe gaat het met Doeshond met deze temperaturen?
En alle andere napraathuisdieren zullen het ook wel warm hebben met hun harige vacht![]()
Ik zag net de hond van de overburen die sjokte met gebogen hoofd over straat![]()
Net kwam ze even binnen gesjokt, voor haar bakkie voer. Maar het ging allemaal niet van harte. Haar staart hangt ook zo chagrijnig over de grond te slepen, arm beest.
woensdag 24 juli 2019 om 18:33
Arm beest ik vind dat altijd zo zielig voor beesten met deze temperaturen.Lady*Voldemort schreef: ↑24-07-2019 18:28Mijn napraathuisdier ligt onder een auto. Dat klinkt dramatischer dan het is hoor, want het is een geparkeerde auto
Net kwam ze even binnen gesjokt, voor haar bakkie voer. Maar het ging allemaal niet van harte. Haar staart hangt ook zo chagrijnig over de grond te slepen, arm beest.
woensdag 24 juli 2019 om 18:40
Vooral voor gekooide dieren, zoals cavia's. Die zijn helemaal afhankelijk van huns baasjes goedertierenheid, terwijl mijn napraatpoes tenminste nog enigszins de vrijheid heeft een min of meer goed plekje op te zoeken.charlottew88 schreef: ↑24-07-2019 18:33Arm beest ik vind dat altijd zo zielig voor beesten met deze temperaturen.
woensdag 24 juli 2019 om 18:42
charlottew88 schreef: ↑24-07-2019 18:13En alle andere napraathuisdieren zullen het ook wel warm hebben met hun harige vacht![]()
Waarom ga jij ervan uit dat onze huisdieren een harige vacht hebben?
woensdag 24 juli 2019 om 18:46
Niet alle huisdieren natuurlijk
woensdag 24 juli 2019 om 18:47
Mijn haarbal (het is en al langharig rossig-blonde los geflodder
) hou ik met deze hitte mooi binnen. Heel vroeg in de ochtend, zo tussen half 6 en 7 een goede wandeling hoewel hij vanmorgen voor zijn doen al snel weer naar huis wilde. De rest vd dag even snel een plasje achter mijn huis op de dijk. En in de late avond als het wat beter te doen is gaat hij met zijn allergrootste vriend lekker een heel eind de hort op, mijn mannen zijn dan meestal tussen de 1 tot 1,5 uurtjes weg samen en vaak komen ze meerdere vriendjes tegen en gaan ze met z'n allen een potje racen, spelen en maf doen.
Soms wil hij in de hitte toch pal in de zon liggen buiten maar ik haal hem dan naar binnen, niet gezond met dit weer.
Liefst ligt hij binnen op de koele vloer of in de vensterbank (ik heb rondom markiezen, dat houdt heel veel warmte weg) en ik laat hem maar een beetje betijen.
Als het straks wat aangenamer wordt duiken we met z'n drietjes de tuin in en kan hij de langslopers met hun vietvoeters weer even angst aanjagen
Soms wil hij in de hitte toch pal in de zon liggen buiten maar ik haal hem dan naar binnen, niet gezond met dit weer.
Liefst ligt hij binnen op de koele vloer of in de vensterbank (ik heb rondom markiezen, dat houdt heel veel warmte weg) en ik laat hem maar een beetje betijen.
Als het straks wat aangenamer wordt duiken we met z'n drietjes de tuin in en kan hij de langslopers met hun vietvoeters weer even angst aanjagen
woensdag 24 juli 2019 om 18:49
Oh ja daar heb ik niet aan gedacht. Die hebben het helemaal afhankelijk.Lady*Voldemort schreef: ↑24-07-2019 18:40Vooral voor gekooide dieren, zoals cavia's. Die zijn helemaal afhankelijk van huns baasjes goedertierenheid, terwijl mijn napraatpoes tenminste nog enigszins de vrijheid heeft een min of meer goed plekje op te zoeken.